logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fakt uruchamia serwis subskrypcyjny

  PR 10.08.2020, przeczytano 286 razy

Ringier Axel Springer Polska rusza z ofertą płatnej subskrypcji w ramach serwisu Fakt24.pl. 4 sierpnia w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. Fakt24.pl, obok Newsweek.pl i Forbes.pl, jest kolejnym serwisem Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fakt-uruchamia-serwis-subskrypcyjny,388049,artykul.html

– W ciągu ostatnich dwóch lat, na bardzo konkurencyjnym rynku, zwiększyliśmy audytorium Faktu w internecie z ok. 6 mln miesięcznie do prawie 10 mln (real users) – mówi Katarzyna Kozłowska, Redaktor Naczelna Dziennika Fakt. – Nie byłoby to możliwe, gdyby nie pierwszorzędne zaplecze technologiczne, ale również gdyby nie oparcie decyzji redakcyjnych na coraz lepszej analizie danych. Fakt jeszcze nigdy w historii nie miał tak wielu czytelników. Znamy ich bardzo dobrze, dlatego wiemy, które artykuły najlepiej zaspokajają ich potrzebę wiedzy i rozrywki – dodaje.

Za paywallem czytelnicy Fakt24.pl znajdą wybrane artykuły z kategorii Wydarzenia, Polityka, Prawo, Pieniądze, Porady oraz archiwa wydania papierowego Faktu, dostęp do treści i wydań PDF dodatków cyklicznych Fakt TV, Dobre Chwile, Żyj Lepiej, Fakt za miastem. Wykupując subskrypcje czytelnicy zyskują również pełny dostęp do codziennego wydania Faktu, wraz z dodatkami, w formacie PDF.

– Uruchomienie Faktu w subskrypcji cyfrowej jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej strategii płatnych treści. Forbes i Newsweek w tym modelu są już dostępne na rynku od ubiegłego roku i jesteśmy z ich rozwoju zadowoleni, a  nowoczesne narzędzia technologiczne oraz ekonomia subskrypcji, w której obecnie żyjemy, pozwala nam z optymizmem planować ich rozwój – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych klientów serwisu Fakt.pl kosztuje 1 zł. Każdy kolejny będzie dostępny dla użytkowników w cenie 14,90 zł.

Powstanie usługi subskrypcyjnej Fakt24.pl oparte jest na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Fakt24.pl, jaki i Forbes oraz Newsweek, z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content).

Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Odważne posunięcie.
Ale Polacy zapłacą, bo nie znieśliby odcięcia od stałego źródła wyssanych z palca plotek i pomówień znanych i lubianych.

avatar użytkownika
,

Mimo że Fakt zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży dzienników z wynikiem ok. 217 tys. egzemplarzy, nie jest to jednak wynik uzasadniający rozciąganie oceny grypy czytelników tego tytułu na wszystkich Polaków.  

,

Polacy to określenie nacji a nie wielkości próby.
  

avatar użytkownika
,

Słusznie - właśnie dlatego rozciąganie na całą nację wniosków opartych o cechy niewielkiej próby jest nieuprawnione.  

,

Polacy kupują Fakt. Nikt inny nie może, bo tylko w Polsce jest ta gazeta wydawana.
Zatem uprawnione jest pisanie, że Polacy zapłacą za dostęp do wyssanych z palca plot i pomówień publikowanych w Fakcie.
  

avatar użytkownika
,

A dlaczego nie napisałeś że to Europejczycy kupują i Europejczycy zapłacą? To taka sama prawda jak ta o Polakach.  

,

Ach więc RASP drukuje Fakt z myślą o Europejczykach, a Polacy kupują przy okazji?  

avatar użytkownika
,

Mógłbyś zaryzykować taką tezę i byłaby równie prawdziwa jak Twoja poprzednia opinia o Polakach.  

,

Czyli to nie Polacy zapłacą za dostęp do tabloidu z plotami i pomówieniami?

Kto więc?
  

avatar użytkownika
,

Ziemianie? Skłonność do płacenia za plotkarskie rewelacje to cecha charakterystyczna organizmów ziemskich - tak by wynikało ze stosowanej przez Ciebie logiki.  

,

A nie mieszkańcy Drogi Mlecznej?  

avatar użytkownika
,

Byłoby tak samo prawdziwie jak w odniesieniu do Polaków. Albo do mieszkańców Grupy Lokalnej Galaktyk.  

,

Chyba jednak to Polacy będą płacić za dostęp do tabloidu z plotami i pomówieniami.
Nie wyobrażam sobie, by jakaś inna nacja była tak durna w swej masie.
  

avatar użytkownika
,

Polacy - czyli Europejczycy. Czyli Ziemianie... Twój sposób uogólniania jest równie prawdziwy w wypadku Polaków jak i każdego podzbioru wyższego rzędu. Skoro zatrzymujesz się w swojej wypowiedzi na jakimś podzbiorze wyższego rzędu, to dlaczego na przykład nie na strukturze atomowej? Mógłbyś powiedzieć, że to zbiorowiska atomów będą płacić - i byłoby to przecież prawdą, tak samo jak to że będą płacić Ziemianie czy Polacy...  

,

Na nic Twoje wysiłki.
Zresztą mizerne.
Za dostęp do tabloidu z plotami i pomówieniami, zapłacą Polacy.
  

avatar użytkownika
,

Czyli Polacy nie są Europejczykami i nie składają się z atomów?  

,

Na pewno są Kosmitami, w końcu mieszkają w Kosmosie.

Znaczy się, Fakt, uruchomił subskrypcję dla Kosmitów, ale jako jedyni zapłacą Polacy.
  

avatar użytkownika
,

Jesteś już bliżej sensownej konkluzji - teraz zrób jeszcze jeden krok i określ którzy Polacy zapłacą - bo nie wszyscy przecież - i Twoja wypowiedź nabierze sensu.  

,

Zdanie "Polacy zapłacą za dostęp do tabloidu z plotami i pomówieniami" nie może mieć sensu.
Chyba, że przyjmiemy, że Polacy to durna nacja.
  

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764