logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Faktor i Where To Wake klientami agencji PR Synertime

  PR 05.07.2017, przeczytano 518 razy
Barbara Labudda-Krysztofczyk - prezes Synertime

Faktor i Where To Wake to kolejni klienci, którzy zaufali agencji PR Synertime i powierzyli jej swoje działania w sieci. Dla firmy Faktor agencja poprowadzi działania w Google AdWords, a dla Where To Wake  – fanpage na Facebooku i kampanie Facebook Ads.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/faktor-i-where-to-wake-klientami-agencji-pr-synertime,33025,artykul.html

Faktor to hurtownia kwiatów sztucznych, a także pierwsza polska internetowa hurtownia kwiatów, roślin sztucznych, ozdób i akcesoriów florystycznych. Agencja Synertime zajmie się dla tego klienta działaniami Google AdWords (Search oraz GDN: Google Display Network) na Niemcy.

Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta projektowo, na czas trwania kampanii Google AdWords.

Where to Wake to darmowy onlinowy katalog modnych ostatnio wakeparków, czyli miejsc, w których można uprawiać wakeboarding. Katalog pomaga znaleźć spoty znajdujące się w pobliżu. Agencja Synertime zajmie się prowadzeniem fanpage’a Where To Wake oraz kampaniami Facebook Ads.

Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta na rok. Nadzór nad projektem sprawują prezes agencji, Barbara Labudda-Krysztofczyk i szef zespołu digital, Andrzej Salski.

– Ogromnie cieszy mnie rozwój działu digital w naszej agencji – mówi prezes Synertime, Barbara Labudda-Krysztofczyk. – Zwłaszcza, że aktywności w sieci są jednymi z najważniejszych narzędzi współczesnego PR-u. To idealne miejsce na komunikację z klientami. Dzięki połączeniu różnych kompetencji Agencji, zarówno tych związanych z public relations, mediami społecznościowymi, jak i reklamą oraz Google AdWords, nasze działania są skuteczne i kompletne. A poza tym – my po prostu lubimy to robić, bo to świetna zabawa! – dodaje Labudda-Krysztofczyk.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764