logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fala premier HP na targach Fespa 2015

  PR 21.05.2015, przeczytano 1183 razy

Trwa największa impreza wystawiennicza w branży LFP. Światowa wystawa rok rocznie gromadzi największych dostawców i producentów mediów oraz technologii. Partnerem korporacyjnym tego wydarzenia jest firma HP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fala-premier-hp-na-targach-fespa-2015,24923,artykul.html

Na 500 m2 powierzchni HP prezentuje kilka premierowych urządzeń do druku. Są to drukarki: HP Latex 370, HP Latex 3100, HP Latex 3500 oraz HP Scitex FB750. Nowe rozwiązania automatyki dla Zünd’a to przewodnie hasło premierowych rozwiązań. Już dziś dzielimy się z Państwem naszymi news’ami.

HP Latex 370 – czwarta drukarka z segmentu małych urządzeń, najwyższy model, druk do 1,6m;  jeszcze większa ekonomika pracy i wydajność z uwagi na 3-litrowe tusze HP Latex Ink 871; HP jeszcze bardziej obniża koszty druku, skraca czas pracy na zmiany kaset i profilowanie ICC.

HP Latex 3100
– drukując zapewnia wysoką jakość obrazu dla różnych zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. HP Latex 3100 jest idealnym rozwiązaniem dla dużych firm LFP z różnorodną ofertą usług. Drukarka może obsługiwać najwyższe nakłady produkcyjne w niskich trybach i dostarczać realizacje bez utraty jakości.

HP Latex 3500
– Idealna dla standardowego natężenia pracy, nowa drukarka L3500 dedykowana jest pod przemysłową produkcję aplikacji. Zwiększona wydajność przyczynia się do obniżenia kosztów produkcji. Dzięki obsłudze ciężkich rolek do 300 kg i 10-litrowym zbiornikom z tuszem, drukarka umożliwia bardziej bezobsługową pracę, np.  drukowanie nocą.

Szwajcarski producent uniwersalnych ploterów stołowych ZUND, corocznie zaskakuje i prezentuje nowości. Na targach FESPA 2015, nie zawiódł oczekiwań. Wśród nowości, które wzbogacą ofertę producenta znajdziemy:
- robotyczne ramię, automatycznie rozładowujące procesowane użytki na materiałach sztywnych i eliminujące związane z rozładunkiem prace operatora,
- 1 kW frezarkę dla modelu plotera serii S3
- nowy typ rozwijarki do materiałów z roli dla ploterów serii S3
czy automatyczną wymianę i kontrolę zużycia wrzecion frezujących dla ploterów serii G3.
 
Po targach FESPA '15 serdecznie zapraszamy Państwa na OPEN WEEK HP DEMO LAB w Błoniu pod Wrocławiem w dniach 8-12.06.15 r. To świetna okazja by zobaczyć, wypróbować oraz uczestniczyć w testach najnowszych drukarek III generacji z serii HP LATEX 300.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

Galeria: Fala premier HP na targach Fespa 2015

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764