logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Familijne w nowych opakowaniach

  PR 25.05.2024, przeczytano 272 razy
ilustracjastrzałka

Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/familijne-w-nowych-opakowaniach,404363,artykul.html

Nowe opakowania Familijne cechuje uproszczony, czytelny logotyp oraz wyraźna komunikacja żółtego, familijnego koloru. Uwagę zwracają także radosne, ciepłe barwy doskonale zauważalne dla konsumentów, poszukujących chrupiących słodkości na sklepowych półkach. Również grafika, przedstawiająca kruche listki waflowe przełożone delikatnym kremowym nadzieniem, zachęca do zakupu swoim apetycznym wizerunkiem.

– Coraz więcej osób wybiera produkty kierując się wyglądem opakowania. Dlatego, aby sprostać ich oczekiwaniom, postanowiliśmy uprościć i ujednolicić design zarówno Familijne Klasyczne jaki i Familijne Gofrowe. Jest to nie tylko krok w kierunku minimalizmu, ale także podkreślenie dynamicznego charakteru marki, który odpowiada na oczekiwania współczesnych klientów – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Redesign marki został wsparty szeroko zakrojoną kampanią digitalową pod hasłem „Nowe opakowanie, to samo chrupanie!”. W jej ramach w social mediach pojawią się nowe, dynamiczne grafiki i animacje, a w telewizji oraz platformach VOD spoty z rysunkowymi postaciami niedźwiedzia, wróbelka i dinozaura. Od czerwca br. działania zostaną rozszerzone na DOOH i OOH.

Źródło: Colian

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764