logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Familijne zapraszają przed ekrany

  PR 03.02.2022, przeczytano 660 razy
ilustracja

Wystartowała kampania marki Familijne, której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja Familijne Wieczory Filmowe obejmuje szereg aktywności promocyjnych. Kompleksowe działania zostały zaplanowane w największych stacjach TV, na platformach VOD, mediach społecznościowych i kinie. Główną osią komunikacji jest konkurs – do wygrania aż 300 nagród filmowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/familijne-zapraszaja-przed-ekrany,394642,artykul.html

Nic tak nie łączy i nie umila czasu przed ekranem jak wspólne chrupanie. Marka Familijne zaprasza więc do konkursu wszystkich miłośników kina. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijne, wejść na stronę familijne.pl oraz podzielić się swoją ulubioną sceną filmową. Konkurs trwa od 17.01 do 31.03.2022 r. Do wygrania aż 300 rocznych dostępów do player.pl oraz zapasy Wafli Familijne.

W ramach kampanii zaplanowano emisje billboardów sponsorskich w największych stacjach TV w pasmach filmowych oraz przy najpopularniejszych serialach. Uzupełnieniem kampanii są działania zasięgowe w serwisach VOD oraz reklama kinowa. Familijne Wieczory Filmowe wspiera również promocja w social mediach marki, gdzie ulubione Wafle Familijne będą odgrywać rolę uwielbianych przez Polaków bohaterów filmów i seriali.

Podczas Familijnych Wieczorów Filmowych promowana jest również nowość produktowa - Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco 140 g. Edycja limitowana od lidera rynku to chrupiący i niesamowicie czarny wafelek, przełożony delikatnym kremem z dodatkiem wiórków kokosowych.

Źródło: Colian Sp. z o.o.

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764