logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Fanapagetrends - Styczeń 2014 r. pełen zmian

  PR 13.02.2014, przeczytano 937 razy
ilustracjastrzałka

Sotrender opublikował styczniowy raport #FanpageTrends, a w nim nowe dane i kilka zmian. Udoskonalone reguły kwalifikacji profili do rankingów Sotrendera spowodowały, że nie znajdziemy w nich już stron Roberta Lewandowskiego, Mother Power, STUNTnews, StuntersBlog i CarTurismo. Warto za to poświęcić uwagę osiągnięciom nowych profili w rankingu: Realash, Dawidowi Kwiatkowskiemu, Gryfnie, Football Moja Pasja i Viamoda Industrial.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fanapagetrends---styczen-2014-r.-pelen-zmian,20885,artykul.html

Zmiany w metodologii Fanpage Trends

Od stycznia do rankingów Fanpage Trends mogą być zaliczane wyłącznie strony, których liczba fanów z Polski przekracza 50% liczby wszystkich fanów profilu. W związku z tym z zestawień zniknęło kilka ważnych stron - Roberta Lewandowskiego, Mother Power i trzech stron motoryzacyjnych: StuntersBlog, STUNTnews, i CarTurismo. Wymienione strony radziły sobie świetnie, ale ich fani pochodzili w niewielkim procencie z Polski. W przypadku Lewego, było to jedynie 22% ogółu fanów profilu, natomiast wymienione strony motoryzacyjne posiadały jedynie po 22-29% polskich fanów. W przypadku Mother Power fani z Polski stanowili tylko 13,5% wszystkich fanów strony.

Profile, które warto śledzić

Wśród nowo dodanych do rankingu stron znalazł się profil kosmetycznej marki Realash -jedna z najbardziej angażujących polskich stron. W kategorii Muzyka sukcesy odnosi idol nastolatek, Dawid Kwiatkowski. Strona 17-letniej gwiazdy jest na czele rankingu według wskaźnika Interactivity Index obok Peja Slums Attack i dwukrotnie przebija wynik kolejnego w tym rankingu Kamila Bednarka. Warto zwrócić uwagę na stronę Gryfnie, która dołączyła do kategorii Regiony i zajęła w niej pierwsze miejsce pod względem wielkości. Zarówno fanapage, jak i blog w ciekawy sposób przybliżają kulturę Śląska, skupiając się na języku regionu. Strona Football Moja Pasja znalazła się w zestawieniu wszystkich stron polskojęzycznych pod względem liczby zaangażowanych, wyróżniając się odsetkiem zaangażowanych na poziomie 141%. Zmienił się także lider rankingu Uczelni, którym został fanpage Viamoda Industrial z 34 tys. fanów.

Sotrender Research Insight

W styczniowym wydaniu cyklu mini-analiz Sotrender Research Insight Sotrender sprawdził, jak typ posta wpływał na wywoływane przez niego aktywności. Analizie poddano posty opublikowane przez administratorów komercyjnych profili w styczniu 2014 r. Okazało się, że teksty najlepiej zbierały komentarze, wideo zaś - polubienia. Najchętniej udostępniane posty zawierały treści multimedialne.

Nie tylko Facebook

Poza wydawanym co miesiąc raportem Fanpage Trends z początkiem 2014 r. światło dzienne ujrzał także pierwszy raport YouTube Trends, w którym Sotrender każdego miesiąca podsumowywał będzie działalność marek i vlogerów w serwisie YouTube w Polsce.

Źródło: Sotrender

www.sotrender.pl/fanpage-trends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764