logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Fanapagetrends marzec 2014 - na Facebooku echa olimpiady

  PR 08.04.2014, przeczytano 1772 razy
ilustracjastrzałka

Na Facebooku kwitnie wiosna, która pojawiła się w aż 7 tys. wpisów opublikowanych przez komercyjne profile w marcu. Posty w Dzień Kobiet angażowały o 60% więcej użytkowników niż w inne dni, a w marcowym wydaniu #FanpageTrends nadal słychać echa okrzyków kibiców zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi. Kategoria Sport wzrosła w marcu o 9%, a liczba jej fanów zbliża się już do 20 mln!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fanapagetrends-marzec-2014---na-facebooku-echa-olimpiady,21329,artykul.html

#FanpageTrends ćwiczą Skalpel na boisku

Wzrost liczby fanów stron z kategorii Sport przyniósł nową liderkę rankingu najbardziej angażujących profili w Polsce, którą w marcu została Ewa Chodakowska. Nie można również pominąć faktu, że oprócz pionierki fitnessu, wspomniany ranking zdominowały strony poświęcone piłce nożnej. FANGOL.pl, na którym w marcu dodano aż 261 tys. komentarzy, przesunął się o imponujące 22 pozycje do przodu, z kolei Football Moja Pasja awansował aż o 9 miejsc. W zestawieniu znalazł się także profil Kocham Football, który skoczył o 4 miejsca w górę. O 6 pozycji spadł za to kontuzjowany piłkarz Borussii Dortmund – Kuba Błaszczykowski.

Przewrotni użytkownicy Facebooka

Liczba fanów "The Voice of Poland" emitowanego w soboty na TVP2 wzrosła w marcu aż o 24%. Dzięki temu, profil muzycznego show awansował na piątą pozycję rankingu największych stron poświęconych programom TV. Dla porównania liczba fanów "X Factor" TVNu wzrosła w tym samym okresie tylko o 6%, w związku z czym program nadal plasuje się dopiero na czternastej pozycji zestawienia. Pozostaje nam mieć nadzieję, że nagły wzrost popularności "The Voice" był jedynie zbiegiem okoliczności i nie był związany z faktem, iż wieczorem 23 marca odeszła na zawsze jedna z jego uczestniczek. Nie można przeoczyć jednak faktu, iż 24 marca, kiedy profil programu informował o specjalnym koncercie poświęconym pamięci uczestniczki, liczba jego fanów wzrosła o ponad 8,2 tys. osób. Tymczasem średni dzienny przyrost fanów profilu w marcu wynosił 2,5 tys., a w pierwszej połowie miesiąca plasował się na poziomie 1,4 tys.

Heyah, T-Mobile i Plus gwiazdami Sotrender Research Insight

W ramach marcowej analizy miesiąca Sotrender po raz kolejny przyjrzał się bliżej zagadnieniu obsługi klienta na Facebooku. Okazało się, że operatorzy komórkowi odpisują na posty użytkowników w naprawdę rekordowym tempie. Heyah odpowiada na posty użytkowników średnio po 5.6 min, T-Mobile PL - po 5.8 min, a Plus po 6 min. Na największą liczbę wpisów użytkowników odpowiedziała sieć Mobile Vikings Polska (aż 98,6% wszystkich postów). Na podium uplasowała się również Heyah (98,4%) oraz nju mobile, która odpisała na 96,3% wszystkich wpisów.

Źródło: Sotrender

www.sotrender.pl/fanpage-trends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu
Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.
Nagroda Grand Press dla reporterów „Uwagi!”
We wtorek 10 grudnia odbyła się 28. edycja gali Grand Press, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych nagród dziennikarskich. W zaszczytnym gronie zwycięzców znaleźli się Tomasz Patora oraz Joanna Pęcherska-Fiałek, reporterzy „Uwagi!”. Oboje zostali docenieni za reportaż „W Żurominie rządzi Duch”.
PBC Total Reach 360°: Super Express i Murator liderami czytelnictwa
Wg najnowszych danych badania Total Reach 360°, realizowanego przez Polskie Badania Czytelnictwa, największy zasięg łączny, uwzględniający czytelnictwo wydań papierowych, cyfrowych i stron www, mają „Super Express” wśród dzienników i „Murator” wśród magazynów.
Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764