logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Fanapagetrends marzec 2014 - na Facebooku echa olimpiady

  PR 08.04.2014, przeczytano 1745 razy
ilustracjastrzałka

Na Facebooku kwitnie wiosna, która pojawiła się w aż 7 tys. wpisów opublikowanych przez komercyjne profile w marcu. Posty w Dzień Kobiet angażowały o 60% więcej użytkowników niż w inne dni, a w marcowym wydaniu #FanpageTrends nadal słychać echa okrzyków kibiców zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi. Kategoria Sport wzrosła w marcu o 9%, a liczba jej fanów zbliża się już do 20 mln!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fanapagetrends-marzec-2014---na-facebooku-echa-olimpiady,21329,artykul.html

#FanpageTrends ćwiczą Skalpel na boisku

Wzrost liczby fanów stron z kategorii Sport przyniósł nową liderkę rankingu najbardziej angażujących profili w Polsce, którą w marcu została Ewa Chodakowska. Nie można również pominąć faktu, że oprócz pionierki fitnessu, wspomniany ranking zdominowały strony poświęcone piłce nożnej. FANGOL.pl, na którym w marcu dodano aż 261 tys. komentarzy, przesunął się o imponujące 22 pozycje do przodu, z kolei Football Moja Pasja awansował aż o 9 miejsc. W zestawieniu znalazł się także profil Kocham Football, który skoczył o 4 miejsca w górę. O 6 pozycji spadł za to kontuzjowany piłkarz Borussii Dortmund – Kuba Błaszczykowski.

Przewrotni użytkownicy Facebooka

Liczba fanów "The Voice of Poland" emitowanego w soboty na TVP2 wzrosła w marcu aż o 24%. Dzięki temu, profil muzycznego show awansował na piątą pozycję rankingu największych stron poświęconych programom TV. Dla porównania liczba fanów "X Factor" TVNu wzrosła w tym samym okresie tylko o 6%, w związku z czym program nadal plasuje się dopiero na czternastej pozycji zestawienia. Pozostaje nam mieć nadzieję, że nagły wzrost popularności "The Voice" był jedynie zbiegiem okoliczności i nie był związany z faktem, iż wieczorem 23 marca odeszła na zawsze jedna z jego uczestniczek. Nie można przeoczyć jednak faktu, iż 24 marca, kiedy profil programu informował o specjalnym koncercie poświęconym pamięci uczestniczki, liczba jego fanów wzrosła o ponad 8,2 tys. osób. Tymczasem średni dzienny przyrost fanów profilu w marcu wynosił 2,5 tys., a w pierwszej połowie miesiąca plasował się na poziomie 1,4 tys.

Heyah, T-Mobile i Plus gwiazdami Sotrender Research Insight

W ramach marcowej analizy miesiąca Sotrender po raz kolejny przyjrzał się bliżej zagadnieniu obsługi klienta na Facebooku. Okazało się, że operatorzy komórkowi odpisują na posty użytkowników w naprawdę rekordowym tempie. Heyah odpowiada na posty użytkowników średnio po 5.6 min, T-Mobile PL - po 5.8 min, a Plus po 6 min. Na największą liczbę wpisów użytkowników odpowiedziała sieć Mobile Vikings Polska (aż 98,6% wszystkich postów). Na podium uplasowała się również Heyah (98,4%) oraz nju mobile, która odpisała na 96,3% wszystkich wpisów.

Źródło: Sotrender

www.sotrender.pl/fanpage-trends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764