logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fanpage, YouTube i Twitter Trends Listopad 2014

  PR 08.12.2014, przeczytano 1118 razy

Listopadowe wydania opublikowanych przez Sotrender raportów Fanpage, Twitter oraz YouTube Trends dobitnie pokazują, że każdy z tych serwisów rządzi się własnymi prawami i… własną tematyką. Podczas gdy Facebook zdominowały emocje związane z walką Artura Szpilki, Twitter ciągle ogłuszony był echem wyborów samorządowych, a na YouTube… panował jesienny zastój. Co jeszcze działo się w listopadzie w najpopularniejszych mediach społecznościowych w Polsce?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fanpage%2C-youtube-i-twitter-trends-listopad-2014,23447,artykul.html

Szpilka na Facebooku

W listopadzie na Facebooku #wybory przegrały z #konkursami, #muzyką, #disco oraz… Arturem Szpilką, który wspólnie z TVN pozbawił Ewę Chodakowską pozycji liderki zestawienia najbardziej angażujących stron polskojęzycznych. Nowym liderem zestawienia jest od ubiegłego miesiąca właśnie TVN, który angażuje aż 40% swoich fanów. Nie da się jednak nie zauważyć, że podczas gdy Chodakowska spadła w zestawieniu o 4 pozycje, Artur Szpilka awansował w nim na drugą lokatę, po skoku aż o 35 pozycji. Jednocześnie po awansie o 9 pozycji został również liderem rankingu najbardziej angażujących stron w kategorii “Ludzie”. Szpilka był też autorem najbardziej interaktywnego posta minionego miesiąca w tej kategorii.

Wybory na Twitterze

Listopad upłynął pod znakiem wyborów samorządowych, nie dziwi więc, że odbiły się one wyraźnym echem na Twitterze, znanym w Polsce jako ulubiona platforma dziennikarzy i polityków. Problemy związane z liczeniem głosów przez Państwową Komisję Wyborczą sprawiły, że popularność hashtaga#PKW eksplodowała, a on sam był najpopularniejszym hashtagiem dnia przez cały tydzień. Ubiegły miesiąc był też czasem wzmożonej aktywności użytkowników Twittera, którzy publikowali przeciętnie o 6,3% tweetów więcej niż w październiku. Jednocześnie liczba obserwatorów każdego z analizowanych przez Sotrender profili zwiększyła się średnio o 6,9%, podczas gdy w październiku wzrost ten wynosił 5,4%. 

Letarg na YouTube

W listopadzie za oknami z dnia na dzień robiło się coraz zimniej, a Polacy chętniej spędzali czas przed monitorami. Średnia liczba wyświetleń każdego z analizowanych przez Sotrender kanałów była o 7,7% wyższa niż w październiku. Z kolei przeciętny kanał w minionym miesiącu opublikował o jedno wideo mniej niż w poprzednim. Listopad potwierdził, że czołówka kanałów z największą liczbą komentarzy oraz najpopularniejszych filmów na polskim YouTube nie uległa wielkim zmianom w stosunku do poprzedniego miesiąca. Najczęściej komentowanymi kanałami były: Polski Pingwin, reZigiusz i Blowek. Te same profile zajmowały miejsca na podium w październiku, tylko w nieco innej kolejności – wtedy pierwszy był reZigiusz, następnie Polski Pingwin i Blowek. Ponadto tylko dwa spośród dziesięciu najbardziej komentowanych filmów nie zostały opublikowane na wspomnianych kanałach. Wśród najpopularniejszych filmów w listopadzie, tak jak i w październiku, dominowała muzyka i rozrywka, ale pojawił się też film o tematyce sportowej, czyli “Niemiecki bramkarz zakłada “siatkę”…” 

Więcej informacji na temat najważniejszych wydarzeń na Facebooku, Twitterze oraz YouTube znaleźć można w raportach Sotrendera. 

Raporty do pobrania na stronie Sotrender: http://www.sotrender.pl/trends/facebook/?hp 

http://www.sotrender.pl/trends/twitter 

http://www.sotrender.pl/trends/youtube 

Więcej informacji znaleźć można na blogu:

http://blog.sotrender.com/pl/2014/12/fanpage-trends-listopad-2014/ 

http://blog.sotrender.com/pl/2014/12/twitter-trends-listopad-2014/ 

http://blog.sotrender.com/pl/2014/12/youtube-trends-listopad-2014/

Źródło: Sotrender

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764