logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fanpage Trends Sierpień 2014 – letni trening ze zwierzętami

  PR 10.09.2014, przeczytano 1576 razy
ilustracjastrzałka

Sotrender opublikował sierpniowe wydanie raportu Fanpage Trends, podsumowującego najważniejsze wydarzenia i tendencje na polskich stronach na Facebooku. W końcówce wakacji Polaków elektryzowały zwłaszcza wydarzenia sportowe – czy to w tenisie czy w piłce nożnej. Co jeszcze przyciągało w zeszłym miesiącu uwagę Polaków?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fanpage-trends-sierpien-2014--letni-trening-ze-zwierzetami,22591,artykul.html

W ubiegłym miesiącu nie dało się nie zauważyć niezwykłej popularności postów multimedialnych na Facebooku. W lipcu aż 65% wszystkich wpisów opublikowanych przez niemal 8 tys. stron zawierało zdjęcia. W sierpniu Sotrender sprawdził, w jakim procencie najlepszych postów profili pojawiały się fotografie. Okazało się, że ponad 50% postów o najwyższym wskaźniku Interactivity Index zawiera właśnie zdjęcia. Mało tego, okazało się również, że niemal 10% profili w sierpniu w ogóle nie publikowało już statusów tekstowych pozbawionych treści multimedialnych.

Sportowy sierpień

Tak w przypadku YouTube oraz Twittera, tak i na Facebooku Legia Warszawa zaangażowała niezwykle wielu użytkowników, co po skoku o imponujące 15 pozycji pozwoliło jej przesunąć się na 6. lokatę w rankingu według liczby zaangażowanych w kategorii “Strony polskojęzyczne”. Jeszcze większy awans zespół odnotował w rankingu pod względem interaktywności, w którym przesunął się aż o 39 miejsc. To jednak nic w porównaniu do Agnieszki Radwańskiej, która w rankingu według liczby zaangażowanych awansowała aż o 391 pozycji. Stało się tak m.in. dzięki niezmiernie popularnemu wpisowi o zdobyciu czternastego tytułu w karierze, który osiągnął imponującą liczbę ponad 40 tys. polubień i ponad 2,5 tys. komentarzy.

Mniej wódki, więcej whiskey

Polacy zdają się zmieniać przyzwyczajenia w kwestii wysokoprocentowych alkoholi. W kategorii “Alkohole” dwa największe profile to Ballantine’s w Polsce i Johnnie Walker. Obydwa są obecne także w rankingu według liczby zaangażowanych – a razem z nimi na podium stoi inny gracz z tej samej półki, Jack Daniel’s Polska. Sytuacja polityczna i promocja jabłkowych trunków pomogła z kolei cydrowi Cider Inn, który awansował we wspomnianym rankingu o 14 pozycji, angażując 22% użytkowników swojego profilu. Wcześniej wspomniany Johnnie Walker zebrał mnóstwo polubień odnosząc się zaś do historii. Użytkownikom Facebooka bardzo spodobał się bowiem post marki z przypomnieniem o kolejnej rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Zmiany w kategoriach Fanpage Trends

W sierpniowym wydaniu Fanpage Trends miał także miejsce debiut dwóch nowych kategorii – „Trenerzy personalni“ oraz „Zwierzęta“. W pierwszej kategorii, choć dwa pierwsze miejsca w rankingu według liczby fanów zajęły Ewa Chodakowska i Anna Lewandowska, nie brakuje też mężczyzn, co potwierdza, że i Polacy są coraz bardziej zainteresowani zdrowym trybem życia. W drugiej kategorii obecne są głównie marki takie jak PEDIGREE Polska, ale znalazło się też miejsce dla stron poświęconych po prostu miłości do naszych pupili, takich jak Kochamy Zwierzaki! Psy, koty i wszystkie inne...

Zapraszamy do lektury całego sierpniowego wydania raportu Fanpage Trends.

Raport Fanpage Trends do pobrania na stronie Sotrender: http://www.sotrender.com/pl/fanpage-trends

Więcej informacji znaleźć można na blogu:

http://blog.sotrender.com/pl/2014/09/fanpage-trends-sierpien-2014/

Źródło: Sotrender

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764