logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Fanpagetrends Luty 2014 - w rankingach pogoda na skoki

  PR 12.03.2014, przeczytano 1133 razy

Chociaż luty był krótszy od innych miesięcy i tak sporo wydarzyło się w tym czasie na Facebookowym podwórku. Administratorów profili komercyjnych poniosła fala miłości i w Walentynki opublikowali 20% więcej wpisów niż zwykle, Facebook skończył 10 lat, a do rankingów #FanpageTrends brawurowo wskoczył Kamil Stoch. Co jeszcze w raporcie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fanpagetrends-luty-2014---w-rankingach-pogoda-na-skoki,21078,artykul.html

Wzloty bez groźnych upadków

W lutowym zestawieniu najlepszych postów #FanpageTrends znalazły się m.in.  stale budząca emocje Fundacja DKMS z kolejnym apelem oraz śmieszny obrazek wciąż popularnej Ewy Chodakowskiej. Zestawienie pokazuje, że oprócz stałego podkreślania wagi działalności charytatywnej, najlepsze posty odzwierciedlają także bieżące wydarzenia. Dowodem są chociażby wpisy Bronisława Komorowskiego i Kancelarii Premiera z 21 lutego dotyczące akcji Solidarni z Ukrainą oraz post Justyny Kowalczyk ze zdjęciem medalu po jej wygranej podczas olimpiady w Soczi.

Olimpiada w Soczi i na Facebooku

Samą olimpiadę można było śledzić nie tylko w telewizji - jej echa rozniosły się również na Facebooku. Relacjonująca na bieżąco wydarzenia TVP Sport zajęła trzecie miejsce w liczbie zaangażowanych zaraz po Kwejku i Demotywatorach oraz pierwsze miejsce pod względem odsetka zaangażowanych. Stacja zaangażowała 205 882 osób, co stanowi 165% liczby jej fanów na Facebooku.

Do rankingów #FanpageTrends wskoczył Kamil Stoch, który co ciekawe, został wspomniany również w najlepszych postach stron z kategorii Miasta, Prasa, Programy tv i Uczelnie. Dzięki osiągnięciom Kamila Stocha, Zbigniewa Bródki oraz Justyny Kowalczyk w Soczi, cała kategoria Sport poprawiła swoją pozycję w rankingu branż o dwa miejsca, stając się trzecią największą po Muzyce i E-commerce kategorią. Z kolei sami sportowcy zyskali dzięki swoim osiągnięciom naprawdę liczne grono fanów.

Konkursy niekoniecznie legalne

Ranking najlepszych postów marek pokazuje, że chętnie korzystają one z możliwości prowadzenia konkursów za pośrednictwem postów. Niestety, często zdarza się, że robią to w niedozwolony przez regulamin serwisu sposób. Organizując konkursy należy pamiętać, że wymaganie od uczestników zabawy udostępnienia treści jest praktyką nielegalną, o czym wprost mówi regulamin Facebooka. Można natomiast zachęcać do polubienia lub skomentowania posta albo dodania wpisu na stronie organizatora. Można także wykorzystywać przycisk “Lubię to” czy komentarze jako metodę głosowania w konkursie.

Cały raport do pobrania pod adresem:
http://www.sotrender.pl/fanpage-trends?hp


Źródło: Sotrender

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Talk-show lifestyle'owy „Ja wysiadam” w Gazeta.pl
„Ja wysiadam” to program Gazeta.pl w stylu talk-show, który zadebiutuje na Gazeta.pl w poniedziałek, 16 września br. o godz. 20:00. Prowadząca Agnieszka Matracka porozmawia ze swoimi gośćmi na przystanku autobusowym. Każdy przystanek zgodnie z “rozkładem jazdy” danego odcinka to inny temat rozmowy, z unikalną atmosferą i specyficznymi wyzwaniami, co sprawi, że podróż...
Bariery zrównoważonego rozwoju mediów wg Sony
Firma Sony zaprezentowała nowe badania dotyczące podejścia pracodawców do zrównoważonego rozwoju w branży medialnej i rozrywkowej w Europie. Zatytułowany "Środki i sposób myślenia: Stan zrównoważonego rozwoju w branży medialnej" raport obrazuje, jak poważne kroki podejmuje branża, by być bardziej świadomą ekologicznie.
Dzieje się: Podcast Radia ZET, TOK FM, Wyborcza.pl i Polityki Insight
Już w najbliższy piątek, 13 września br. zadebiutuje "Dzieje się" — nowy, dynamiczny wideopodcast polityczny. W programie omawiane będą najważniejsze wydarzenia polityczne tygodnia, nie zabraknie gorących dyskusji, sporów oraz ekskluzywnych informacji zza kulis polskiej polityki. W gronie prowadzących znaleźli się doświadczeni dziennikarze i dziennikarki: Karolina Lewicka z...
Silver TV rusza w nowej odsłonie
Popularny YouTube’owy kanał Silver TV od początku października będzie nadawać w zmienionej formule, stając się pierwszą i jedyną telewizją internetową dla osób 50+. Na antenie pojawią się nie tylko wielkie nazwiska, lecz także członkowie szerokiej społeczności Silver TV. Twórcy projektu podkreślają, że będzie to jedyne miejsce tworzone nie tylko...
Wtorkowy „Nowy świt” przejmują nowi prowadzący
Katarzyna Kasia przekazała prowadzenie wtorkowej audycji „Nowy Świt” Mateuszowi Andruszkiewiczowi i Klaudiuszowi Slezakowi. Czwartkowy poranny duet w składzie Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pozostaje na antenie Radia Nowy Świat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764