logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fanta i Warner Bros. Pictures ogłaszają globalną współpracę

  PR 19.08.2024, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

Fanta i Warner Bros. Pictures łączą siły, aby dostarczyć konsumentom smak „nie z tej ziemi” za sprawą limitowanej edycji Fanta Beetlejuice Zero. Współpraca związana jest z premierą filmu Beetlejuice Beetlejuice, którego debiut w kinach zaplanowany jest na 6 września 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fanta-i-warner-bros.-pictures-oglaszaja-globalna-wspolprace,405377,artykul.html

Halloween to jeden z niewielu dni w roku, który pozwala oderwać się od obowiązków często towarzyszących innym okazjom. Daje możliwość kreowania doświadczeń na własnych warunkach. W tym roku Fanta zachęca konsumentów do „przywołania smaku nie z tej ziemi” oferując limitowaną edycję napojów oraz nowe sposoby na halloweenową zabawę, nawiązując do najbardziej wyczekiwanego filmu sezonu – Beetlejuice Beetlejuice.

ilustracjastrzałka

Fanta Beetlejuice Zero to propozycja o unikalnym smaku jabłko-liczi zamknięta w butelkach i puszkach z biało-czarnym wzorem. Na opakowaniach znalazł się wizerunek tytułowego bohatera filmu, granego przez Michaela Keatona. Marka odniosła się do Beetlejuice Beetlejuice także poprzez limitowaną odsłonę wszystkich, dostępnych na polskim rynku, wariantów. Na Fanta Orange i Fanta Orange Zero zobaczymy Jennę Ortegę jako filmową Astrid, natomiast na Fanta Shokata Zero Monikę Belucci jako Delores.

Ponadto, opakowania zostaną opatrzone kodami QR, które po zeskanowaniu przekierują konsumenta do wyjątkowych doświadczeń w aplikacji Coca-Cola.

Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem na ekrany kin upiornie kreatywnego filmu Beetlejuice Beetlejuice, a tym samym współpracą z Fanta. Marka jest wspaniałym partnerem i dostarczyła naprawdę pomysłową interpretację swojego produktu, doskonale pasującą do kultowego dzieła Tima Burtona” – mówi Dana Nussbaum, wiceprezes ds. marketingu globalnego w Warner Bros. Pictures.

To dopiero początek tej ikonicznej współpracy, więc bądźcie czujni. Przygotowaliśmy serię aktywacji konsumenckich związanych z Beetlejuice, które będziemy wprowadzać w kolejnych miesiącach” – dodaje Ibrahim Salim Khan, wiceprezes ds. globalnej strategii kategorii Fanta w Coca-Cola.

Nowy smak jest już dostępny w wybranych sklepach Dino i Żabka, w butelkach o pojemności 0,5l oraz puszkach 330ml. Od początku września będzie również w szerokiej dystrybucji, tak jak produkty w limitowanych opakowaniach.

Źródło: The Coca-Cola Company

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764