logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasia & Akademia Mocy Kobiet zachęcają Polki do mówienia o kobiecych mocach

  PR 09.06.2021, przeczytano 334 razy
ilustracja

Moja mocna strona to… – jedno zdanie, które można dokończyć na wiele sposobów. Mimo to, duża część kobiet ma z tym problem. Marka Fantasia jest głęboko przekonana o tym, że każda z nas ma swoją #mojakobiecamoc, jednak często nie potrafi odpowiednio jej określić lub boi się o niej mówić.. Dlatego w tym roku marka Fantasia łączy swoje siły z Akademią Mocy Kobiet w niezwykłym partnerstwie, aby wspólnie działać na rzecz kobiet i zachęcać je do odkrywania swoich własnych mocy i mówienia o nich głośno.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fantasia-and-akademia-mocy-kobiet-zachecaja-polki-do-mowienia-o-kobiecych-mocach,391825,artykul.html

Kobiety z Fantasią

Marka Fantasia od dawna definiuje siebie jako taką, która jest stworzona przede wszystkim dla kobiet i z myślą o kobietach. Na potwierdzenie własnych słów ma na swoim koncie wiele niezwykłych projektów, zrealizowanych wspólnie z kobietami, które w odważny i kreatywny sposób osiągają swoje cele i spełniają i marzenia.

Chcąc inspirować swoje konsumentki oraz motywować je do działania, marka chętnie współpracuje i wspiera utalentowane kobiety. Dla przykładu, w zeszłym roku przy projekcie „Historie pełne przyjemności” marka zaprosiła do współpracy uzdolnioną powieściopisarkę Adriannę Trzepiotę, która stworzyła serię pięciu opowiadań, pełnych kobiecej siły i zmysłowości. Przy okazji kampanii „Chwile w kolorach Fantasia” - połączyła siły z kilkoma polskimi artystkami, które zainspirowane owocowymi smakami jogurtu Fantasia stworzyły unikalne grafiki. Wspólnie z marką Femi Stories, Fantasia stworzyła opakowania limitowanej edycji jogurtów z nutami kwiatowymi.

Lista projektów i wspólnych inicjatyw, w które marka angażuje się co roku jest długa, każdy z nich jest wyjątkowy i niepowtarzalny, ale wszystkie mają jedną wspólną cechę: są tworzone i realizowane przez kobiety i dla kobiet.

Partnerstwo kobiet

Od lat pracując z kobietami i „kobiecymi” markami, Fantasia wspiera ich kreatywność i ekspresję, aby uwierzyły w siebie i swoją siłę, zaakceptowały własną wyjątkowość i poczuły swobodę bycia kimkolwiek chcą. Kobiece współprace, w które marka się angażuje, są z jednej strony inspiracją, ale z drugiej również odpowiedzialnością. Odpowiedzialnością, która wymaga jeszcze większego zagłębienia się w tematy kobiet i kobiecości. To dlatego w tym roku marka podjęła współpracę z Akademią Mocy Kobiet, która również realizuje misję budowania społeczności świadomych i silnych kobiet w Polsce oraz wspierania ich.

W ramach partnerstwa marka Fantasia wprowadza na rynek limitowaną edycję produktu – Fantasia z kulkami w różowej czekoladzie. 30% zysku ze sprzedaży tego produktu, marka przekaże na wsparcie projektu Akademii Mocy Kobiet. Dodatkowo w ramach współpracy, Akademia Mocy Kobiet przygotowała cykl inspirujących, edukacyjnych materiałów które będą dostępne na stronie www.fantasia.com.pl

Moja kobieca moc

Przygotowany przez Akademię Mocy Kobiet cykl filmików ma na celu nauczenie kobiet samoakceptacji, wzmocnienia wiary w siebie i we własne możliwości oraz zdobycie przez nie nowych umiejętności. Jest to punkt wyjścia do wspierania kobiet w ich rozwoju oraz odkrywania i definiowania swoich kobiecych mocy. Marka Fantasia od lat wspiera kobiety, dlatego wraz z Akademią Mocy Kobiet głęboko wierzy w to, że każda z nas jest wyjątkowa i ma swoją super moc oraz może, a nawet powinna, mówić o niej głośno. Wspólnie pragną pokazać, że tylko od nas samych, naszych potrzeb, aspiracji i celów zależy, jaka będzie dla nas ta właściwa i niepowtarzalna #mojakobiecamoc.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764