logo
WIADOMOŚCI

Fantasia rozdaje rabaty na zakupy w Answear.com

Mateusz Zawiślak  PR 12.09.2017, przeczytano 1787 razy
ilustracjastrzałka
Opakowanie promocyjne

Fantasia we współpracy z Answear.com, czyli jednym z najbardziej znanych sklepów internetowych sprzedających odzież i akcesoria wielu marek, przygotowała najmodniejszą aktywację dla konsumentów w tym sezonie. Od początku września każdy kto kupi jogurt Fantasia, znajdzie w środku kod rabatowy o wartości 25 zł na zakupy w Answear.com do wykorzystania do końca roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fantasia-rozdaje-rabaty-na-zakupy-w-answear.com,33691,artykul.html

W czasie promocji każde promocyjne opakowanie Fantasii będzie zawierało w środku kod rabatowy do wykorzystania w Answear.com na zakupy za min. 100 zł. Promocyjne opakowania Fantasii będą dostępne w sklepach od początku września do wyczerpania zapasów. Konsumenci będą mogli wykorzystać kod rabatowy do 31 grudnia 2017.

Akcja wsparta jest reklamą telewizyjną, komunikacją w mediach społecznościowych oraz licznymi materiałami POS w punktach sprzedaży. Aktywacji towarzyszyć będzie również konkurs z nagrodami dla użytkowników Answear.com.

Za organizację akcji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Szczegóły akcji można znaleźć na stronie www.fantasia.answear.com.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 82 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone