logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasia rozdaje rabaty na zakupy w Answear.com

  PR 12.09.2017, przeczytano 3143 razy
ilustracjastrzałka
Opakowanie promocyjne

Fantasia we współpracy z Answear.com, czyli jednym z najbardziej znanych sklepów internetowych sprzedających odzież i akcesoria wielu marek, przygotowała najmodniejszą aktywację dla konsumentów w tym sezonie. Od początku września każdy kto kupi jogurt Fantasia, znajdzie w środku kod rabatowy o wartości 25 zł na zakupy w Answear.com do wykorzystania do końca roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fantasia-rozdaje-rabaty-na-zakupy-w-answear.com,33691,artykul.html

W czasie promocji każde promocyjne opakowanie Fantasii będzie zawierało w środku kod rabatowy do wykorzystania w Answear.com na zakupy za min. 100 zł. Promocyjne opakowania Fantasii będą dostępne w sklepach od początku września do wyczerpania zapasów. Konsumenci będą mogli wykorzystać kod rabatowy do 31 grudnia 2017.

Akcja wsparta jest reklamą telewizyjną, komunikacją w mediach społecznościowych oraz licznymi materiałami POS w punktach sprzedaży. Aktywacji towarzyszyć będzie również konkurs z nagrodami dla użytkowników Answear.com.

Za organizację akcji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Szczegóły akcji można znaleźć na stronie www.fantasia.answear.com.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764