logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasia z Answear.com

  PR 21.05.2018, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

Fantasia już po raz drugi przygotowała wyjątkową akcję we współpracy z Answear.com, czyli jednym z najbardziej znanych sklepów internetowych oferującym odzież i akcesoria wielu marek. Od 7 maja do końca czerwca br. każdy, kto kupi dowolny jogurt Fantasia, ma szansę na wygranie 1000 zł na zakupy w Answear.com, a jedna osoba może wygrać aż 15 000 zł na modowe szaleństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fantasia-z-answear.com,36567,artykul.html

Mechanizm akcji jest prosty: wystarczy kupić dowolny jogurt Fantasia, zachować paragon i odpowiedzieć na jedno pytanie na stronie fantasia.answear.com. Wśród osób, które udzielą odpowiedzi, codziennie jedna wybrana osoba zostanie nagrodzona voucherem o wartości 1000 zł na zakupy w Answear.com. Dodatkowo, jedna osoba ma szansę na wygranie nagrody głównej, czyli aż 15 000 na zakupy w tym sklepie internetowym. To wyjątkowa okazja dla każdego fana mody.

Akcja zyska silne wsparcie marketingowe w postaci reklamy telewizyjnej, działań online oraz w punktach sprzedaży. Dodatkowo, aktywacja będzie komunikowana na stronie partnera, czyli na answear.com. W maju rozpocznie się też współpraca z influencerkami, które poprzez swoje profile na Instagramie będą zachęcać do udziału w konkursie.

Za organizację aktywacji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Źródło: Danone

www.danone.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764