logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasyexpo nowym właścicielem CD-Action i PC Format

  PR 08.07.2020, przeczytano 1143 razy

Agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła od Wydawnictwa Bauer prawa do marek CD-Action oraz PC Format. Tym samym ostatecznie wyjaśniła się przyszłość istniejących od ponad 20 lat tytułów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fantasyexpo-nowym-wlascicielem-cd-action-i-pc-format,387700,artykul.html

Ostatnie wydania przygotowane przez Wydawnictwo Bauer ukażą się 28 lipca (CD-Action) i 3 sierpnia (PC Format). Oprócz tytułów prasowych Fantasyexpo przejmie również odpowiedzialność za serwisy internetowe oraz związane z nimi oficjalne kanały w social mediach.

W tym celu właściciele Fantasyexpo powołali spółkę celową Gaming Tech Esports Media S.A., na czele której w sierpniu tego roku stanie Prezes Zarządu Lidia Ukleja, przez wiele lat związana z obydwoma czasopismami.

Nowym redaktorem naczelnym zostanie Dawid Bojarski, który po kilku miesiącach nieobecności powraca na zajmowane wcześniej stanowisko i będzie odpowiedzialny za realizację nowych celów, w tym unowocześnienie treści w serwisach internetowych.

Aktualnie marki, mimo że znajdują się w momencie przełomowym, mają silną i ugruntowaną pozycję na rynku. Aby zapewnić im jak najlepszy start u nowego wydawcy oraz przygotować je do dalszego rozwoju, utworzona została akcja crowdfundingowa. Dzięki niej każdy może przyczynić się do realizacji ambitnych planów redakcji, które zarysowane zostały na podstawie wieloletnich doświadczeń ekipy, głosów czytelników oraz know-how Fantasyexpo. Można zapisać się na listę oczekujących, aby mieć pewność, że jako pierwsi otrzymacie wszystkie informacje dotyczące planowanych przez nowego wydawcę inwestycji oraz plany rozwojowe obu tytułów.

Zbigniew Bański, wydawca, Wydawnictwo Bauer: - Sprzedaż tytułów „CD-Action” i „PC Format” to dla nas ważne wydarzenie, ponieważ Bauer był ich wydawcą oraz współtwórcą ich sukcesów od prawie 20 lat. Cieszy nas, że obie marki trafiają do naturalnego dla nich środowiska – do młodej, dynamicznej firmy działającej w obszarze gier komputerowych i nowych technologii. Ufam, że dzięki wizji, odwadze i entuzjazmowi zarządu Fantasyexpo zarówno „CD-Action” jak „PC Format” zyskają nowy impet, na który czekają i liczą nasi Czytelnicy. Chciałbym przy tej okazji podziękować Redakcji Tech za to, że z zaangażowaniem trwali do ostatniej chwili na posterunku w Wydawnictwie Bauer. Życzę im wszystkim, by szybko odnaleźli się w nowej rzeczywistości i mogli bez przeszkód realizować swoje zawodowe ambicje.

Krzysztof Stypułkowski, Fantasyexpo: - CD-Action jest nam bardzo bliski. Dzięki niemu tak naprawdę wszystko się zaczęło i jesteśmy tu, gdzie jesteśmy. Ogromny sentyment do marki oraz nasza pasja do gier nie mogły pozostać obojętne wobec informacji, jaka obiegła w kwietniu świat gamingu. Dlatego też z ogromną przyjemnością informujemy, że CD-Action, a także PC Format zostają na rynku. Fantasyexpo tworzą pasjonaci gier, z zapałem do tworzenia i rozwoju wielkich projektów. Głęboko wierzę, że nowa misja, którą jest rozwój obu tytułów, będzie dla nas kolejnym wyzwaniem wznoszącym zespół na wyższy poziom, a dla redakcji szansą na dalszy rozwój, szczególnie w obszarze digitalowym.

Źródło: Fantasyexpo sp. z o.o.

www.fantasyexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764