logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasyexpo ze srebrną statuetką Mixx Awards

  PR 07.10.2020, przeczytano 260 razy
ilustracja

Wczoraj odbyła się MIXX Awards 2020, w której przyznane zostały nagrody i wyróżnienia w 15 kategoriach. Nagrodzone zostały kampanie, które swoją innowacyjnością i kreatywnością wyróżnił się w ostatnim roku na rynku digitalowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fantasyexpo-ze-srebrna-statuetka-mixx-awards,388677,artykul.html

W sumie przyznano 30 statuetek, w tym cztery złote, dziewięć srebrnych i siedemnaście brązowych oraz dwadzieścia sześć wyróżnień. Agencja gamingowa Fantasyexpo została nagrodzona dwukrotnie w kategorii Games & Esport, zdobywając srebrną statuetkę oraz wyróżnienie.

Srebrną statuetką została wyróżniona kampania KFC na mapach CS:GO 2, przygotowana dla marki KFC (AmRest), która jest innowacyjnym podejściem do komunikacji wykorzystującym jedną z najpopularniejszych gier na świecie - Counter Strike Global Offensive -  by dotrzeć do graczy i fanów esportu. Ze względu na specyfikę grupy docelowej oraz znając jej zwyczaje cała kampania KFC na mapach 2 była skoncentrowana na działaniach w digitalu. Innowacyjność KFC na mapach CS:GO 2 to implementacja komunikatów promocyjnych klienta w środowisko gry w sposób organiczny. Dzięki temu zabiegowi gracze i widzowie pozostawali w dobrze znanym otoczeniu, które było dostosowane do osiągnięcia wyznaczonych celów kampanii. W sumie przygotowano 40 serwerów i spersonalizowano 11 najpopularniejszych map, na których ukryte były “podprogowe” graffiti. Działanie uzupełnia komunikacja social media oraz współpraca z popularnymi influencerami gamingowymi a także dedykowany landing page - gameonkfc.pl

Wyróżnienie zdobyła kampania Play Polska Liga Mobilna – Zapłać z Play w sklepie Wargaming, którą zgłosił Mediacom Warszawa wraz z Fantasyexpo. Polska Liga Mobilna, to pierwsza w polsce regularna liga dedykowana graczom na urządzeniach mobilnych. Wystartowała w październiku ubiegłego roku i jej założeniem było umożliwienie graczom integracji i rywalizacji między sobą. Na dedykowanej stronie polskaligamobilna.pl stworzono platformę turniejową, na której gracze mogli zapisywać się do turniejów a widzowie mieli możliwość oglądania rozgrywek na żywo. Ponownie do komunikacji wykorzystano social media oraz podjęto współpracę z influencerami gamingowymi. Dodatkowo w trakcie trwania turnieju w grę World of Tanks Blitz wszystkie transakcje dokonane w sklepie Wargaming.net użytkownik będący klientem Play, mógł doliczyć do rachunku. I to właśnie, to działanie zostało wyróżnione na wczorajszej gali MIXX Awards 2020.

W kategorii Games&Esport ponadto nagrodzona została brązową statuetką kampania Ghost Recon Breakpoint – Użyj i Ożyj, przygotowana przez GONG oraz Mindshare Polska dla firmy Ubisoft  a wyróżnienie otrzymał projekt Kobieca liga esportowa jako innowacyjny touchpoint w walce z hejtem! stworzony przez MediaCom Warszawa oraz ESL GAMING POLSKA dla marki Sprite.

Źródło: Fantasyexpo sp. z o.o.

www.fantasyexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764