logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasyexpo ze srebrną statuetką Mixx Awards

  PR 07.10.2020, przeczytano 807 razy
ilustracja

Wczoraj odbyła się MIXX Awards 2020, w której przyznane zostały nagrody i wyróżnienia w 15 kategoriach. Nagrodzone zostały kampanie, które swoją innowacyjnością i kreatywnością wyróżnił się w ostatnim roku na rynku digitalowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fantasyexpo-ze-srebrna-statuetka-mixx-awards,388677,artykul.html

W sumie przyznano 30 statuetek, w tym cztery złote, dziewięć srebrnych i siedemnaście brązowych oraz dwadzieścia sześć wyróżnień. Agencja gamingowa Fantasyexpo została nagrodzona dwukrotnie w kategorii Games & Esport, zdobywając srebrną statuetkę oraz wyróżnienie.

Srebrną statuetką została wyróżniona kampania KFC na mapach CS:GO 2, przygotowana dla marki KFC (AmRest), która jest innowacyjnym podejściem do komunikacji wykorzystującym jedną z najpopularniejszych gier na świecie - Counter Strike Global Offensive -  by dotrzeć do graczy i fanów esportu. Ze względu na specyfikę grupy docelowej oraz znając jej zwyczaje cała kampania KFC na mapach 2 była skoncentrowana na działaniach w digitalu. Innowacyjność KFC na mapach CS:GO 2 to implementacja komunikatów promocyjnych klienta w środowisko gry w sposób organiczny. Dzięki temu zabiegowi gracze i widzowie pozostawali w dobrze znanym otoczeniu, które było dostosowane do osiągnięcia wyznaczonych celów kampanii. W sumie przygotowano 40 serwerów i spersonalizowano 11 najpopularniejszych map, na których ukryte były “podprogowe” graffiti. Działanie uzupełnia komunikacja social media oraz współpraca z popularnymi influencerami gamingowymi a także dedykowany landing page - gameonkfc.pl

Wyróżnienie zdobyła kampania Play Polska Liga Mobilna – Zapłać z Play w sklepie Wargaming, którą zgłosił Mediacom Warszawa wraz z Fantasyexpo. Polska Liga Mobilna, to pierwsza w polsce regularna liga dedykowana graczom na urządzeniach mobilnych. Wystartowała w październiku ubiegłego roku i jej założeniem było umożliwienie graczom integracji i rywalizacji między sobą. Na dedykowanej stronie polskaligamobilna.pl stworzono platformę turniejową, na której gracze mogli zapisywać się do turniejów a widzowie mieli możliwość oglądania rozgrywek na żywo. Ponownie do komunikacji wykorzystano social media oraz podjęto współpracę z influencerami gamingowymi. Dodatkowo w trakcie trwania turnieju w grę World of Tanks Blitz wszystkie transakcje dokonane w sklepie Wargaming.net użytkownik będący klientem Play, mógł doliczyć do rachunku. I to właśnie, to działanie zostało wyróżnione na wczorajszej gali MIXX Awards 2020.

W kategorii Games&Esport ponadto nagrodzona została brązową statuetką kampania Ghost Recon Breakpoint – Użyj i Ożyj, przygotowana przez GONG oraz Mindshare Polska dla firmy Ubisoft  a wyróżnienie otrzymał projekt Kobieca liga esportowa jako innowacyjny touchpoint w walce z hejtem! stworzony przez MediaCom Warszawa oraz ESL GAMING POLSKA dla marki Sprite.

Źródło: Fantasyexpo sp. z o.o.

www.fantasyexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma meblarska w finale konkursu Designeuropa Awards
Podczas czwartej edycji konkursu DesignEuropa Awards, która odbyła się w ośrodku konferencyjnym Axica w Berlinie, uhonorowano dwa wyjątkowe wzory. Pierwszym jest RemigoOne, elektryczny silnik zaburtowy stworzony przez słoweńską projektantkę Ajdę Bertok, zaprojektowany zgodnie z zasadami innowacyjności morskiej i zrównoważonego rozwoju, zdobył nagrodę dla małych i nowo...
Termin zgłoszeń do Youtube Works Awards przedłużony
To już ostatnie chwile na zgłoszenie swojej kampani wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września 2023 roku. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny, a projekty można zgłaszać na stronie YouTube Works.
Projekt Roku 22/23 wystartował
Od 11 do 27 września można zgłaszać swoje projekty do jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla projektantów graficznych - Projektu Roku. 
Złote Spinacze kolejny rok z rzędu z rekordem zgłoszeń
Do 21. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęły aż 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.
Znaki Jutra 2023: przegląd znaków, logo i symboli graficznych
Czas przemian, napięć, oczekiwań, nadziei i działania. Czas w którym ze szczególną uwagą definiujemy kształt przyszłości. Czy mamy realny wpływ na obraz świata w którym żyjemy? Świat wyidealizowany, świat zepsuty, a może jednak nadal pełen piękna i harmonii? Ideały w konfrontacji z codziennością życia stanowią o naszej tożsamości kulturowej, społecznej,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764