logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Far Cry 5 w Polsce promowana będzie internetowym radiem na Spotify

  PR 09.03.2018, przeczytano 1403 razy
ilustracjastrzałka

Hope County FM to radio z uniwersum najnowszej odsłony serii Far Cry. Oficjalny kanał radia na Spotify rozpocznie działalność 9 marca 2018 r., a kolejne audycje i utwory będą pojawiać się do końca miesiąca. Kampania została stworzona przez MSLGROUP, za scenariusz i produkcję odpowiada dom produkcyjny Foszer Sawicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/far-cry-5-w-polsce-promowana-bedzie-internetowym-radiem-na-spotify,35739,artykul.html

Far Cry 5 to najbardziej oczekiwana premiera gry w pierwszym kwartale tego roku. Tytuł ten pojawi się na półkach sklepowych 27 marca - na platformach PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro, PC oraz Xbox One i Xbox One X. Jeszcze przed premierą, na kanale Hope County FM w serwisie Spotify pojawią się audycje i playlisty przybliżające świat gry i powalające wczuć się w klimat hrabstwa okupowanego przez sektę religijnych fanatyków. Audycje, które będą publikowane dwa razy w tygodniu, to historie mieszkańców Hope County, opowieści o Montanie, która jest miejscem akcji Far Cry 5 oraz wywiady ze znanymi twórcami polskiego Youtube’a – AdBusterem i Rojsonem, a także specjalistą od sztuki przetrwania – Konstantym Młynarczykiem. Gospodarzem audycji w Hope County FM jest Maciej ‘sawik’ Sawicki, dziennikarz i host e-sportowy.

Poszczególne programy będą okraszone dużą dawką energetycznej, amerykańskiej muzyki. Dodatkowo, na specjalnie stworzonej stronie www.hopecountyfm.pl będzie możliwość zdobycia czterech zestawów PlayStation 4 Pro wraz z grą Far Cry 5 uzupełnionych o unikatowe gadżety oraz egzemplarze wyjątkowej Księgi Josepha Seed’a. Jest to manifest, który przybliży graczom historię głównego antybohatera z najnowszej odsłony serii. Aby wziąć udział w konkursach wystarczy odpowiedzieć na pytania, które będą pojawiać się w trakcie poszczególnych audycji w radiu Hope County FM w serwisie Spotify, a także będą publikowane na stronie internetowej radia. Czas na odpowiedź to 72h - po upłynięciu tego terminu, zgłoszenia nie będą już przyjmowane - dlatego warto słuchać Hope County FM regularnie.

Radio będzie nadawało przez cały marzec, począwszy od  dzisiaj, a audycje będą pojawiały się cyklicznie w każdy wtorek i piątek aż do 27 marca w formie nowych playlist na platformie Spotify, w ramach kanału Hope County FM. Całość została przygotowana w taki sposób, aby jak najwierniej oddać klimat lokalnej, amerykańskiej rozgłośni oraz gry, w której dużą część stanu opanowała sekta fanatyków, uważających, że nadejście apokalipsy jest nieuniknione.

Kampania promująca Far Cry 5 została stworzona przez agencję MSLGROUP na zlecenie Ubisoft Polska, wydawcy gry. Za scenariusz i produkcję odpowiada dom produkcyjny Foszer Sawicki. Zakupem mediów przy promocji Far Cry 5 zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764