logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Farby Altax Viva Garden! w nowej kampanii reklamowej

  PR 25.04.2017, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

Altax Viva Garden!, to nowa farba dekoracyjna, która w łatwy sposób pozwala odmienić wszystkie zakątki w ogrodzie. Wczoraj ruszyła kampania reklamowa oparta na dwóch kolorowych, wiosennych spotach Altax Viva Garden!. Zarówno krótszy - 15 sekundowy, jak i dłuższy - 30 sekundowy, mają na celu prezentację szerokiej palety barw dobranych przez producenta, oraz przede wszystkim zainspirować do kolorowych zmian w ogrodzie. Altax Viva Garden! to wyjątkowy produkt, dzięki któremu pomalujesz praktycznie wszystko: kamień, drewno, metal, terakotę, cegłę, beton itp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/farby-altax-viva-garden%21-w-nowej-kampanii-reklamowej,32257,artykul.html

Nowe spoty wyświetlane będą w wybranych kanałach telewizyjnych do końca czerwca. Kampania obejmuje też billboardy sponsorskie poprzedzające i zamykające program Maja w Ogrodzie. Ich emisja trwać będzie przez cały maj i czerwiec na TVN oraz Home&Garden TV. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept. Kampanii reklamowej towarzyszą działania w internecie obejmujące m.in. kanał na YouTube, Facebooku i Instagramie. W ramach kampanii online powstała strona www.vivagarden.pl, gdzie można znaleźć wiele ciekawych inspiracji i porad projektantki i miłośniczki ogrodów, ambasadorki Viva Garden! - Martyny Kaczmarek, która przygotowała video-tutoriale oraz trendbook na wiosnę. Całość działań promocyjnych Altax Viva Garden! wspiera komunikacja PR, którą od stycznia br. prowadzi Agencja Publicis Consultants.

Źródło: VIVA GARDEN!

www.vivagarden.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian...
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. 
Oneplus celebruje 10. urodziny
Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.
More Bananas: marketingowy kalendarz adwentowy w wersji online
Jak sami o sobie mówią: na co dzień karmią wiedzą i emocjami. W grudniu postanowili umilić czas oczekiwania na święta. Krakowska agencja marketingowa wypuściła kalendarz adwentowy w wersji online dla wszystkich pasjonatów marketingu. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764