logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fashionista 2.0: Kampania Cheetos z loterią

  PR 10.05.2019, przeczytano 1280 razy
ilustracja

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową modową loterią i kampanią pod nazwą Fashionista 2.0. W promocyjnych paczkach Cheetos – oznaczonych banerem, kryją się wychrupiste naklejki na ubrania z efektem neon i świecące w ciemności. Kampania ruszyła 6 maja, a swoim zasięgiem obejmie TV, digital, w tym social media oraz działania z influencerami. Za jej strategię, koncept kreatywny, realizację i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fashionista-2.0%3A-kampania-cheetos-z-loteria,382365,artykul.html

W kolejnej odsłonie kampanii marka Cheetos zachęca do modowych transformacji garderoby i dzielenia się ich efektami w mediach społecznościowych z wykorzystaniem hashtaga #CheetosCrew.

Z pomocą tym, którzy pragną dodać świeżości swoim stylizacjom i odmienić swoją szafę, przychodzi Chester. Stworzona przez niego kolekcja naklejek na ubrania z efektem neon i świecących w ciemności obejmuje aż 50 różnych wzorów. Łącznie 11 milionów naklejek należy szukać w paczkach chrupek Cheetos z promocyjnym białym banerem.

- Naszą nową loterią Fashionista 2.0 chcemy zachęcić do poszukiwania swojego własnego stylu i zabawy modą. Teraz dzięki kolekcji aż 50 wzorów naklejek w dwóch efektach można łatwo odmienić ubrania i ruszyć na poszukiwania własnego stylu. Zachęcamy całe rodziny do wspólnej zabawy i udanych metamorfoz. - Dorota Surmaczyńska, Młodszy Kierownik Marki Cheetos

Od 6 maja działania realizowane są w Internecie, gdzie swoim zasięgiem obejmują social media (Facebook, Instagram, YouTube). Od 13 maja wystartuje telewizyjna odsłona kampanii oraz aktywacja influencerska na platformach Instagram i Tik Tok.

Loteria Fashionista 2.0 trwa od 22 kwietnia do 30 sierpnia 2019 roku. Regulamin loterii dostępny jest na stronie internetowej www.cheetos.pl.

Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764