logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fast Marketing Plan – spersonalizowany plan marketingowy realizowany w 48 h

  PR 14.12.2023, przeczytano 393 razy

Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie - sklep internetowy, który oferuję zakup szybkiego planu marketingowego realizowanego w 48 godzin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fast-marketing-plan-%E2%80%93-spersonalizowany-plan-marketingowy-realizowany-w-48-h,402481,artykul.html

Czy to jest w ogóle możliwe? Okazuje się, że jak najbardziej tak.

Inicjatywa firmy wynikła z wielu analiz, praktyk i rozważań na temat zróżnicowanych strategii marketingowych. W ich planowaniu nierzadko traci się czas na zbędne spotkania z kontrahentami, nietrafiony lub zbyt obszerny zakres działania. Przez to realizacja może wydawać się kłopotliwa i trudna do wykonania. Wychodząc naprzeciw powstało rozwiązanie, które w najprostszy sposób dostarcza wiedzę, koncepcję oraz przemyślaną taktykę marketingową, przygotowaną odrębnie dla każdego biznesu. Z myślą o wsparciu sektora B2B, jak również tych podmiotów, które dopiero planują rozpocząć swoją działalność.

Maria Bugajska, założyciel Fast Marketing Plan: „Fast Marketing Plan jest rozwiązaniem, które powstało w wyniku naszych długofalowych obserwacji, osiągniętych celów, wyników sprzedażowych, wprowadzania zmian i ulepszania strategii marketingowych. Zauważyliśmy, że zapotrzebowanie na prosty i skuteczny plan marketingowy jest naprawdę spore. Nierzadko w różnych przedsięwzięciach, planowano przypadkowe i nietrafione działania, które dodatkowo wymagały zbędnych wkładów finansowych.

W 2021 roku w ramach eksperymentu zastosowaliśmy szybki plan marketingowy w kilku projektach (m.in. dla projektu deweloperskiego, marki suplementu diety, usług doradczych) traktując go tylko jako bazę do działania. Skupiliśmy się na zawężonych celach, priorytetach i realizacji ich krok po kroku, z optymalizacją budżetu. To doświadczenie przerosło nasze oczekiwania. W praktyce okazało się, że podstawowy plan, składa się tak naprawdę z głównych i najważniejszych założeń, które z powodzeniem rozwijają biznes. Od tamtego momentu szybki plan marketingowy jest dla nas nieodłącznym elementem w realizowaniu strategii biznesowej. Dzisiaj dzielimy się tym narzędziem z tymi, którzy potrzebują wsparcia w marketingu i przekazujemy dalej.

Fast Marketing Plan obejmuje spersonalizowany plan marketingowy, którego w szczególności wyróżnia szybkość wykonania – do 48h. Nieograniczony, co do rodzaju branży. Rzetelny i gotowy do wdrożenia. To proste i przejrzyste narzędzie, wspiera prowadzenie i rozwój biznesu. Opracowywany jest w formie 5 stronicowego pliku pdf. Dostarczany drogą elektroniczną w ciągu 48 godzin, od e mailowego potwierdzenia realizacji. Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje do uzupełnienia brief (kwestionariusz potrzeb), w którym może dodatkowo załączyć własne materiały. Na jego podstawie analizowane są potrzeby, przygotowywane rekomendowane działania marketingowe, z szacunkową wyceną, czasem wdrożenia, w oparciu o narzędzia marketingu mix.

W sklepie nie tylko można zamówić szybki plan marketingowy, ale również rozszerzoną jego wersję, wycenianą indywidualnie, na podstawie szczegółowego wywiadu z klientem. Dotyczy także projektów nietypowych lub wymagających więcej czasu na weryfikację oraz przygotowanie. Obszar działania – cała Polska.

O twórcach Fast Marketing Plan:

Fast Marketing Plan tworzy zespół specjalistów z ponad 18 letnim doświadczeniem w planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla sektora B2B i B2C w branży m.in.: nieruchomości, FMCG, logistyka, finanse, e-commerce, consulting, HoReCa, kultura i sztuka, placówki oświatowe. Opracowuje sprawdzone i efektywne działania, poparte wiedzą i sukcesami w marketingu.

Źródło: Fast Marketing Plan

www.fastmarketingplan.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: FastMarketing

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764