logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fast Textile: Międzynarodowe targi tekstylne w Polsce

  PR 15.11.2016, przeczytano 835 razy

W dniach 17-19 listopada w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą odbędą się Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile - najważniejsze wydarzenie w branży tekstylnej w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fast-textile%3A-miedzynarodowe-targi-tekstylne-w-polsce,30544,artykul.html

Międzynarodowe Targi Fast Textile to idealna okazja do zapoznania się z ofertą handlową producentów, dystrybutorów oraz bezpośrednich importerów: tkanin, dzianin, maszyn, dodatków i akcesoriów do produkcji odzieży oraz komponentów.

Głównym celem Targów jest stworzenie przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych pomiędzy wystawcami a producentami odzieży z Polski i zagranicy. Udział w Targach to świetna okazja, aby poznać trendy - wzory, kolorystkę, struktury i surowce na sezon wiosna/lato 2017 oraz dowiedzieć się o najnowszych technologiach wykorzystywanych w branży.

III edycja Targów Tekstylnych to aż 350 firm z całego świata. Swój udział zapowiedzieli już producenci i importerzy z Polski, Włoch, Francji, Turcji, Chin, Indii, Bangladeszu, Tajwanu, Portugalii, Danii, Niemiec, Czech, Słowacji, Uzbekistanu, Grecji, Holandii, Białorusi, Estonii, Nigerii, Ukrainy, Maroka, Arabii Saudyjskiej, Iranu i Wielkiej Brytanii.

Przestrzeń III edycji Międzynarodowych Targów Tekstylnych Fast Textile podzielona zostanie na 7 stref branżowych: tkaniny, dzianiny, dodatki/akcesoria, maszyny, przędza, usługi i pawilony międzynarodowe. Wszystkie gorące trendy na sezon wiosna/lato 2017 będzie można poznać w specjalnie przygotowanej, ekskluzywnej Strefie trendów. Nowoczesna ekspozycja będzie zaaranżowana w oparciu o trendy z kolekcji największych światowych domów mody. Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym będzie Forum Tekstylne, gdzie zaplanowano liczne wykłady, szkolenia i prelekcje, dające możliwość dyskusji i wymiany doświadczeń z zakresu prowadzonych działalności.

Wraz z nadchodzącą edycją Targi Tekstylne przenoszą się do nowej lokalizacji: największego centrum targowo-kongresowego w Europie Środkowej, Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Na centrum składa się 6 nowoczesnych hal wystawienniczych o łącznej wewnętrznej powierzchni wynoszącej 143 000 m2 oraz ponad 500 000 m2 powierzchni zewnętrznej. Ptak Warsaw Expo jest komfortowo usytuowane przy zbiegu najważniejszych dróg krajowych S7 i S8 oraz autostrady A2. Dzięki temu Ptak Warsaw Expo stwarza idealne warunki do spotkań biznesowych na najwyższym poziomie.

Zapraszamy na Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile do Ptak Warsaw Expo w dniach 17-19 listopada 2016. Godziny otwarcia Targów to 9:00-17:00 (czwartek-piątek, 17-18.11) i 9:00-16:00 (sobota, 19.11).

Źródło: Ptak Warsaw Expo, CP PAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764