logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson

  PR 15.11.2019, przeczytano 1082 razy
ilustracjastrzałka
Epson SureColor SC-F500

Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fasttextile-2019%3A-premiera-dwoch-drukarek-sublimacyjnych-epson,384738,artykul.html

Firma API.PL Sp. z o.o. jest wieloletnim partnerem i jedynym dystrybutorem urządzeń Epson w zakresie druku sublimacyjnego w Polsce – w swoim portfolio posiada wszystkie urządzenia klasy LFP japońskiego producenta. W trakcie targów FastTextile 2019 poszerzy swoją ofertę o dwa kolejne urządzenia: Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500.

Epson SureColor SC-F9400H to 64-calowa drukarka sublimacyjna, która przeznaczona jest do szybkiego, wielkoformatowego druku na odzieży, tekstyliach i miękkich materiałach reklamowych. Warto zaznaczyć, że urządzenie oferuje możliwość drukowania z użyciem dwóch oryginalnych atramentów fluorescencyjnych (żółty i różowy), co idealnie sprawdzi się podczas produkcji odzieży sportowej czy roboczej.

ilustracjastrzałka

Z kolei Epson SureColor SC-F500 to znacznie mniejsza 24-calowa drukarka również oparta na technologii sublimacyjnej. Opracowano ją z myślą o firmach produkujących krótkie serie materiałów reklamowych, laboratoriach fotograficznych czy producentach odzieży. Ten model idealnie nadaje się do produkcji gadżetów i prezentów na twardych podłożach, ceramice oraz tekstyliach i ubraniach. Dzięki zastosowanym technologiom SC-F500 zapewnia szybki czas realizacji projektów i niski całkowity koszt posiadania (TCO).

- Bardzo się cieszymy, że polska premiera naszych dwóch najnowszych drukarek odbędzie na Fast Textile z udziałem wieloletniego partnera Epson. Naszym zdaniem jest to najlepszy sposób na dotarcie do obecnych i nowych klientów z branży poligraficznej i reklamowej. Firma API.PL posiada ogromne doświadczenie w zakresie dostarczania urządzeń do druku sublimacyjnego, a współpraca z nią pozwala nam na udoskonalanie naszych rozwiązań i komunikacji z klientami końcowymi – powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager – LFP w Epson Europe.

- W tym roku na Fast Textile zaprezentujemy kompleksowe rozwiązania do zdobienia i personalizacji tekstyliów i odzieży. Marka Epson to gwarant najwyższej jakości. Wprowadzane nowości spełniają aktualne wymagania branży druku sublimacyjnego i mamy dużą satysfakcję, że możemy zaoferować kolejne, niezawodne rozwiązania z tej serii. Drukarka Epson SureColor SC-F9400H daje możliwość druku oryginalnymi atramentami w kolorach fluorescencyjnych. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów i potrzebom rynku. Z kolei Epson SureColor SC-F500 to urządzenie o kompaktowych wymiarach, które doskonale sprawdzi się w produkcji krótkich serii materiałów marketingowych, w małych i dużych firmach. Naszym celem jest przedstawienie przedsiębiorcom kompleksowej oferty, umożliwiającej rozwijanie biznesu, bez konieczności poszukiwania alternatywnych i niesprawdzonych rozwiązań – komentuje Łukasz Kozłowski, Business Development Manager API.PL.

Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile jest to najważniejsze wydarzenie branży tekstylnej w Polsce. Szósta edycja imprezy odbywać się będzie od 20 do 22 listopada 2019 roku w Międzynarodowym Centrum Targowo-Wystawienniczym Ptak Warsaw Expo (Al. Katowicka 62, Nadarzyn). Stoisko firmy API.PL mieści się na stanowisku nr C/118. Więcej o wydarzeniu na oficjalnej stronie Targów oraz api.pl

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764