logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson

  PR 15.11.2019, przeczytano 1093 razy
ilustracjastrzałka
Epson SureColor SC-F500

Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fasttextile-2019%3A-premiera-dwoch-drukarek-sublimacyjnych-epson,384738,artykul.html

Firma API.PL Sp. z o.o. jest wieloletnim partnerem i jedynym dystrybutorem urządzeń Epson w zakresie druku sublimacyjnego w Polsce – w swoim portfolio posiada wszystkie urządzenia klasy LFP japońskiego producenta. W trakcie targów FastTextile 2019 poszerzy swoją ofertę o dwa kolejne urządzenia: Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500.

Epson SureColor SC-F9400H to 64-calowa drukarka sublimacyjna, która przeznaczona jest do szybkiego, wielkoformatowego druku na odzieży, tekstyliach i miękkich materiałach reklamowych. Warto zaznaczyć, że urządzenie oferuje możliwość drukowania z użyciem dwóch oryginalnych atramentów fluorescencyjnych (żółty i różowy), co idealnie sprawdzi się podczas produkcji odzieży sportowej czy roboczej.

ilustracjastrzałka

Z kolei Epson SureColor SC-F500 to znacznie mniejsza 24-calowa drukarka również oparta na technologii sublimacyjnej. Opracowano ją z myślą o firmach produkujących krótkie serie materiałów reklamowych, laboratoriach fotograficznych czy producentach odzieży. Ten model idealnie nadaje się do produkcji gadżetów i prezentów na twardych podłożach, ceramice oraz tekstyliach i ubraniach. Dzięki zastosowanym technologiom SC-F500 zapewnia szybki czas realizacji projektów i niski całkowity koszt posiadania (TCO).

- Bardzo się cieszymy, że polska premiera naszych dwóch najnowszych drukarek odbędzie na Fast Textile z udziałem wieloletniego partnera Epson. Naszym zdaniem jest to najlepszy sposób na dotarcie do obecnych i nowych klientów z branży poligraficznej i reklamowej. Firma API.PL posiada ogromne doświadczenie w zakresie dostarczania urządzeń do druku sublimacyjnego, a współpraca z nią pozwala nam na udoskonalanie naszych rozwiązań i komunikacji z klientami końcowymi – powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager – LFP w Epson Europe.

- W tym roku na Fast Textile zaprezentujemy kompleksowe rozwiązania do zdobienia i personalizacji tekstyliów i odzieży. Marka Epson to gwarant najwyższej jakości. Wprowadzane nowości spełniają aktualne wymagania branży druku sublimacyjnego i mamy dużą satysfakcję, że możemy zaoferować kolejne, niezawodne rozwiązania z tej serii. Drukarka Epson SureColor SC-F9400H daje możliwość druku oryginalnymi atramentami w kolorach fluorescencyjnych. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów i potrzebom rynku. Z kolei Epson SureColor SC-F500 to urządzenie o kompaktowych wymiarach, które doskonale sprawdzi się w produkcji krótkich serii materiałów marketingowych, w małych i dużych firmach. Naszym celem jest przedstawienie przedsiębiorcom kompleksowej oferty, umożliwiającej rozwijanie biznesu, bez konieczności poszukiwania alternatywnych i niesprawdzonych rozwiązań – komentuje Łukasz Kozłowski, Business Development Manager API.PL.

Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile jest to najważniejsze wydarzenie branży tekstylnej w Polsce. Szósta edycja imprezy odbywać się będzie od 20 do 22 listopada 2019 roku w Międzynarodowym Centrum Targowo-Wystawienniczym Ptak Warsaw Expo (Al. Katowicka 62, Nadarzyn). Stoisko firmy API.PL mieści się na stanowisku nr C/118. Więcej o wydarzeniu na oficjalnej stronie Targów oraz api.pl

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764