logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson

  PR 15.11.2019, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka
Epson SureColor SC-F500

Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fasttextile-2019%3A-premiera-dwoch-drukarek-sublimacyjnych-epson,384738,artykul.html

Firma API.PL Sp. z o.o. jest wieloletnim partnerem i jedynym dystrybutorem urządzeń Epson w zakresie druku sublimacyjnego w Polsce – w swoim portfolio posiada wszystkie urządzenia klasy LFP japońskiego producenta. W trakcie targów FastTextile 2019 poszerzy swoją ofertę o dwa kolejne urządzenia: Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500.

Epson SureColor SC-F9400H to 64-calowa drukarka sublimacyjna, która przeznaczona jest do szybkiego, wielkoformatowego druku na odzieży, tekstyliach i miękkich materiałach reklamowych. Warto zaznaczyć, że urządzenie oferuje możliwość drukowania z użyciem dwóch oryginalnych atramentów fluorescencyjnych (żółty i różowy), co idealnie sprawdzi się podczas produkcji odzieży sportowej czy roboczej.

ilustracjastrzałka

Z kolei Epson SureColor SC-F500 to znacznie mniejsza 24-calowa drukarka również oparta na technologii sublimacyjnej. Opracowano ją z myślą o firmach produkujących krótkie serie materiałów reklamowych, laboratoriach fotograficznych czy producentach odzieży. Ten model idealnie nadaje się do produkcji gadżetów i prezentów na twardych podłożach, ceramice oraz tekstyliach i ubraniach. Dzięki zastosowanym technologiom SC-F500 zapewnia szybki czas realizacji projektów i niski całkowity koszt posiadania (TCO).

- Bardzo się cieszymy, że polska premiera naszych dwóch najnowszych drukarek odbędzie na Fast Textile z udziałem wieloletniego partnera Epson. Naszym zdaniem jest to najlepszy sposób na dotarcie do obecnych i nowych klientów z branży poligraficznej i reklamowej. Firma API.PL posiada ogromne doświadczenie w zakresie dostarczania urządzeń do druku sublimacyjnego, a współpraca z nią pozwala nam na udoskonalanie naszych rozwiązań i komunikacji z klientami końcowymi – powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager – LFP w Epson Europe.

- W tym roku na Fast Textile zaprezentujemy kompleksowe rozwiązania do zdobienia i personalizacji tekstyliów i odzieży. Marka Epson to gwarant najwyższej jakości. Wprowadzane nowości spełniają aktualne wymagania branży druku sublimacyjnego i mamy dużą satysfakcję, że możemy zaoferować kolejne, niezawodne rozwiązania z tej serii. Drukarka Epson SureColor SC-F9400H daje możliwość druku oryginalnymi atramentami w kolorach fluorescencyjnych. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów i potrzebom rynku. Z kolei Epson SureColor SC-F500 to urządzenie o kompaktowych wymiarach, które doskonale sprawdzi się w produkcji krótkich serii materiałów marketingowych, w małych i dużych firmach. Naszym celem jest przedstawienie przedsiębiorcom kompleksowej oferty, umożliwiającej rozwijanie biznesu, bez konieczności poszukiwania alternatywnych i niesprawdzonych rozwiązań – komentuje Łukasz Kozłowski, Business Development Manager API.PL.

Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile jest to najważniejsze wydarzenie branży tekstylnej w Polsce. Szósta edycja imprezy odbywać się będzie od 20 do 22 listopada 2019 roku w Międzynarodowym Centrum Targowo-Wystawienniczym Ptak Warsaw Expo (Al. Katowicka 62, Nadarzyn). Stoisko firmy API.PL mieści się na stanowisku nr C/118. Więcej o wydarzeniu na oficjalnej stronie Targów oraz api.pl

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764