Kampania FCB Health Spark dla marki Dulco otrzymała nominację w prestiżowym konkursie Global Best of The Best Effie Awards i będzie rywalizować o statuetkę wraz ze zwycięzcami Gold i Grand Effie na arenie międzynarodowej.
Global Best of the Best Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych prezentujący najbardziej inspirujące, kreatywne i efektywne kampanie z całego świata. Laureaci wybierani są spośród zwycięzców Złotych i Grand Effie. W tym roku do plebiscytu nominowano trzy kampanie z Polski. Nominację w kategorii Health & Wellness otrzymała kampania “Przełamujemy tabu” zrealizowana przez FCB Health Spark dla Opella Healthcare na rzecz marki Dulco.
- Jesteśmy zaszczyceni, że nasza kampania o przełamywaniu tabu, nagrodzona w ubiegłym roku pierwszym w Polsce Złotym Effie w kategorii Healthcare, została doceniona także przez jurorów Global Best of the Best Effie Awards. Tym bardziej cieszy nas fakt, że jest to pierwsza nominacja dla polskiej kampanii w tej kategorii na arenie międzynarodowej na poziomie globalnym. Trzymamy kciuki i czekamy na dobre wieści 7 grudnia, kiedy to nastąpi ogłoszenie zwycięzców – powiedział Mariusz Otowski, Prezes FCB Health Spark.
“Przełamujemy tabu” to odważna kampania bezpośrednio mówiąca o tym, o czym kategoria od lat milczy. Sprawiła ona, że Polki i Polacy cierpiący na zaparcia odrzucili wstyd i bez zbędnego tabu zaczęli o tym mówić. W ubiegłym roku kampania została nagrodzona Złotym EFFIE w kategorii medicines & supplements.
Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Global Best of the Best Effie Awards odbędzie się podczas wirtualnej gali transmitowanej na żywo z Nowego Jorku już 7 grudnia br.
- Więcej informacji znaleźć można na stronie: ipghealth.com/capabilities/specialty-agencies
Źródło: FCB Health