logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FCB&theMilkman z nowymi dyrektorkami kreatywnymi

  PR 11.02.2024, przeczytano 378 razy
ilustracja

Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska przeszły z agencji Przestrzeń do FCB&theMilkman. Zajmą stanowiska dyrektorek kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fcbandthemilkman-z-nowymi-dyrektorkami-kreatywnymi,403071,artykul.html

Maria i Marta będą odpowiadać za jakość kreacji i tworzenie zespołu kreatywnego.

Wierzymy w idee, które zmieniają codzienność na lepsze – to nasza mantra, która jest wyraźnie widoczna w obecnych dokonaniach jak i myśleniu Marysi i Marty. Bardzo się cieszymy, że tak utalentowany team dołączył do nas jako zespół wiodący i odpowiedzialny za produkt kreatywny.  – komentuje Jan Zagrodzki, managing director FCB&theMilkman.

Jesteśmy częścią jednej z najbardziej kreatywnych sieci agencji reklamowych oraz mamy ambicje na rozwój regionalny również w kontekście regionu CEE, dlatego rozpoczęcie współpracy z Marią i Martą to naturalny krok ku dalszemu rozwoju FCB&theMilkman. – mówi Tomasz Pawlikowski, co-founder FCB&theMilkman.

Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska od lat związane z rynkiem agencyjnym. Doświadczenie zdobywały pracując m.in. dla VMLY&R, Ogilvy, Saatchi&Saatchi i agencji Przestrzeń. W portfolio mają projekty nagrodzone podczas festiwali takich jak Cannes Lions, One Show, D&AD, Effie, KTR, Mixx Awards, INNOVATION Award czy INMA Global Awards. 

Tworzyły komunikację dla organizacji i brandów takich jak IKEA, Allegro, Lidl, Philips, Nestle, BNP Paribas,Wedel, Decathlon, Carrefour, SOS Wioski Dziecięce, mBank, Semilac, Showmax czy Żywiec Zdrój.

Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.

Źródło: FCB&theMilkman

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764