logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FDR Studio inwestuje w nową siedzibę

  PR 14.02.2020, przeczytano 1505 razy
ilustracjastrzałka

FDR Studio otworzyło w samym sercu Mokotowa w Warszawie, nowoczesne studio postprodukcji dźwięku i obrazu. Nowy obiekt o powierzchni ponad 400 m2 zapewnia przestrzeń wyposażoną w profesjonalny sprzęt do realizacji poszczególnych i jednocześnie wszystkich kolejnych etapów postprodukcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fdr-studio-inwestuje-w-nowa-siedzibe,385679,artykul.html

Nowe FDR Studio mieści się w dogodnej lokalizacji przy ulicy Naruszewicza 27 w bezpośredniej bliskości największej dzielnicy biznesowej w Polsce na Warszawskim Mokotowie. Nowy lokal został urządzony zgodnie z najwyższymi światowymi standardami, posiada min.: salę kinową wyposażoną w nowoczesny sprzęt do kolor korekcji, dwa studia do zgrań dźwięku produkcji kinowych i telewizyjnych, studio do efektów synchronicznych, dwie montażownie czy studio do animacji 2D i 3D. Klienci mogą tutaj również korzystać ze strefy do pracy i relaksu oraz z dużej ilości miejsc parkingowych.

Domy produkcyjne i agencje kreatywne coraz większą uwagę przywiązują do komfortu pracy i obsługi klienta, dlatego FDR Studio zdecydowało się na tak dużą inwestycję oferując pod jednym adresem kompleksowe usługi postprodukcji. Jak tłumaczy Stefan Krzyżanowski, CEO i Sound Designer FDR Studio: - W nowym miejscu każdy może mieć komfort i swobodę, aby skupić się na realizacji wizji artystycznej danego projektu, otrzymując finalnie produkt o najwyższej jakości.

ilustracjastrzałka

Nowe studio udostępniania także swoją przestrzeń spełniającą wymogi do kolaudacji filmów, reklam kinowych i telewizyjnych.

FDR Studio znane jest z licznych realizacji postprodukcji do filmów reklamowych i kinowych, jest także koproducentem polskich i międzynarodowych produkcji filmowych takich jak: „Habit i zbroja” w reżyserii Pawła Pitery, czy „Ostatnie piętro” w reżyserii Tadeusza Króla.

Źródło: FDR Studio

www.fdrstudio.pl


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: FDRStudio

(FDR Studio)

FDRStudio o sobie:

FDR studio to postprodukcyjne full service pod jednym adresem.
Jesteśmy studiem postprodukcyjnym z bogatym doświadczeniem realizującym projekty filmowe, reklamowe i telewizyjne. Nasze biuro zostało wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt do postprodukcji dźwięku i obrazu. Dla naszych gości stworzyliśmy ponad 400 metrów komfortowej przestrzeni z własnym ogrodem i miejscami parkingowymi, zapewniającymi wyjątkową atmosferę i warunki do pracy.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764