logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FDR Studio inwestuje w nową siedzibę

  PR 14.02.2020, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

FDR Studio otworzyło w samym sercu Mokotowa w Warszawie, nowoczesne studio postprodukcji dźwięku i obrazu. Nowy obiekt o powierzchni ponad 400 m2 zapewnia przestrzeń wyposażoną w profesjonalny sprzęt do realizacji poszczególnych i jednocześnie wszystkich kolejnych etapów postprodukcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fdr-studio-inwestuje-w-nowa-siedzibe,385679,artykul.html

Nowe FDR Studio mieści się w dogodnej lokalizacji przy ulicy Naruszewicza 27 w bezpośredniej bliskości największej dzielnicy biznesowej w Polsce na Warszawskim Mokotowie. Nowy lokal został urządzony zgodnie z najwyższymi światowymi standardami, posiada min.: salę kinową wyposażoną w nowoczesny sprzęt do kolor korekcji, dwa studia do zgrań dźwięku produkcji kinowych i telewizyjnych, studio do efektów synchronicznych, dwie montażownie czy studio do animacji 2D i 3D. Klienci mogą tutaj również korzystać ze strefy do pracy i relaksu oraz z dużej ilości miejsc parkingowych.

Domy produkcyjne i agencje kreatywne coraz większą uwagę przywiązują do komfortu pracy i obsługi klienta, dlatego FDR Studio zdecydowało się na tak dużą inwestycję oferując pod jednym adresem kompleksowe usługi postprodukcji. Jak tłumaczy Stefan Krzyżanowski, CEO i Sound Designer FDR Studio: - W nowym miejscu każdy może mieć komfort i swobodę, aby skupić się na realizacji wizji artystycznej danego projektu, otrzymując finalnie produkt o najwyższej jakości.

ilustracjastrzałka

Nowe studio udostępniania także swoją przestrzeń spełniającą wymogi do kolaudacji filmów, reklam kinowych i telewizyjnych.

FDR Studio znane jest z licznych realizacji postprodukcji do filmów reklamowych i kinowych, jest także koproducentem polskich i międzynarodowych produkcji filmowych takich jak: „Habit i zbroja” w reżyserii Pawła Pitery, czy „Ostatnie piętro” w reżyserii Tadeusza Króla.

Źródło: FDR Studio

www.fdrstudio.pl


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: FDRStudio

(FDR Studio)

FDRStudio o sobie:

FDR studio to postprodukcyjne full service pod jednym adresem.
Jesteśmy studiem postprodukcyjnym z bogatym doświadczeniem realizującym projekty filmowe, reklamowe i telewizyjne. Nasze biuro zostało wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt do postprodukcji dźwięku i obrazu. Dla naszych gości stworzyliśmy ponad 400 metrów komfortowej przestrzeni z własnym ogrodem i miejscami parkingowymi, zapewniającymi wyjątkową atmosferę i warunki do pracy.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764