logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Febrisan w nowej odsłonie od OS3

  PR 06.11.2018, przeczytano 3164 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Febrisan. Weź, bo działa!" rozpoczęła się kampania reklamowa marki Febrisan (Takeda Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która  wygrała przetarg na obsługę marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/febrisan-w-nowej-odslonie-od-os3,380033,artykul.html

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept i nadzór kreatywny nad realizacją czterech odsłon spotu reklamowego. Kampania prowadzona jest na wszystkich online’owych playerach głównych kanałów telewizyjnych oraz na YouTube. W ramach działań reklamowych przygotowano również m.in. bannery display, kreacje social media oraz materiały POS dostępne w aptekach.

- Strategia i oparty na niej claim, które przygotowała agencja oS3 wpisują się w nasze oczekiwania w zakresie podejścia do promowania produktu Febrisan, czyli leku przeciwko objawom przeziębienia i grypy – mówi Zuzanna Borowiecka, Product Manager z firmy Takeda Polska

Produkcją spotów zajęło się studio Sputnik, reżyserią Dominika Podczaska, zdjęciami Czarek Kazimierowski. Postprodukcję powierzono Post Studio, a dźwięk firmie Głośno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Zespół projektowy agencji oS3: Radosław Dudzic - Creative Director, Paweł Wojtak - Art&Studio Director (nadzór kreatywny); B. Walat – Copywriter, Piotr Kopeć – Art Director (kreacja); Paulina Dzieniakowska - strategic planner (strategia); Maciej Hilt - Business Development Director, Dominika Majcher - Account Supervisor – (CS).

Źródło: oS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764