logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Febrisan w nowej odsłonie od OS3

  PR 06.11.2018, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Febrisan. Weź, bo działa!" rozpoczęła się kampania reklamowa marki Febrisan (Takeda Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która  wygrała przetarg na obsługę marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/febrisan-w-nowej-odslonie-od-os3,380033,artykul.html

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept i nadzór kreatywny nad realizacją czterech odsłon spotu reklamowego. Kampania prowadzona jest na wszystkich online’owych playerach głównych kanałów telewizyjnych oraz na YouTube. W ramach działań reklamowych przygotowano również m.in. bannery display, kreacje social media oraz materiały POS dostępne w aptekach.

- Strategia i oparty na niej claim, które przygotowała agencja oS3 wpisują się w nasze oczekiwania w zakresie podejścia do promowania produktu Febrisan, czyli leku przeciwko objawom przeziębienia i grypy – mówi Zuzanna Borowiecka, Product Manager z firmy Takeda Polska

Produkcją spotów zajęło się studio Sputnik, reżyserią Dominika Podczaska, zdjęciami Czarek Kazimierowski. Postprodukcję powierzono Post Studio, a dźwięk firmie Głośno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Zespół projektowy agencji oS3: Radosław Dudzic - Creative Director, Paweł Wojtak - Art&Studio Director (nadzór kreatywny); B. Walat – Copywriter, Piotr Kopeć – Art Director (kreacja); Paulina Dzieniakowska - strategic planner (strategia); Maciej Hilt - Business Development Director, Dominika Majcher - Account Supervisor – (CS).

Źródło: oS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ASP i Ströer inaugurują projekt „Metrodsztuki” – wystawę artystyczną zrealizowaną w przestrzeni Warszawskiego Metra
Od 22 lipca na wszystkich stacjach II linii metra będzie można zobaczyć najlepsze prace ponad 40 absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie z ostatnich 10 lat. Tymczasowa galeria to efekt współpracy pomiędzy ASP, a firmą Ströer.
Epson prezentuje kompaktowe modele drukarek Ecotank
Do nagradzanej serii drukarek EcoTank firmy Epson dołączają nowe, stylowe modele, charakteryzujące się kompaktowymi wymiarami (L3160, L3156) i białą kolorystyką (L3156). Idealnie pasują one do nowoczesnych wnętrz.
Wacom Cintiq 22 – tablet piórkowy dla kreatywnych
Firma Wacom zaprezentowała nowy 22” ekran piórkowy z serii Cintiq. Żywe kolory, wyraźny obraz dzięki rozdzielczości HD i ergonomiczna konstrukcja w połączeniu z doskonałym, wyjątkowo czułym piórkiem Pro Pen 2 - wszystko to sprawia, że Cintiq 22 to idealny produkt dla ilustratorów, projektantów gier i stron internetowych, rysowników, jak również twórców komiksów i...
Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764