logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Febrisan w nowej odsłonie od OS3

  PR 06.11.2018, przeczytano 855 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Febrisan. Weź, bo działa!" rozpoczęła się kampania reklamowa marki Febrisan (Takeda Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która  wygrała przetarg na obsługę marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/febrisan-w-nowej-odslonie-od-os3,380033,artykul.html

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept i nadzór kreatywny nad realizacją czterech odsłon spotu reklamowego. Kampania prowadzona jest na wszystkich online’owych playerach głównych kanałów telewizyjnych oraz na YouTube. W ramach działań reklamowych przygotowano również m.in. bannery display, kreacje social media oraz materiały POS dostępne w aptekach.

- Strategia i oparty na niej claim, które przygotowała agencja oS3 wpisują się w nasze oczekiwania w zakresie podejścia do promowania produktu Febrisan, czyli leku przeciwko objawom przeziębienia i grypy – mówi Zuzanna Borowiecka, Product Manager z firmy Takeda Polska

Produkcją spotów zajęło się studio Sputnik, reżyserią Dominika Podczaska, zdjęciami Czarek Kazimierowski. Postprodukcję powierzono Post Studio, a dźwięk firmie Głośno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Zespół projektowy agencji oS3: Radosław Dudzic - Creative Director, Paweł Wojtak - Art&Studio Director (nadzór kreatywny); B. Walat – Copywriter, Piotr Kopeć – Art Director (kreacja); Paulina Dzieniakowska - strategic planner (strategia); Maciej Hilt - Business Development Director, Dominika Majcher - Account Supervisor – (CS).

Źródło: oS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764