logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feeders Agency dołącza do sieci by The Network

  PR 05.12.2024, przeczytano 328 razy
ilustracja

Feeders Agency dołącza do globalnej sieci najbardziej kreatywnych niezależnych agencji by The Network. Sieć zrzesza 25 agencji z całego świata o szerokim zakresie kompetencji – od agencji kreatywnych, digitalowych, mediowych, po podmioty zajmujące się influencer marketingiem, a także agencje specjalizujące się w AI. Feeders Agency jest pierwszą w Polsce agencją, która będzie aktywnie działać w by The Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/feeders-agency-dolacza-do-sieci-by-the-network,406739,artykul.html

By The Network jest niezależną siecią agencji marketingowych, która skupia ponad 500 kreatywnych umysłów i może poszczycić się długą listą nagród w swoim portfolio. Fundamentem działalności sieci jest współpraca między agencjami partnerskimi, co prowadzi do tworzenia innowacyjnych pomysłów i skutecznych kampanii dla klientów. Sieć kwestionuje konformizm branży reklamowej, wprowadzając uproszczony i bezpośredni schemat pracy – unika rozdmuchanych struktur, a zarządzana jest przez niezależne agencje. Ma to stymulować innowacyjne myślenie, by tworzyć jak najlepsze kampanie. By The Network przełamuje tradycyjny model holdingowy, umożliwiając partnerom współpracę motywowaną przez jeden, centralny P&L.

Działając globalnie, w USA, Europie i Azji, sieć łączy agencje o szerokim zakresie kompetencji. W jej skład wchodzą agencje kreatywne, digitalowe, mediowe, zajmujące się influencer marketingiem, a także podmioty specjalizujące się w AI: _2045, AIN’T, ASIATIC, A t o m, Allyens, Blak Labs, Blue Oyster, Boys & Girls, Cloudfactory, FARM, FEEDERS, Herezie, Madkind, MARVIN LA, mortierbrigade, Mr + Positive, Papaya to the People, proof., rehab, Roy + Teddy, SMALL, Socialrise, The New, Untangld, White Rabbit, Worth Your While.

W ramach sieci realizowane są działania i kampanie globalne dla marek oraz inicjatyw społecznych, takich jak m.in. Amazon Prime Video, Netflix, Snapchat, Carlsberg, Lipton, Beam Suntory, Fiverr, Grundfos, WWF, Flemish Refugee Action.

W grudniu tego roku by The Network rozszerza swoją działalność, zapraszając do współpracy cztery nowe agencje w Europie. Jedną z nich – i jednocześnie pierwszą w Polsce – jest Feeders Agency.

Nieustannie poszukujemy wysoce kreatywnych umysłów, które wnoszą nową jakość do naszej sieci, a Feeders Agency właśnie taka jest. Dzięki zespołowi wybitnych twórców reklamowych
i zaangażowaniu w projekty influencerskie, potrafi realizować i tworzyć pomysły w efektywny spos
ób. Feeders Agency została uznana za najskuteczniejszą niezależną agencję w Polsce podczas tegorocznej edycji Effie Awards, wykazując się doświadczeniem w zakresie digitalowych i zintegrowanych strategii marketingowych. Cieszymy się, że możemy z nimi współpracować i witamy jako część naszej rodziny by The Network – mówi Jack Smail, CEO by The Network.

Podstawową zaletą dołączenia do sieci by The Network dla każdej niezależnej agencji jest możliwość korzystania z tętniącej życiem społeczności podobnie myślących profesjonalistów. To właśnie tutaj możesz uczyć się i inspirować od ludzi, którzy przechodzą przez te same wyzwania rynkowe, jednocześnie uznając kreatywność za najważniejszą wartość w naszej branży – mówi Kuba Sagan, współzałożyciel i dyrektor kreatywny w Feeders Agency.

Jesteśmy dumni, że jako pierwsza polska agencja dołączyliśmy do by The Network! Wierzymy, że ekspansja by The Network do Polski jest naturalnym krokiem dla całej sieci, a dla nas okazją do podniesienia naszych kompetencji w obszarze kreacji – dodaje Sagan.

Korzyści dla klientów Feeders Agency płynące z dołączenia do by The Network

  • Organizacja pracy: elastyczność. Współpraca z siecią by The Network to dopasowanie struktury do potrzeb konkretnego projektu. Klienci Feeders Agency mogą liczyć na wsparcie topowych niezależnych agencji działających w ramach sieci oraz szereg kompetencji, w zależności od potrzeb, w obszarach kreatywnych, digitalowych, mediowych czy influencer marketingowych, co może znacząco wpłynąć na skuteczność ich działań komunikacyjnych.
  • Brak wysokich kosztów stałych. Kluczowym atutem sieci jest też brak kosztownej struktury, co oznacza, że klienci nie muszą ponosić dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem dużych zespołów w Europie czy na świecie.
  • Model współpracy: kreatywność. W modelu by The Network priorytetem jest dostarczenie najlepszych pomysłów i nośnych idei. Dlatego Klienci mogą korzystać z różnorodnych możliwości współpracy: od angażowania w prace przy kampaniach np. wykorzystywanych na kilku rynkach CEE przy wsparciu sieciowych partnerów – niezależnych agencji z różnych rynków, po zapraszanie do pracy nad projektem konkretnych czołowych kreatywnych i strategów z całego świata, do uzyskania świeżego spojrzenia na wyzwania marketingowe.
  • Różnorodność talentów i doświadczenia. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania
  • z consultingu Creative Council, który skupia najlepszych dyrektorów kreatywnych pracujących w ramach grupy.

Pozostałe agencje, które dołączają do sieci w tym roku, to AIN'T z Mediolanu, Papaya to the People z Kopenhagi oraz Socialrise z Mediolanu i Berlina.

Źródło: Feeders Agency

www.feeders.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

iiyama na ISE 2025: digital signage i profesjonalne wyświetlacze
iiyama zaprasza uczestników ISE 2025 do zapoznania się z szeroką gamą profesjonalnych wyświetlaczy, interaktywnych narzędzi i rozwiązań digital signage, stworzonych z myślą o różnorodnych potrzebach branż, takich jak hotelarstwo, handel detaliczny, biznes i edukacja. Odwiedzający będą mieli możliwość bezpośredniego przetestowania nowoczesnych technologii tego...
W dobie cyfryzacji i nowoczesnych technologii muzea oraz przestrzenie wystawiennicze stają przed wyzwaniem przyciągania uwagi coraz bardziej wymagających odwiedzających. Kluczowym elementem sukcesu jest wykorzystanie innowacyjnych systemów, które potrafią w niebanalny sposób angażować odbiorcę.
Ile zarabia się na organizacji wydarzeń online? Podsumowanie 2024
Ponad 207 mln ludzi na świecie uważa się za twórców internetowych – o 300 proc. więcej, niż jeszcze dwa lata temu. Wpływa to na ich model biznesowy i zwiększa znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na wzrost popularności webinarów i spotkań online, które stają się coraz ważniejszym źródłem...
Epson zaprasza na Promo Show 2025
Już 29-30 stycznia 2025 roku, w Expo XXI w Warszawie na ul. Prądzyńskiego odbędą się targi Promo Show 2025. Epson serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych z branży reklamowej i fotograficznej na swoje stoisko, gdzie zaprezentuje najlepsze rozwiązania druku cyfrowego dla mikroprodukcji.
Amica: Zwycięski projekt z konkursu Dodaj Kolor! na licytacji dla WOŚP
Grupa Amica po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na aukcję WOŚP trafi wyjątkowy egzemplarz pralki Amica, ozdobiony zwycięskim projektem z konkursu „Dodaj Kolor!”. Licytacja odbędzie się na stronie allegro.pl i potrwa do 10 lutego 2025 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764