Feeders Agency dołącza do globalnej sieci najbardziej kreatywnych niezależnych agencji by The Network. Sieć zrzesza 25 agencji z całego świata o szerokim zakresie kompetencji – od agencji kreatywnych, digitalowych, mediowych, po podmioty zajmujące się influencer marketingiem, a także agencje specjalizujące się w AI. Feeders Agency jest pierwszą w Polsce agencją, która będzie aktywnie działać w by The Network.
By The Network jest niezależną siecią agencji marketingowych, która skupia ponad 500 kreatywnych umysłów i może poszczycić się długą listą nagród w swoim portfolio. Fundamentem działalności sieci jest współpraca między agencjami partnerskimi, co prowadzi do tworzenia innowacyjnych pomysłów i skutecznych kampanii dla klientów. Sieć kwestionuje konformizm branży reklamowej, wprowadzając uproszczony i bezpośredni schemat pracy – unika rozdmuchanych struktur, a zarządzana jest przez niezależne agencje. Ma to stymulować innowacyjne myślenie, by tworzyć jak najlepsze kampanie. By The Network przełamuje tradycyjny model holdingowy, umożliwiając partnerom współpracę motywowaną przez jeden, centralny P&L.
Działając globalnie, w USA, Europie i Azji, sieć łączy agencje o szerokim zakresie kompetencji. W jej skład wchodzą agencje kreatywne, digitalowe, mediowe, zajmujące się influencer marketingiem, a także podmioty specjalizujące się w AI: _2045, AIN’T, ASIATIC, A t o m, Allyens, Blak Labs, Blue Oyster, Boys & Girls, Cloudfactory, FARM, FEEDERS, Herezie, Madkind, MARVIN LA, mortierbrigade, Mr + Positive, Papaya to the People, proof., rehab, Roy + Teddy, SMALL, Socialrise, The New, Untangld, White Rabbit, Worth Your While.
W ramach sieci realizowane są działania i kampanie globalne dla marek oraz inicjatyw społecznych, takich jak m.in. Amazon Prime Video, Netflix, Snapchat, Carlsberg, Lipton, Beam Suntory, Fiverr, Grundfos, WWF, Flemish Refugee Action.
W grudniu tego roku by The Network rozszerza swoją działalność, zapraszając do współpracy cztery nowe agencje w Europie. Jedną z nich – i jednocześnie pierwszą w Polsce – jest Feeders Agency.
Nieustannie poszukujemy wysoce kreatywnych umysłów, które wnoszą nową jakość do naszej sieci, a Feeders Agency właśnie taka jest. Dzięki zespołowi wybitnych twórców reklamowych
i zaangażowaniu w projekty influencerskie, potrafi realizować i tworzyć pomysły w efektywny sposób. Feeders Agency została uznana za najskuteczniejszą niezależną agencję w Polsce podczas tegorocznej edycji Effie Awards, wykazując się doświadczeniem w zakresie digitalowych i zintegrowanych strategii marketingowych. Cieszymy się, że możemy z nimi współpracować i witamy jako część naszej rodziny by The Network – mówi Jack Smail, CEO by The Network.
Podstawową zaletą dołączenia do sieci by The Network dla każdej niezależnej agencji jest możliwość korzystania z tętniącej życiem społeczności podobnie myślących profesjonalistów. To właśnie tutaj możesz uczyć się i inspirować od ludzi, którzy przechodzą przez te same wyzwania rynkowe, jednocześnie uznając kreatywność za najważniejszą wartość w naszej branży – mówi Kuba Sagan, współzałożyciel i dyrektor kreatywny w Feeders Agency.
Jesteśmy dumni, że jako pierwsza polska agencja dołączyliśmy do by The Network! Wierzymy, że ekspansja by The Network do Polski jest naturalnym krokiem dla całej sieci, a dla nas okazją do podniesienia naszych kompetencji w obszarze kreacji – dodaje Sagan.
Korzyści dla klientów Feeders Agency płynące z dołączenia do by The Network
- Organizacja pracy: elastyczność. Współpraca z siecią by The Network to dopasowanie struktury do potrzeb konkretnego projektu. Klienci Feeders Agency mogą liczyć na wsparcie topowych niezależnych agencji działających w ramach sieci oraz szereg kompetencji, w zależności od potrzeb, w obszarach kreatywnych, digitalowych, mediowych czy influencer marketingowych, co może znacząco wpłynąć na skuteczność ich działań komunikacyjnych.
- Brak wysokich kosztów stałych. Kluczowym atutem sieci jest też brak kosztownej struktury, co oznacza, że klienci nie muszą ponosić dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem dużych zespołów w Europie czy na świecie.
- Model współpracy: kreatywność. W modelu by The Network priorytetem jest dostarczenie najlepszych pomysłów i nośnych idei. Dlatego Klienci mogą korzystać z różnorodnych możliwości współpracy: od angażowania w prace przy kampaniach np. wykorzystywanych na kilku rynkach CEE przy wsparciu sieciowych partnerów – niezależnych agencji z różnych rynków, po zapraszanie do pracy nad projektem konkretnych czołowych kreatywnych i strategów z całego świata, do uzyskania świeżego spojrzenia na wyzwania marketingowe.
- Różnorodność talentów i doświadczenia. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania
- z consultingu Creative Council, który skupia najlepszych dyrektorów kreatywnych pracujących w ramach grupy.
Pozostałe agencje, które dołączają do sieci w tym roku, to AIN'T z Mediolanu, Papaya to the People z Kopenhagi oraz Socialrise z Mediolanu i Berlina.
Źródło: Feeders Agency