Feeders Creators stawia na jakościową kreację i efektywność działań w duchu co-create. Interdyscyplinarność to słowo klucz w procesie tworzenia kampanii, dlatego influencer marketing managerowie współpracują ramię w ramię z działem kreatywnym i strategią Feeders Agency oraz twórcami internetowymi, wspólnie tworząc angażujące kampanie. A wszystko po to, aby powstałe projekty mogły maksymalnie angażować, uczyć i bawić, trzymając się idei scroll-stopping advertising, która wyróżnia Feeders Agency na rynku.
Feeders Creators śmiało wchodzą z ofertą wprowadzenia nowej jakości na polskim rynku influencer marketingu. Tworzone przez nich treści mają na celu nie tylko realnie wpływać na zaangażowanie konsumentów, ale i wzmocnić relację odbiorców z marką. Nowa struktura powstaje z potrzeby rozszerzenia podejścia, które zdobyło uznanie stałych klientów Feeders Agency.
Od ponad dwóch lat realizujemy angażujące, efektywne i nagradzane kampanie influencerskie dla naszych stałych klientów (m.in. doceniane co roku na Effie kampanie dla Old Spice, czy nagrodzony w tym roku dwiema statuetkami “Młodszy specjalista ds. Ż” dla Żywca). Patrząc na dynamikę wzrostu działu influencer marketingu w Feedersach, zdecydowaliśmy się na odważny krok w postaci wyjścia z naszą ofertą szeroko w rynek. Oferujemy unikalne połączenie doświadczonych influencer managerów z topowym działem kreacji Feeders. Dzięki temu połączeniu klienci mogą liczyć na zupełnie świeże podejście do swoich strategii influencerskich. – mówi Kuba Sagan, Co-founder Feeders Agency.
Feeders Agency otwiera kolejny rozdział w pracy z influencerami, wyznaczając nowe standardy współpracy między markami, a twórcami internetowymi. Zamiast tradycyjnego briefowania twórców, kreatorzy razem z agencją pracują nad konceptami kreatywnymi, co ma umożliwić markom tworzenie bardziej autentycznych i angażujących kampanii.
Co-creation to proces kreatywny, w który chcemy jeszcze bardziej zaangażować influencerów, oferując naszym partnerom unikalne rozwiązania, które będą realnie rezonować z ich odbiorcami. Pokazujemy naszym klientom, że otwartość i zaufanie do twórców, a także oddanie im wolności kreatywnej, prowadzą do zaskakujących efektów, które przerastają oczekiwania i wymykają się tradycyjnie rozumianym KPI. – mówi Zuza Mielczarska, Influencer Marketing Managerka.
Feedersi wierzą, że najlepsze kampanie powstają na styku kreatywności twórców i strategicznego myślenia marek. Najlepiej potwierdzają to ich głośne kampanie z udziałem twórców internetowych, takie jak Łowicz Boys dla Maspex, Spotify Wrapped, Lipton Ice Tea Dziel się słońcem na pełen etat, viralowy Sweterek Włocławka zaprojektowany z Włodi4444 czy platforma Pepsi Space (również nagrodzona w tegorocznym Effie) współtworzona z topowym polskim raperem - Bedoesem. Wszystkie te projekty łączy zaangażowanie odpowiednich twórców we współtworzenie kampanii.
Zespół Feeders Creators tworzą influencer marketing managerowie i specjaliści, wspierani przez dedykowany dział client service & project management Feeders Agency, który dba o płynny przebieg kampani na każdym z jej etapów. Agencja wkrótce powiększy swoje grono o kolejne kreatywne talenty. Na czele Feeders Creators stoją doświadczeni specjaliści: Zuza Mielczarska i Jakub Deka.
Źródło: Feeders Agency