logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feeders Agency z kampanią launchującą Alpro Psst!...To Nie Mlek*

  PR 16.05.2022, przeczytano 407 razy
ilustracja

Na rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro PSST!...TO NIE MLEK*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. TO NIE MLEK* jest napojem w 100% roślinnym (stworzonym na bazie owsianej z dodatkiem protein grochu), nie zawiera cukrów i jest bogate w wapń i witaminę D. W kampanii promującej TO NIE MLEK* występuje Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/feeders-agency-z-kampania-launchujaca-alpro-psst%21...to-nie-mlek%2A,395856,artykul.html

Borys i Kasia jako początkujący w świecie roślinnej diety okazują w spocie pozytywne zaskoczenie smakiem i konsystencją TO NIE MLEK*. Napój nie dosć, że smakuje jak “mmm”, to jest do tego zdrowy i dobry dla planety. Borys Szyc pojawił się w kampanii Alpro przed rokiem, gdzie udowodnił że bycie najbardziej znanym ambasadorem mięsnych burgerów nie wyklucza wykonania małych kroków w kierunku roślinnej diety. Tym samym marka Alpro jako pierwsza tak szeroko promowała flexitarianizm. Alpro wierzy że każda, nawet najmniejsza zmiana nawyków żywieniowych na roślinne jest dobra dla zdrowia i planety. Kampania była szeroko komentowana w mediach i przyniosła rekordowe wyniki sprzedażowe.

Katarzyna Nosowska słynąca m.in. z dystansu do siebie i całego świata fit - dołącza w tym roku do grona ambasadorów Alpro. Na swoim Instagramie sama przyznaje, że w jej domu panuje “Alproholizm” i że “na Alpro zęby zjadła”. Dzięki tej współpracy marka kontynuuje komunikację swojej misji przechodzenia na roślinne małymi krokami - z dystansem i poczuciem humoru.

Kampania potrwa do końca czerwca. W jej zakres wchodzi video do digitalu, OOH, billboard sponsorski w TV, kampania display i SoMe oraz współpraca z influencerami. W czerwcu marka zacznie też współpracę z Targami Śniadaniowymi.

Za całościową strategię komunikacji i big idea odpowiada Feeders Agency. Produkcją video i sesją zdjęciową zajęła się Papaya Films. Filmy wyreżyserował Daniel Jaroszek, a nakręcił Piotr Uznański. Postprodukcja odbyła się w studiu Lunapark. Za współpracę z targami śniadaniowymi odpowiada agencja El Padre.

Źródło: Feeders Agency

www.feeders.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764