logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feeders Agency z kampanią launchującą Alpro Psst!...To Nie Mlek*

  PR 16.05.2022, przeczytano 194 razy
ilustracja

Na rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro PSST!...TO NIE MLEK*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. TO NIE MLEK* jest napojem w 100% roślinnym (stworzonym na bazie owsianej z dodatkiem protein grochu), nie zawiera cukrów i jest bogate w wapń i witaminę D. W kampanii promującej TO NIE MLEK* występuje Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/feeders-agency-z-kampania-launchujaca-alpro-psst%21...to-nie-mlek%2A,395856,artykul.html

Borys i Kasia jako początkujący w świecie roślinnej diety okazują w spocie pozytywne zaskoczenie smakiem i konsystencją TO NIE MLEK*. Napój nie dosć, że smakuje jak “mmm”, to jest do tego zdrowy i dobry dla planety. Borys Szyc pojawił się w kampanii Alpro przed rokiem, gdzie udowodnił że bycie najbardziej znanym ambasadorem mięsnych burgerów nie wyklucza wykonania małych kroków w kierunku roślinnej diety. Tym samym marka Alpro jako pierwsza tak szeroko promowała flexitarianizm. Alpro wierzy że każda, nawet najmniejsza zmiana nawyków żywieniowych na roślinne jest dobra dla zdrowia i planety. Kampania była szeroko komentowana w mediach i przyniosła rekordowe wyniki sprzedażowe.

Katarzyna Nosowska słynąca m.in. z dystansu do siebie i całego świata fit - dołącza w tym roku do grona ambasadorów Alpro. Na swoim Instagramie sama przyznaje, że w jej domu panuje “Alproholizm” i że “na Alpro zęby zjadła”. Dzięki tej współpracy marka kontynuuje komunikację swojej misji przechodzenia na roślinne małymi krokami - z dystansem i poczuciem humoru.

Kampania potrwa do końca czerwca. W jej zakres wchodzi video do digitalu, OOH, billboard sponsorski w TV, kampania display i SoMe oraz współpraca z influencerami. W czerwcu marka zacznie też współpracę z Targami Śniadaniowymi.

Za całościową strategię komunikacji i big idea odpowiada Feeders Agency. Produkcją video i sesją zdjęciową zajęła się Papaya Films. Filmy wyreżyserował Daniel Jaroszek, a nakręcił Piotr Uznański. Postprodukcja odbyła się w studiu Lunapark. Za współpracę z targami śniadaniowymi odpowiada agencja El Padre.

Źródło: Feeders Agency

www.feeders.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764