logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feeders Agency z kampanią launchującą Alpro Psst!...To Nie Mlek*

  PR 16.05.2022, przeczytano 1010 razy
ilustracja

Na rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro PSST!...TO NIE MLEK*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. TO NIE MLEK* jest napojem w 100% roślinnym (stworzonym na bazie owsianej z dodatkiem protein grochu), nie zawiera cukrów i jest bogate w wapń i witaminę D. W kampanii promującej TO NIE MLEK* występuje Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/feeders-agency-z-kampania-launchujaca-alpro-psst%21...to-nie-mlek%2A,395856,artykul.html

Borys i Kasia jako początkujący w świecie roślinnej diety okazują w spocie pozytywne zaskoczenie smakiem i konsystencją TO NIE MLEK*. Napój nie dosć, że smakuje jak “mmm”, to jest do tego zdrowy i dobry dla planety. Borys Szyc pojawił się w kampanii Alpro przed rokiem, gdzie udowodnił że bycie najbardziej znanym ambasadorem mięsnych burgerów nie wyklucza wykonania małych kroków w kierunku roślinnej diety. Tym samym marka Alpro jako pierwsza tak szeroko promowała flexitarianizm. Alpro wierzy że każda, nawet najmniejsza zmiana nawyków żywieniowych na roślinne jest dobra dla zdrowia i planety. Kampania była szeroko komentowana w mediach i przyniosła rekordowe wyniki sprzedażowe.

Katarzyna Nosowska słynąca m.in. z dystansu do siebie i całego świata fit - dołącza w tym roku do grona ambasadorów Alpro. Na swoim Instagramie sama przyznaje, że w jej domu panuje “Alproholizm” i że “na Alpro zęby zjadła”. Dzięki tej współpracy marka kontynuuje komunikację swojej misji przechodzenia na roślinne małymi krokami - z dystansem i poczuciem humoru.

Kampania potrwa do końca czerwca. W jej zakres wchodzi video do digitalu, OOH, billboard sponsorski w TV, kampania display i SoMe oraz współpraca z influencerami. W czerwcu marka zacznie też współpracę z Targami Śniadaniowymi.

Za całościową strategię komunikacji i big idea odpowiada Feeders Agency. Produkcją video i sesją zdjęciową zajęła się Papaya Films. Filmy wyreżyserował Daniel Jaroszek, a nakręcił Piotr Uznański. Postprodukcja odbyła się w studiu Lunapark. Za współpracę z targami śniadaniowymi odpowiada agencja El Padre.

Źródło: Feeders Agency

www.feeders.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764