logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feeders Agency z kampanią launchującą Alpro Psst!...To Nie Mlek*

  PR 16.05.2022, przeczytano 1018 razy
ilustracja

Na rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro PSST!...TO NIE MLEK*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. TO NIE MLEK* jest napojem w 100% roślinnym (stworzonym na bazie owsianej z dodatkiem protein grochu), nie zawiera cukrów i jest bogate w wapń i witaminę D. W kampanii promującej TO NIE MLEK* występuje Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/feeders-agency-z-kampania-launchujaca-alpro-psst%21...to-nie-mlek%2A,395856,artykul.html

Borys i Kasia jako początkujący w świecie roślinnej diety okazują w spocie pozytywne zaskoczenie smakiem i konsystencją TO NIE MLEK*. Napój nie dosć, że smakuje jak “mmm”, to jest do tego zdrowy i dobry dla planety. Borys Szyc pojawił się w kampanii Alpro przed rokiem, gdzie udowodnił że bycie najbardziej znanym ambasadorem mięsnych burgerów nie wyklucza wykonania małych kroków w kierunku roślinnej diety. Tym samym marka Alpro jako pierwsza tak szeroko promowała flexitarianizm. Alpro wierzy że każda, nawet najmniejsza zmiana nawyków żywieniowych na roślinne jest dobra dla zdrowia i planety. Kampania była szeroko komentowana w mediach i przyniosła rekordowe wyniki sprzedażowe.

Katarzyna Nosowska słynąca m.in. z dystansu do siebie i całego świata fit - dołącza w tym roku do grona ambasadorów Alpro. Na swoim Instagramie sama przyznaje, że w jej domu panuje “Alproholizm” i że “na Alpro zęby zjadła”. Dzięki tej współpracy marka kontynuuje komunikację swojej misji przechodzenia na roślinne małymi krokami - z dystansem i poczuciem humoru.

Kampania potrwa do końca czerwca. W jej zakres wchodzi video do digitalu, OOH, billboard sponsorski w TV, kampania display i SoMe oraz współpraca z influencerami. W czerwcu marka zacznie też współpracę z Targami Śniadaniowymi.

Za całościową strategię komunikacji i big idea odpowiada Feeders Agency. Produkcją video i sesją zdjęciową zajęła się Papaya Films. Filmy wyreżyserował Daniel Jaroszek, a nakręcił Piotr Uznański. Postprodukcja odbyła się w studiu Lunapark. Za współpracę z targami śniadaniowymi odpowiada agencja El Padre.

Źródło: Feeders Agency

www.feeders.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764