logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feeders Agency z kontekstową kampanią reklamową OOH dla Fixly

  PR 15.03.2023, przeczytano 836 razy
ilustracja

Najnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które będąc w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu, kierują się do sklepów budowlanych. W trakcie prac każdej z tych osób z pewnością zdarzy się popełnić jakiś błąd, dlatego serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/feeders-agency-z-kontekstowa-kampania-reklamowa-ooh-dla-fixly,399308,artykul.html

Fixly (Grupa OLX) to serwis, który łączy osoby zlecające usługę z odpowiednimi fachowcami, oferującymi w sumie ponad 500 różnych usług. Wpisując swoje zapotrzebowanie w Fixly, fachowcy sami nas znajdują i proponują rozwiązania. Kampania oparta została o obserwację mówiący o tym, że do sklepów budowlanych i wnętrzarskich przyjeżdżają głównie osoby będące aktualnie w trakcie remontu czy zmiany aranżacji wnętrza. To właśnie w trakcie tych przedsięwzięć pomimo starań najpewniej i tak popełnimy błąd, dlatego w tym miejscu Fixly oferuje swoją pomoc.

Kreacje wykorzystane w kampanii wykorzystują zabieg copywriterski polegający na błędnym zapisie usług związanych z asortymentem danego sklepu. I tak np. przy OBI można było zobaczyć hasło “Malowanje pokoju” z wyjaśnieniem “Małe błędy rażą w oczy. Zostaw malowanie fachowcom”. Z kolei przy sklepie meblowym VOX - “Skręacnie półki” z wyjaśnieniem “Coś się pomieszało? Fachowcy z Fixly zrobią to bezbłędnie”. Kampanię w okresie styczeń-luty można było także zobaczyć na nośnikach OOH przy Castoramie, IKEA, Brico Marche, czy salonach mebli Agata.

Celem kampanii było budowania świadomości serwisu Fixly jako miejsca oferującego pomoc fachowców od remontów, montażu mebli czy malowania.

Feeders Agency odpowiedzialne były za strategię marki, big idea, kreację oraz realizację. Zakup mediów leżał po stronie Media Concept.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm. Wśród członków znajdują się, m.in.: portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, marki technologiczne i reklamodawcy, w tym takie firmy jak: Google, Allegro, Samsung, Orange, ING czy...
Premiera aparatu cyfrowego Fujifilm GFX100S II
Koncern FUJIFILM Corporation (prezes: Teiichi Goto) ma zaszczyt ogłosić wprowadzenie najnowszego modelu w serii bezlusterkowych aparatów cyfrowych GFX – aparatu „FUJIFILM GFX100S II” (zwanego dalej „GFX100S II”), wyposażonego w matrycę światłoczułą średniego formatu*1 o powierzchni ok. 1,7x większej w porównaniu z sensorami formatu pełnej...
Domodesign w Domotece – 2 dni wykładów, warsztatów i konsultacji
Trzecia odsłona Domodesign, która odbyła się 10-11 maja na terenie warszawskiej Domoteki, zakończyła się sukcesem, czego najlepszym dowodem były zapełnione do ostatniego miejsca widownie wykładów, kompletne listy uczestników warsztatów i długie kolejki oczekujących na bezpłatne konsultacje z architektami. Po raz kolejny okazało się, że chcemy...
„Tramwaj zwany pożądaniem” - profilaktyka HIV na ulicach miast
Rusza trzynasta edycja ogólnopolskiej kampanii „Tramwaj zwany Pożądaniem” organizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Tramwaje i autobusy ze studentami medycyny na pokładzie edukującymi rówieśników o chorobach przenoszonych drogą płciową, w tym HIV, pojadą aż w 18 polskich miastach. Cel: zmienić...
Foto i Natura. Druk DeePrint w Centrum Designu Domoteka
Dzień Ziemi, to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, poszerzania świadomości ekologicznej i inspirowania do życia w zgodzie z naturą. Z tej okazji marka LEO, tworząca przestrzenne obrazy z fotografii, zorganizowała spotkanie stanowiące platformę do refleksji nad współczesnymi zagadnieniami związanymi z ekologią. Wydarzenie "Foto i Natura z Leo x...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764