
Najnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które będąc w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu, kierują się do sklepów budowlanych. W trakcie prac każdej z tych osób z pewnością zdarzy się popełnić jakiś błąd, dlatego serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.
Fixly (Grupa OLX) to serwis, który łączy osoby zlecające usługę z odpowiednimi fachowcami, oferującymi w sumie ponad 500 różnych usług. Wpisując swoje zapotrzebowanie w Fixly, fachowcy sami nas znajdują i proponują rozwiązania. Kampania oparta została o obserwację mówiący o tym, że do sklepów budowlanych i wnętrzarskich przyjeżdżają głównie osoby będące aktualnie w trakcie remontu czy zmiany aranżacji wnętrza. To właśnie w trakcie tych przedsięwzięć pomimo starań najpewniej i tak popełnimy błąd, dlatego w tym miejscu Fixly oferuje swoją pomoc.
Kreacje wykorzystane w kampanii wykorzystują zabieg copywriterski polegający na błędnym zapisie usług związanych z asortymentem danego sklepu. I tak np. przy OBI można było zobaczyć hasło “Malowanje pokoju” z wyjaśnieniem “Małe błędy rażą w oczy. Zostaw malowanie fachowcom”. Z kolei przy sklepie meblowym VOX - “Skręacnie półki” z wyjaśnieniem “Coś się pomieszało? Fachowcy z Fixly zrobią to bezbłędnie”. Kampanię w okresie styczeń-luty można było także zobaczyć na nośnikach OOH przy Castoramie, IKEA, Brico Marche, czy salonach mebli Agata.
Celem kampanii było budowania świadomości serwisu Fixly jako miejsca oferującego pomoc fachowców od remontów, montażu mebli czy malowania.
Feeders Agency odpowiedzialne były za strategię marki, big idea, kreację oraz realizację. Zakup mediów leżał po stronie Media Concept.
Źródło: Feeders Agency