logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feeders Agency z kontekstową kampanią reklamową OOH dla Fixly

  PR 15.03.2023, przeczytano 817 razy
ilustracja

Najnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które będąc w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu, kierują się do sklepów budowlanych. W trakcie prac każdej z tych osób z pewnością zdarzy się popełnić jakiś błąd, dlatego serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/feeders-agency-z-kontekstowa-kampania-reklamowa-ooh-dla-fixly,399308,artykul.html

Fixly (Grupa OLX) to serwis, który łączy osoby zlecające usługę z odpowiednimi fachowcami, oferującymi w sumie ponad 500 różnych usług. Wpisując swoje zapotrzebowanie w Fixly, fachowcy sami nas znajdują i proponują rozwiązania. Kampania oparta została o obserwację mówiący o tym, że do sklepów budowlanych i wnętrzarskich przyjeżdżają głównie osoby będące aktualnie w trakcie remontu czy zmiany aranżacji wnętrza. To właśnie w trakcie tych przedsięwzięć pomimo starań najpewniej i tak popełnimy błąd, dlatego w tym miejscu Fixly oferuje swoją pomoc.

Kreacje wykorzystane w kampanii wykorzystują zabieg copywriterski polegający na błędnym zapisie usług związanych z asortymentem danego sklepu. I tak np. przy OBI można było zobaczyć hasło “Malowanje pokoju” z wyjaśnieniem “Małe błędy rażą w oczy. Zostaw malowanie fachowcom”. Z kolei przy sklepie meblowym VOX - “Skręacnie półki” z wyjaśnieniem “Coś się pomieszało? Fachowcy z Fixly zrobią to bezbłędnie”. Kampanię w okresie styczeń-luty można było także zobaczyć na nośnikach OOH przy Castoramie, IKEA, Brico Marche, czy salonach mebli Agata.

Celem kampanii było budowania świadomości serwisu Fixly jako miejsca oferującego pomoc fachowców od remontów, montażu mebli czy malowania.

Feeders Agency odpowiedzialne były za strategię marki, big idea, kreację oraz realizację. Zakup mediów leżał po stronie Media Concept.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764