logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Feeders Agency z letnią aktywacją konsumencką Lipton Ice Tea

  PR 25.07.2024, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Lipton Ice Tea wystartowała z letnią kampanią kierowaną do generacji Zet i młodych konsumentów. W ramach kampanii “Lipton Ice Tea - Na ratunek lata!” zaplanowany jest konkurs ogólnopolski, spot z influencerami, niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej czy współprace partnerskie m.in. z McDonald’s i Lisek.app.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-feeders-agency-z-letnia-aktywacja-konsumencka-lipton-ice-tea,405116,artykul.html

W te wakacje Lipton Ice Tea staje na straży udanego lata. Wkurzające komary, tłok na plaży, upał i nieprzewidywalna pogoda mogą pokrzyżować nawet najlepsze plany. Rozprawiając się z letnimi bolączkami, Lipton Ice Tea ratuje lato, przynosi ulgę i orzeźwienie, a także super konkurs, w który zaangażowani będą popularni influencerzy.

W tegorocznej kampanii do SOS SQUAD’u, ratującego fanów Liptonka od letnich bolączek, zaprosiliśmy influencerów. Nakręciliśmy spot do digitalu z ich udziałem, zachęcający do wzięcia udziału w konkursie. Zadaniem konkursowym jest nagranie głosówki o letniej bolączce, bo jak wiadomo, głosówki to jeden z najpopularniejszych sposobów komunikacji młodych. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone kasą na wakacje z załączonymi rekomendacjami od influencerów, voucherem do iSpot’u lub Instax’em. - powiedział Kuba Saga, creative director & co-founder Feeders Agency.

Oprócz działań w digitalu, Lipton Ice Tea ratuje lato w przestrzeniach miejskich. W ramach kin letnich, które przez okres wakacyjny pojawiają się nad morzem pod szyldem Lipton Ice Tea, powstały orzeźwiające kurtyny wodne. Kino plenerowe, ratujące od nudy nadmorskich wczasowiczów, to mobilna wakacyjna atrakcja oferująca ciekawe seanse filmowe i relaks na leżakach. Kampania Lipton Ice Tea to także interaktywne reklamy zewnętrzne, które wyświetlają konkretne kreacje w zależności od lokalizacji użytkownika, jak i pogody oraz branding i sampling produktu w tunelach pod warszawską Rotundą. W lipcu Lipton Ice Tea wspólnie z McDonald’s nie zapomni o tych, którzy wolą upalne dni spędzać w domu - w limitowanym "Zestawie na ratunek lata!" w promocyjnej cenie 25 zł, dostępnym w McDelivery, znajdzie się Big Mac, małe frytki i mała Lipton Ice Tea. W sierpniu Lipton Ice Tea razem z Lisek.app zadbają także o plażowiczów spragnionych orzeźwienia.

Kampania “Lipton Ice Tea - Na ratunek lata!” i konkurs ogólnopolski potrwają do końca sierpnia. Feeders Agency, zaproszona przez Lipton Ice Tea do współpracy przy kampanii, odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów do kampanii na rynek polski oraz dobór influencerów. Spot powstał we współpracy produkcyjnej z Letemknow Sequence. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
TRAFFIT, dostawca systemu ATS pomagający rekruterom usprawniać procesy rekrutacyjne, z początkiem września uruchomił autorski program TRAFFIT Experts. Ideą jest rozwiązywanie problemów z jakimi obecnie mierzy się branża HR. W tym celu do współpracy zaproszono znane w branży ekspertki – Wronikę Szatan, Natalię Florek, Dominikę Petrykowską oraz Karolinę Kołosowską. W ramach...
14. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”
Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka jeszcze więcej konkursów, niespodzianek i atrakcyjnych nagród przygotowanych we współpracy z wyjątkowymi ambasadorami.
Clipatize z nową strategią marki, brandingiem i ofertą
Clipatize, obecna na rynku od 2012 roku polska agencja marketingu B2B, ogłasza wprowadzenie nowej strategii marki, identyfikacji wizualnej oraz struktury oferowanych usług. Powodem zmiany jest potrzeba odzwierciedlenia nabytych w ostatnich latach kompetencji i doświadczenia w tożsamości oraz komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764