logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feel free. It’s GALAXY Note - nowa kampania Samsung

  PR 29.11.2011, przeczytano 1450 razy

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu firmy Samsung – GALAXY Note. Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe podkreślają wyjątkowy sposób pracy z nowym urządzeniem, łączącym funkcje smartfona i tabletu – możliwy dzięki zaawansowanemu rysikowi S-Pen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/feel-free.-its-galaxy-note---nowa-kampania-samsung,14047,artykul.html

Kampania reklamowa nowego telefonu, podobnie jak na całym świecie, odbywa się pod hasłem „Feel free. It’s GALAXY Note”, podkreślającym wyjątkową swobodę pracy z nowym urządzeniem.

Spoty telewizyjne koncentrują się na przekazaniu wyjątkowych wrażeń wizualnych, jakie zapewnia 5,3-calowy ekran GALAXY Note oraz łatwości tworzenia treści z pomocą rysika S-Pen – zaznaczania i wycinania np. obrazów, wprowadzania odręcznych notatek i dzielenia się tymi materiałami z otoczeniem.

Kampania w prasie (głównie w tygodnikach opinii) również ma pokazać łatwość pracy z nowym urządzeniem, dzięki odręcznemu wprowadzaniu danych rysikiem S-Pen – odwołując się zarówno do prywatnej jak i służbowej strony życia użytkownika.

Za adaptację 30-sekundowych spotów telewizyjnych odpowiada Cheil. Layouty prasowe przygotowała agencja Pompidou.

W listopadzie i grudniu działaniom promocyjnym dla GALAXY Note będzie towarzyszyła również kolejna edycja Samsung Mobile Live. W ramach projektu największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja, pozwalająca zapoznać się z tym i innymi urządzeniami dotykowymi firmy Samsung oraz zasięgnąć opinii eksperta.

Kampania potrwa do końca roku.

Źródło: Samsung

Dodatkowe informacje:

GALAXY Note to nowa kategoria urządzenia mobilnego łącząca możliwości smartfonu i tabletu. Jego najwyższej jakości ekran HD Super AMOLED o przekątnej 5,3 cala pozwala nie tylko cieszyć się multimediami ale też swobodnie tworzyć treści z użyciem zaawansowanego rysika S-Pen. Błyskawiczną i bezproblemową pracę nowego urządzenia gwarantują dwurdzeniowy procesor taktowany zegarem 1.4 GHz we współpracy z systemem operacyjnym Google Android 2.3.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764