logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone

  PR 18.04.2024, przeczytano 402 razy
ilustracjastrzałka

FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fenty-x-puma-z-eventowa-premiera-creeper-phatty-earth-tone,403900,artykul.html

Pierwotny model Creeper został wprowadzony na rynek we wrześniu 2015 roku i stanowił platformową wersję sneakersów PUMA Suede. Ta sylwetka została wyróżniona tytułem Buta Roku przez Footwear News w 2016 roku i nie tylko zmieniła kulturę sneakersów, ale także miała duży wpływ na znaczenie marki PUMA w ciągu ostatniej dekady. Teraz Creeper jest jeszcze większy, odważniejszy i bardziej awangardowy niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki swojej ponad wymiarowej konstrukcji i gumowej podeszwie.

ilustracjastrzałka

Najnowszy drop oferuje trzy różne wersje kolorystyczne dla wszystkich grup wiekowych i płci - całkowity kolor taupe, zieloną mgłę oraz ciepłą biel. Cała kampania stworzona przez dyrektor kreatywną Rihannę oraz fotograf Philippę Price nawiązuje do kolorystyki i rozwija koncept niepostrzeżonego działania - próby zrobienia czegoś bez bycia zauważonym. Kampania wyrusza w dynamiczną eksplorację sztuki kamuflażu poprzez starannie skomponowane obrazy w odpowiednich tonacjach.

Na fali wzniesienia po największej kampanii marki PUMA z Rihanną odbył się event w Londynie z prezentacją modelu Creeper Phatty Earth Tone. Przestrzeń została przekształcona w podziemny ogród, odzwierciedlając naturalne odcienie ziemi oraz sztukę kamuflażu, wykorzystując trawę i inne elementy natury. Goście mieli okazję podziwiać interaktywne prezentacje produktów, magiczne występy oraz oprawę muzyczną m.in. od DJ Skylatylaa, Talia A. Darling i Kim Turnbull.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Ekskluzywna kolorystyka taupe modelu FENTY X PUMA Creeper pojawiła się 17 kwietnia wyłącznie na stronie PUMA.com. Kolory Green Fog i Warm White pojawią się 25 kwietnia na całym świecie na puma.com, w sklepach PUMA i globalnych sklepach detalicznych.

 

Źródło: Puma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764