logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fermy Woźniak z Hanami Communications

  PR 21.10.2019, przeczytano 204 razy

Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fermy-wozniak-z-hanami-communications,384411,artykul.html

- Myśląc o przyszłości naszej firmy, doszliśmy do wniosku, iż potrzebne jest nam nowe spojrzenie w zakresie prowadzonych działań komunikacyjnych – powiedziała Barbara Woźniak, pełnomocnik zarządu Ferm Woźniak – działamy na bardzo konkurencyjnym i wymagającym rynku produkcji spożywczej. Na co dzień współpracujemy z bardzo poważnymi i wymagającymi partnerami. Uważnie obserwujemy nasze środowisko biznesowe, zmiany zachodzące na rynku konsumenckim, otoczkę społeczną. W oczywisty sposób nakłada to na nas obowiązek odpowiedzialnego komunikowania się ze wszystkimi interesariuszami.

Agencja planuje wielowymiarowe działania edukacyjne, mające na celu popularyzowanie konsumpcji jaj i wszelkiej problematyki z tym związanej. Wspomaganie „FDW” w zakresie prowadzenia bieżących działań public relations, tak na poziomie komunikacji korporacyjnej jak i produktowej.

Pierwszym efektem współpracy jest wydanie efektownego albumu z przepisami na potrawy z jaj, opracowanego wspólnie z Moniką Ruszkowską, blogerką kulinarną z portalu ekuchareczka.pl.

- Jaja są źródłem łatwo przyswajalnego białka, witamin i mikroelementów, są niskokalorycznym, wartościowym i ważnym składnikiem diety. Jest sporo mitów i półprawd, które wraz z Fermami Woźniak chcemy wyjaśnić, żeby konsumenci świadomie i bez obaw mogli korzystać z dobrodziejstw tego naturalnego superfood’u – mówi Jerzy Ciszewski, CEO w Hanami Communications.

Fermy Woźniak to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie i lider w Polsce. Firma istnieje od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj w cyklu zamkniętym, certyfikowany według m. in. BRC Global Standard for Food Safety, IFS Foods oraz autorskiego systemu bezpieczeństwa żywności EGGIDA. Firma dysponuje własnym systemem produkcji pasz i flotą ponad 250 pojazdów ciężarowych, o normach emisji EURO 5 i EURO 6.

Źródło: Hanami Communications

www.hanamicommunications.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764