logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fervex i Schulz znowu razem w kampanii „Podaj dalej”

  PR 16.10.2017, przeczytano 571 razy
ilustracjastrzałka

Na polski rynek powraca Fervex Junior w zupełnie nowym smaku i bez dodatku cukru. A&D Pharma Poland, dystrybutor marki Fervex, wystartował właśnie z kampanią całej marki w czołowych stacjach telewizyjnych. Agencja Schulz brand friendly opracowała adaptację stworzonej wcześniej reklamy. Za zakup mediów odpowiada Infinity Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fervex-i-schulz-znowu-razem-w-kampanii-_podaj-dalej_,34119,artykul.html

Dystrybutor leku Fervex oraz Fervex Junior w wyniku przeprowadzonych badań zdecydował się na reemisję spotu, przygotowanego wcześniej przez agencję Schulz brand friendly. Spot w odświeżonej wersji trafia na ekrany telewizorów. W ramach współpracy powstał także nowy billboard sponsorski dla marki Fervex Junior, który ma na celu podkreślenie nowego malinowego smaku produktu dla dzieci. Kampanię można obejrzeć w czołowych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i TVP oraz w IDM net.
 
- Byliśmy bardzo miło zaskoczeni pozytywnym odbiorem spotu, który wymyślony i wyprodukowany był przecież stosunkowo dawno. Ponadto odpowiada na bieżące potrzeby marki i konsumenta. Nie mogliśmy podjąć innej decyzji niż zbudować kampanię opartą o sprawdzoną komunikację - komentuje Patrycja Majchrowicz – Biela Product Manager, A&D Pharma Poland.

- Od momentu, kiedy tylko powstała, uważaliśmy, że big idea „Podaj dalej” jest bardzo dobra. Czytelna, prosta, nośna, zapamiętywalna, wyróżnialna… i można by tak długo. Badania jasno to potwierdziły. Oczywiście pewne szczegóły wymagały odświeżenia, jednak insight jest wciąż aktualny – komentuje Michał Wierzbowski, Senior copywriter, Schulz brand friendly.

Agencja Schulz brand friendy jest odpowiedzialna za przygotowanie spotu telewizyjnego, billboardu sponsorskiego oraz opracowanie nowych key visuali. Za zakup mediów odpowiada Infinity Media.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schultz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764