logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2015: Nowe rozwiązania wielkoformatowe Agfa Graphics

  PR 13.05.2015, przeczytano 903 razy
ilustracjastrzałka

Po zakończonych sukcesem kwietniowych targach ISA Sign Expo w Las Vegas, gdzie miała miejsce światowa premiera kilku innowacyjnych rozwiązań Agfa Graphics w zakresie druku wielkoformatowego, w maju firma zaprezentuje się na targach Fespa w Kolonii. Tu, na jej stoisku nr S60 w pawilonie 6 oficjalnie zadebiutują na rynku europejskim m.in. plotery Jeti Mira i Jeti Tauro oraz system workflow Asanti 2.0. Z myślą o klientach z Polski przez cały okres targów będą na nim obecni przedstawiciele rodzimego działu inkjetowego Agfa Graphics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2015%3A-nowe-rozwiazania-wielkoformatowe-agfa-graphics,24843,artykul.html

Targi Fespa, odbywające się w Kolonii w dniach 18-22 maja, to najważniejsza w tym roku impreza wystawiennicza dla branży druku wielkoformatowego, organizowana w Europie. Wezmą w niej udział najważniejsi gracze na tym rynku, wśród nich firma Agfa Graphics – jeden z liderów w segmencie wielkoformatowych ploterów, bazujących na technice inkjet UV.

Na jej stoisku demonstrowanych będzie szereg urządzeń, w tym kilka wprowadzonych do portfolio firmy w ostatnim czasie. Szczególna uwaga zwiedzających zostanie skierowana na dwa innowacyjne plotery z rodziny Jeti. Pierwszy z nich to Jeti Mira – płaski ploter z ruchomą karetką, wyposażony w stół o wymiarach 2,7 m x 1,6 m (bądź 2,7 m x 3,2 m) i drukujący z prędkością do 206 m2/h. Opcjonalnie można tu dostawić moduł do obsługi mediów giętkich. Druga ważna europejska premiera to Jeti Tauro – ploter będący przedstawicielem nowej, modułowej serii urządzeń. To rozwiązanie hybrydowe, oferujące drukowanie na mediach sztywnych i giętkich z prędkością do 275 m2/h oraz wysoką jakością, znaną choćby z modelu Jeti Titan. Innymi prezentowanymi na stoisku urządzeniami będą: rolowy ploter Anapurna M3200i, hybrydowe urządzenie Anapurna M2500i, wyposażone w nową opcję automatycznego podawania arkuszy ABF oraz kolejna tegoroczna nowość – ploter tnący Acorta.

Wszystkimi urządzeniami drukującymi i wykańczającymi z oferty Agfa Graphics steruje oprogramowanie workflow Asanti 2.0, które także będzie miało swoją europejską premierę na targach w Kolonii. Producent szczególną uwagę zwraca na stanowiący jego integralną część moduł Asanti StoreFront, umożliwiający uruchamianie sklepów internetowych w technologii Web-to-Print. 

Swoje miejsce na stoisku Agfa Graphics znajdą także innowacyjne atramenty UV, dedykowane poszczególnym seriom urządzeń z jej portfolio. Wśród nich szczególną uwagę producent zwraca na zaanonsowane po raz pierwszy podczas kwietniowych targów ISA Sign Expo nowe atramenty AJ UV G5 FA. Są one przeznaczone do zadrukowywania materiałów giętkich, znajdujących zastosowanie m.in. w reklamie zewnętrznej.

Agfa Graphics zaprasza również swoich gości do udziału w prowadzonej przez jej przedstawicieli specjalnej sesji konferencyjnej „Lunch & Learn” (odbywającej się 19 maja w ramach tzw. Education Hub – stoisko B90, hala 9), poświęconej przemysłowym zastosowaniom techniki inkjet UV. Zaprezentowane zostaną podczas niej najnowsze rozwiązania, przeznaczone do realizowania tego typu aplikacji: systemy drukujące, systemy workflow, oprogramowanie jak również dedykowane atramenty. 

Dzień później – 20 maja – Tom Cloots, dyrektor ds. marketingu rozwiązań przemysłowych Agfa Graphics weźmie udział w prowadzonej (także w ramach Education Hub) sesji „Industrial Tech Time”, której gospodarzem będzie ekspert branżowy – Sophie Matthews-Paul. Zaproszeni do niej specjaliści podzielą się z uczestnikami swoją wizją druku przemysłowego. Tom Cloots skoncentruje się na nowych możliwościach rynkowych, jakie przed wieloma firmami stwarza rozwój inkjetu przemysłowego. 

Mówi Przemysław Arabski, szef działu inkjetowego Agfa Graphics: „Tegoroczne targi Fespa będą okazją do zaprezentowania wielu nowych, przełomowych rozwiązań w naszej ofercie. Mam na myśli przede wszystkim nowe plotery Jeti Mira i Jeti Tauro, jak również oprogramowanie Asanti 2.0. Spotkanie w Kolonii to niepowtarzalna okazja, by zapoznać się z nimi w jednym miejscu – odwiedzając nasze stoisko. Zapraszamy zatem do przyjazdu wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami przeznaczonymi zarówno do zastosowań Sign & Diplay, jak też do aplikacji typowo przemysłowych. Tych z kolei, którzy z różnych względów nie dotrą do Kolonii, będzie nam miło powitać na stoisku Agfa Graphics podczas rozpoczynających się kilka dni później targów Poligrafia w Poznaniu. Tam z kolej pokażemy jeden z naszych przebojów rynkowych – ploter Anapurna M2050i”.

Źródło: Agfa Graphics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764