logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2017: Canon zademonstruje możliwości kreatywnego druku

  PR 08.05.2017, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon przygotowała na FESPA 2017 przykład zintegrowanej kampanii komunikacyjnej dla marki z branży beauty. Dostawcy usług druku będą mogli poznać szerokie możliwości produkcyjne nowoczesnych rozwiązań cyfrowych Canon. Poprzez produkcję różnorodnych materiałów, firma pokaże, w jaki sposób innowacyjne rozwiązania druku mogą wspierać działania promocyjne marki, tworząc wartość dodaną nawet dla najbardziej wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2017%3A-canon-zademonstruje-mozliwosci-kreatywnego-druku,32364,artykul.html

Prezentowane materiały obejmują całe spektrum zastosowań mało- i wielkoformatowego druku, które zostały przygotowane w oparciu o przykładową kampanię promocyjną. Do produkcji wykorzystano specjalnie przygotowane materiały zdjęciowe autorstwa uznanego fotografa Clive’a Bootha, które dzięki profesjonalnym technologiom druku zostały wykorzystane do różnorodnych zastosowań w ramach wielokanałowej kampanii.

Kampania obejmuje 19 niezależnych zastosowań druku, które opierają się na czterech motywach fotograficznych zarejestrowanych przez autora na najnowszej lustrzance cyfrowej serii Canon EOS. Prezentowane motywy – ziemia, powietrze, ogień i woda – wykorzystano do zadruku specjalnie przygotowanych materiałów, wchodzących w skład zintegrowanej kampanii marketingowej, m.in. elementów dekoracyjnych wnętrz, opakowań, plakatów, materiałów POS, fotografii wielkoformatowych czy materiałów do wysyłek personalizowanych.

Mathew Faulkner, European Marketing Manager, Canon Europe, wyjaśnia: - Wobec tak dużej konkurencji rynkowej, dostawcy usług druku wielkoformatowego chcą wyróżnić się swoją ofertą wśród klientów końcowych – chcą pokazać, że możliwości produkcyjne rozwiązań druku przyniosą wartość dodaną, a sami dostawcy nie tylko rozumieją ich potrzeby, ale też potrafią zaproponować kompleksowe rozwiązania oparte na kreatywnym podejściu.

- Zaprojektowana przez nas przykładowa kampania ma pokazać dostawcom usług druku, jak dzięki rozwiązaniom druku Canon mogą wprowadzić w życie najbardziej profesjonalne projekty promocyjne. Prezentując zastosowania druku na różnorodnych nośnikach, pragniemy uwolnić potencjał kreatywny i biznesowy dostawców, wspierając ich w rozwijaniu własnej działalności o nowe kanały sprzedaży i nowe rynki. Dodatkowo, materiały prezentowane w strefie Canon mają inspirować klientów, którzy już myślą o rozszerzeniu oferty o nowe zastosowania mało- i wielkoformatowych rozwiązań druku, a przez to chcą zwiększać zyski.

Wśród aplikacji prezentowanych na żywo na stoisku Canon podczas FESPA będą:

Materiały dekoracyjne

  • Materiały wzornicze i personalizowane tapety drukowane na ploterze rolowym Océ Colorado 1640 i Océ ColorWave 700 z wykorzystaniem samoprzylepnej fototapety Canon IJM678 Self Adhesive Wallcovering i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
  • Oznaczenia i promocyjne grafiki podłogowe wyprodukowane na ploterze Océ Colorado 1640 z użyciem strukturalnej folii podłogowej IJM684 Textured floor graphic media i wykończone na ploterze tnącym z linii Océ ProCut wyposażonym w najnowszy system Océ Auto Pilot.

Opakowania

  • Opakowania tekturowe zadrukowane na ploterze płaskim Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem kartonów Invercote wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
  • Personalizowane foldery promocyjne wydrukowane na ploterze Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem płyt kartonowych i tekturowych, wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.

Grafiki wewnętrzne i zewnętrzne

  • Podświetlane oznakowania wysokiej jakości do zastosowań reklamowo-promocyjnych zadrukowane na ploterach Océ Arizona 1280 GT i Océ Colorado 1640 z wykorzystaniem folii do podświetleń IJM637 Backlit Film i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
  • Bannery podwieszane do punktów sprzedaży wydrukowane na ploterach Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700 i Océ ColorWave 910 z wykorzystaniem folii bannerowej IJM545C Polyprop i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
  • Oznakowania i grafiki podłogowe 3D wydrukowane na ploterze Océ Arizona 6170 XTS z wykorzystaniem płyt displayowych Katz Display Board i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
  • Dekoracyjne folie okienne zadrukowane na ploterach Océ Arizona 1280 GT i Océ Colorado 1640 i transparentnej folii okiennej z klejem typu cling: IJM683 Window Cling Film.

Plakaty i materiały POS

  • Plakaty promocyjne wydrukowane na ploterach Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700, Océ ColorWave 910, imagePROGRAF PRO-6000S z wykorzystaniem różnorodnych nośników do zastosowań graficznych Canon i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
  • Personalizowane materiały POS i standy drukowane na ploterze Océ Arizona 6170 XTS z wykorzystaniem płyt kartonowych i tekturowych typu B i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.

Fotografia i grafika artystyczna

  • Jedno- i dwustronnie zadrukowane fotografie i grafiki artystyczne wyprodukowane na ploterach imagePROGRAF PRO-4000, imagePROGRAF PRO-6000S i DreamLabo 5000 z wykorzystaniem różnorodnych podłoży fotograficznych Canon wysokiej jakości.

Produkcja przemysłowa

  • Personalizowane, niewielkie pokrywy lustrzane zadrukowane na ploterze płaskim Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem płyt aluminiowo-kompozytowych Brushed Silver Dibond i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.

Materiały personalizowane

  • Personalizowane kartki pocztowe w formacie A5 i większym (105 x 297mm) wyprodukowane na urządzeniu imagePRESS C750 z wykorzystaniem papieru Top Colour Zero Paper 300gsm.
  • Składane materiały reklamowe do wysyłki pocztowej (z personalizowanym voucherem) wyprodukowane na urządzeniu imagePRESS C750 i papierze powlekanym Canon Top Coated Plus Gloss FSC.


Materiał wideo z planu zdjęciowego do kampanii


Źródło: Canon Europe

www.canon-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764