logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2017 – Ricoh prezentuje dwie cyfrowe drukarki DTG

  PR 09.05.2017, przeczytano 728 razy
ilustracjastrzałka
Ricoh Ri 6000

Ricoh zapowiedziało premierę dwóch cyfrowych drukarek do bezpośredniego druku na tekstyliach (DTG) – Ricoh Ri 3000 i Ri 6000 (DTG). Nowe rozwiązania zostaną zaprezentowane w strefie firmy na odbywających się od 8 do 12 maja targach FESPA (hala B4L, stoisko C10).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2017-%E2%80%93-ricoh-prezentuje-dwie-cyfrowe-drukarki-dtg,32385,artykul.html

Dzięki wykorzystaniu technologii cyfrowej nowe urządzenia Ricoh umożliwiają skrócenie i przyśpieszenie procesu produkcyjnego. Oba modele są kompatybilne z oprogramowaniem AnaRIP, które pozwala na szczegółową kontrolę ustawień druku oraz oszacowanie kosztu tuszu wykorzystanego podczas realizacji danego projektu. Premierowe drukarki cechuje również  wysoki stopień niezawodności, wyposażono je w piezoelektryczne głowice wykonane ze stali nierdzewnej.

RICOH Ri 3000 i Ri 6000 można wykorzystać do druku na koszulkach, torbach tekstylnych, bluzach oraz skarpetkach. Nadruki można realizować na materiałach o różnym składzie począwszy od  100% bawełnianych i 100% poliestrowych do mieszanych (50% bawełna/50% poliester).

- Nasze nowe urządzenia pozwalają zarówno na szybką i opłacalną produkcję prac o niskich nakładach jak i większych zleceń. Zapewniają przy tym wysoką jakość druku obrazów o dużym poziomie szczegółowości na jasnych i ciemnych podłożach. Nadruki są trwałe i nie pękają, gdy materiał podlega kurczeniu – powiedział Graham Moore, Inkjet Sales & Marketing EMEA, Commercial and Industrial Printing Division w Ricoh Europe.

Sprzedaż RICOH Ri 3000 i Ri 6000 na rynku europejskim planowana jest na w połowie trzeciego kwartału tego roku.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764