logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2017: Canon zademonstruje możliwości kreatywnego druku

  PR 08.05.2017, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon przygotowała na FESPA 2017 przykład zintegrowanej kampanii komunikacyjnej dla marki z branży beauty. Dostawcy usług druku będą mogli poznać szerokie możliwości produkcyjne nowoczesnych rozwiązań cyfrowych Canon. Poprzez produkcję różnorodnych materiałów, firma pokaże, w jaki sposób innowacyjne rozwiązania druku mogą wspierać działania promocyjne marki, tworząc wartość dodaną nawet dla najbardziej wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2017%3A-canon-zademonstruje-mozliwosci-kreatywnego-druku,32364,artykul.html

Prezentowane materiały obejmują całe spektrum zastosowań mało- i wielkoformatowego druku, które zostały przygotowane w oparciu o przykładową kampanię promocyjną. Do produkcji wykorzystano specjalnie przygotowane materiały zdjęciowe autorstwa uznanego fotografa Clive’a Bootha, które dzięki profesjonalnym technologiom druku zostały wykorzystane do różnorodnych zastosowań w ramach wielokanałowej kampanii.

Kampania obejmuje 19 niezależnych zastosowań druku, które opierają się na czterech motywach fotograficznych zarejestrowanych przez autora na najnowszej lustrzance cyfrowej serii Canon EOS. Prezentowane motywy – ziemia, powietrze, ogień i woda – wykorzystano do zadruku specjalnie przygotowanych materiałów, wchodzących w skład zintegrowanej kampanii marketingowej, m.in. elementów dekoracyjnych wnętrz, opakowań, plakatów, materiałów POS, fotografii wielkoformatowych czy materiałów do wysyłek personalizowanych.

Mathew Faulkner, European Marketing Manager, Canon Europe, wyjaśnia: - Wobec tak dużej konkurencji rynkowej, dostawcy usług druku wielkoformatowego chcą wyróżnić się swoją ofertą wśród klientów końcowych – chcą pokazać, że możliwości produkcyjne rozwiązań druku przyniosą wartość dodaną, a sami dostawcy nie tylko rozumieją ich potrzeby, ale też potrafią zaproponować kompleksowe rozwiązania oparte na kreatywnym podejściu.

- Zaprojektowana przez nas przykładowa kampania ma pokazać dostawcom usług druku, jak dzięki rozwiązaniom druku Canon mogą wprowadzić w życie najbardziej profesjonalne projekty promocyjne. Prezentując zastosowania druku na różnorodnych nośnikach, pragniemy uwolnić potencjał kreatywny i biznesowy dostawców, wspierając ich w rozwijaniu własnej działalności o nowe kanały sprzedaży i nowe rynki. Dodatkowo, materiały prezentowane w strefie Canon mają inspirować klientów, którzy już myślą o rozszerzeniu oferty o nowe zastosowania mało- i wielkoformatowych rozwiązań druku, a przez to chcą zwiększać zyski.

Wśród aplikacji prezentowanych na żywo na stoisku Canon podczas FESPA będą:

Materiały dekoracyjne

  • Materiały wzornicze i personalizowane tapety drukowane na ploterze rolowym Océ Colorado 1640 i Océ ColorWave 700 z wykorzystaniem samoprzylepnej fototapety Canon IJM678 Self Adhesive Wallcovering i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
  • Oznaczenia i promocyjne grafiki podłogowe wyprodukowane na ploterze Océ Colorado 1640 z użyciem strukturalnej folii podłogowej IJM684 Textured floor graphic media i wykończone na ploterze tnącym z linii Océ ProCut wyposażonym w najnowszy system Océ Auto Pilot.

Opakowania

  • Opakowania tekturowe zadrukowane na ploterze płaskim Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem kartonów Invercote wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
  • Personalizowane foldery promocyjne wydrukowane na ploterze Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem płyt kartonowych i tekturowych, wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.

Grafiki wewnętrzne i zewnętrzne

  • Podświetlane oznakowania wysokiej jakości do zastosowań reklamowo-promocyjnych zadrukowane na ploterach Océ Arizona 1280 GT i Océ Colorado 1640 z wykorzystaniem folii do podświetleń IJM637 Backlit Film i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
  • Bannery podwieszane do punktów sprzedaży wydrukowane na ploterach Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700 i Océ ColorWave 910 z wykorzystaniem folii bannerowej IJM545C Polyprop i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
  • Oznakowania i grafiki podłogowe 3D wydrukowane na ploterze Océ Arizona 6170 XTS z wykorzystaniem płyt displayowych Katz Display Board i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
  • Dekoracyjne folie okienne zadrukowane na ploterach Océ Arizona 1280 GT i Océ Colorado 1640 i transparentnej folii okiennej z klejem typu cling: IJM683 Window Cling Film.

Plakaty i materiały POS

  • Plakaty promocyjne wydrukowane na ploterach Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700, Océ ColorWave 910, imagePROGRAF PRO-6000S z wykorzystaniem różnorodnych nośników do zastosowań graficznych Canon i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
  • Personalizowane materiały POS i standy drukowane na ploterze Océ Arizona 6170 XTS z wykorzystaniem płyt kartonowych i tekturowych typu B i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.

Fotografia i grafika artystyczna

  • Jedno- i dwustronnie zadrukowane fotografie i grafiki artystyczne wyprodukowane na ploterach imagePROGRAF PRO-4000, imagePROGRAF PRO-6000S i DreamLabo 5000 z wykorzystaniem różnorodnych podłoży fotograficznych Canon wysokiej jakości.

Produkcja przemysłowa

  • Personalizowane, niewielkie pokrywy lustrzane zadrukowane na ploterze płaskim Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem płyt aluminiowo-kompozytowych Brushed Silver Dibond i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.

Materiały personalizowane

  • Personalizowane kartki pocztowe w formacie A5 i większym (105 x 297mm) wyprodukowane na urządzeniu imagePRESS C750 z wykorzystaniem papieru Top Colour Zero Paper 300gsm.
  • Składane materiały reklamowe do wysyłki pocztowej (z personalizowanym voucherem) wyprodukowane na urządzeniu imagePRESS C750 i papierze powlekanym Canon Top Coated Plus Gloss FSC.


Materiał wideo z planu zdjęciowego do kampanii


Źródło: Canon Europe

www.canon-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764