logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2018: Canon dla dostawców usług druku i usług marketingowych

  PR 17.05.2018, przeczytano 1472 razy
ilustracjastrzałka

Na targach FESPA 2018 (Messe Berlin, 15-18 maja 2018 r., hala 3, stoisko A40/B40), Canon prezentuje szeroką gamę rozwiązań, które pomogą dostawcom usług druku i usług marketingowych (PSP/MSP) wyróżnić swoją ofertę i zwiększyć efektywność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2018%3A-canon-dla-dostawcow-uslug-druku-i-uslug-marketingowych,36541,artykul.html

Najnowsze technologie wielkoformatowe Canon, wspierane wiedzą ekspercką specjalistów obecnych na stoisku, zainspirują odwiedzających targi FESPA 2018 do zbadania nowych, kreatywnych możliwości wykorzystania druku cyfrowego oraz maksymalizacji efektywności biznesowej.

Uwolnij potencjał druku

Ponieważ zwiększenie mocy produkcyjnych jest jednym z priorytetów dla większości dostawców usług druku wielkoformatowego, Canon pokazuje kilka innowacji technologicznych, które pomogą klientom zwiększyć nakłady, lepiej zarządzać rosnącą ilością zleceń oraz dotrzymywać coraz bardziej napiętych terminów.

Jedno z prezentowanych na targach FESPA urządzeń będzie służyło do prezentacji zautomatyzowanego procesu druku i wykończenia, dzięki zintegrowanej technologii tnącej XY firmy Fotoba, partnera Canon. Na stoisku pokazany zostanie proces druku natychmiast suchych wydruków na Océ Colorado 1640, które automatycznie ładowane będą do urządzenia tnącego Fotoba, automatyzując pracę drukarni i zwiększając możliwości produkcyjne materiałów graficznych, takich jak plakaty. (zob. oddzielna informacja prasowa pt. „Wejdź do świata aplikacji Océ Colorado 1640 i Canon UVgel”).

ilustracjastrzałka

Idąc o krok dalej w automatyzacji procesów, Canon pokaże również w pełni zrobotyzowany proces druku i obróbki przy wykorzystaniu plotera płaskiego. W tym celu ploter Océ Arizona 6170 XTS będzie zintegrowany ze stołem tnącym Océ ProCut oraz zrobotyzowanym rozwiązaniem dostarczonym przez Rolan Robotics, partnera Canon. Rozwiązanie, które funkcjonuje już w firmie holenderskiej Van Vliet Printing, umożliwia bezobsługowy druk różnorodnych materiałów w wysokich nakładach.

Na targach FESPA 2018, ten zintegrowany system zostanie zademonstrowany przy produkcji opakowań wysokiej jakości. Daniel Van Vliet, właściciel Van Vliet Printing, pojawi się na stoisku Canon, gdzie będzie rozmawiał z odwiedzającymi o korzyściach wynikających z robotyzacji procesów druku, a Jeroen Meier, dyrektor generalny Rolan Robotics, opowie o kulisach prezentowanego rozwiązania oraz o tym, jak może ono pomóc dostawcom usług druku w podniesieniu wydajności wysokonakładowych produkcji.

Aby zainspirować gości na stoisku i pokazać im, w jaki sposób mogą jeszcze bardziej zwiększyć efektywność procesów produkcji, firma ONYX Graphics – partner Canon – zaprezentuje kolejne wydanie oprogramowania ONYX do zarządzania kolorem. Nowy produkt, zgodny z urządzeniami Océ Colorado 1640 i Océ Arizona. To najważniejsza aktualizacja od czasu wydania Onyx Thrive w 2013 r.

Klientów, którzy szukają inspiracji do zwiększenia wydajności wielkoformatowego druku materiałów technicznych CAD/GIS, z pewnością zainteresuje najnowszy ploter Océ ColorWave 9000, który zapewnia prędkość nawet do 11,5 stron A0 lub 16 stron A1 na minutę, a dodatkowo pozwala współpracować z szeroką gamą rozwiązań do zarządzania przepływem pracy, które optymalizują pracę operatorów.

ilustracjastrzałka

Ponadto na stoisku będzie można zobaczyć w akcji produkcyjną, atramentową drukarkę fotograficzną DreamLabo 5000, na której prezentowany będzie proces druku wysokiej jakości albumów fotograficznych.

Uwolnij kreatywność

Na targach FESPA 2018 Canon zaprezentuje również kilka nowych rozwiązań, które mają pomóc klientom w wejściu na nowe rynki poprzez dywersyfikację oferowanych usług.

Ważnym wydarzeniem będzie premiera nowej technologii druku wielowarstwowego dla urządzeń z serii Océ Arizona 1200 i 2200 – Océ Touchstone. Technologia ta zapewnia niestandardowe efekty w postaci zadruku fakturowanych powierzchni oraz wytłoczeń na materiałach dekoracyjnych, wnętrzarskich, reklamach sklepowych czy opakowaniach (zob. oddzielna informacja prasowa nt. technologii Oce Touchstone. do zadruku wielowarstwowego). Prezentacja technologii Océ Touchstone na urządzeniu Océ Arizona 1280 GT pokaże możliwości zadruku różnorodnych faktur na panelach dekoracyjnych, nakładania warstw na przezroczystym akrylu do podświetlanych ekspozycji sklepowych czy wytłaczania wzorów na składanych kartonach.

Goście będą mogli przyjrzeć się także produkcji plakatów i samoprzylepnych grafik na wszechstronnej drukarce Océ Colorado 1640, a także zobaczyć w akcji ploter Océ ColorWave 700, który drukuje na powlekanych i niepowlekanych mediach, umożliwiając produkcję szerokiej gamy materiałów, od plakatów do banerów i tapet. Dodatkowo na odwiedzających będą czekały wielkoformatowe urządzenia imagePROGRAF PRO-4000 i TX4000 do druku wysokiej jakości zdjęć, grafiki artystycznej, reklam czy plakatów sklepowych. Na stoisku zaprezentowany będzie także nowy, wodoodporny nośnik Canon do zastosowań zewnętrznych.

ilustracjastrzałka

System produkcyjny imagePRESS C750 będzie można zobaczyć przy produkcji personalizowanych pudełek na prezenty oraz składanych kartonów, a także druku na długich arkuszach, prezentując możliwość rozszerzenia portfolio produktów dla dostawców usług druku zajmujących się drukiem promocyjnym.

Szeroka gama drukowanych materiałów dekoracyjnych, grafik, materiałów promocyjnych i opakowań łączy się w kampanii marki „Elemental”, stworzonej przez Canon w celu zademonstrowania, jak dostawcy usług druku mogą współpracować z właścicielami marek i twórcami kreatywnymi w celu projektowania zintegrowanych kampanii marketingowych.

Na stoisku Canon na targach FESPA 2018 zwiedzający zobaczą, jak można „zaprojektować” zintegrowane działania w ramach personalizowanych narzędzi marketingu bezpośredniego, m.in. za pomocą personalizowanych wysyłek, grafik zewnętrznych i sklepowych, oznakowań w punktach sprzedaży, elementów wystroju wnętrz, w tym przygotowanych na zamówienie pokryciach ścian, grafikach podłogowych, meblach oraz opakowaniach promocyjnych. Korzystając z oprogramowania Canon PRISMAdirect do zarządzania drukiem web-to-print i przepływem pracy, Canon pokaże również, jak detaliści i konsumenci mogą wchodzić w interakcje z marką i jak zautomatyzować produkcję materiałów drukowanych.

Oprócz modelowego wystroju sklepowej przestrzeni, demonstrowanego w ramach kampanii Elemental, odwiedziający stoisko Canon na FESPA będą mogli zapoznać się z kreatywnym i komercyjnym potencjału druku materiałów do wystroju wnętrz na wystawie produktów stworzonych przez niedawno założoną norweską firmę wnętrzarską „Dusty”. Dusty wykorzystuje technologie przetwarzania obrazu i wielkoformatowego druku firmy Canon, aby cyfrowo utrwalać, reprodukować i dostosowywać tradycyjne elementy wystroju wnętrz na różnych materiałach. Wystawa Dusty na FESPA 2018 obejmuje cyfrowo drukowane podłogi winylowe, tapety, panele akustyczne, lustra i sklejkę, pokazując, jak można zrealizować całe koncepcje wystroju wnętrz z wykorzystaniem cyfrowych technologii druku.

Programy rozwoju biznesowego firmy Canon pomagają klientom wdrażać nowe produkty, dostarczać je klientom kompetentnie i z zyskiem, a także stymulować sprzedaż i promować swoją ofertę w celu uzyskania długofalowych korzyści i wzrostu przychodów.

Mark Lawn, dyrektor, Graphic & Communications Group, Canon Europe, podsumowuje: - W ub. r. na targach FESPA mocnym akcentem była premiera naszej przełomowej technologii Canon UVgel, która dowiodła, że dostawcy usług druku mogą radykalnie zwiększyć produktywność i poszerzyć gamę zastosowań w służbie rozwoju biznesowego. W tym roku idziemy za ciosem i wprowadzamy kolejne innowacje, od technologii automatyzujących produkcję po rozwiązania optymalizujące przepływ pracy. Każdy element naszego stoiska na FESPA 2018 pokazuje dostawcom usług druku, jak możemy pomóc im zaspokoić rosnące wymagania klientów oraz stworzyć ekscytującą ofertę wartościowych produktów, które uwalniają prawdziwy potencjał druku. Wszystko po co, aby przyciągnąć uwagę klientów i zapewnić wymierne korzyści biznesowe.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764