logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2018: Rekordowa frekwencja na stoisku Canon

  PR 12.06.2018, przeczytano 1524 razy
ilustracjastrzałka

Rekordowa liczba gości odwiedziła stoisko Canon podczas FESPA 2018 – największych międzynarodowych targów poświęconych drukowi wielkoformatowemu. Tegoroczne stoisko Canon było największym w całej historii uczestnictwa firmy w wydarzeniu, a liczba 11 000 odwiedzających – obecnych i potencjalnych klientów Canon – przerosła oczekiwania organizatorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2018%3A-rekordowa-frekwencja-na-stoisku-canon,36861,artykul.html

Jednym z najciekawszych elementów stoiska Canon była – zaprojektowana przez Rolan Robotics, partnera Canon – technologia całkowicie zrobotyzowanego procesu druku i wykończenia na ploterze płaskim Océ Arizona 6170 XTS ze zintegrowanym stołem do cięcia Océ ProCut. Na stoisku zaprezentowany został także proces druku natychmiast suchych grafik na Océ Colorado 1640, które są automatycznie ładowane do urządzenia tnącego Fotoba dzięki czemu automatyzują procesy i zwiększają możliwości produkcyjne dostawców usług druku graficznego.

ilustracjastrzałka

Mark Lawn, Dyrektor, Graphic & Communications Group, Canon Europe komentuje: - Podczas ubiegłorocznej edycji targów FESPA, Canon był na ustach wszystkich w związku z zaprezentowaniem nowej technologii UVgel. W tym roku odwiedzający mogli zarówno zobaczyć na żywo proces druku na Océ Colorado 1640, jak również wysłuchać opinii obecnych na stoisku klientów Canon, którzy korzystają z tej technologii na co dzień. Duże poruszenie wywołała także technologia zrobotyzowanego procesu druku i wykończenia, który inspirował dostawców usług druku do jeszcze większej automatyzacji produkcji i osiągnięciu przewagi konkurencyjnej dzięki innowacyjnemu połączeniu urządzeń cyfrowego druku Canon i technologii Rolan Robotics. Z rozmów z gośćmi na naszym stoisku podczas FESPA wynikało, że istnieje ogromne zapotrzebowanie na aplikacje wielkoformatowe, co stanowi główny czynnik motywujący dostawców usług druku do opracowywania nowych strategii rozwoju swojej oferty. Zaawansowane możliwości ploterów płaskich i urządzeń rolowych Canon w połączeniu z technologiami naszych partnerów pokazały, w jaki sposób podchodzimy do tworzenia zupełnie nowych możliwości w zakresie automatyzacji produkcji różnorodnych aplikacji.

Dla Canon FESPA 2018 była także doskonałą okazją do zaprezentowania – na przykładzie konkretnych wdrożeń Océ Colorado 1640 u klientów z regionu EMEA – pozytywnego wpływu na biznes dostawców usług druku. To również zaowocowało wieloma nowymi zamówieniami na urządzenia rolowe z technologią UVgel bezpośrednio na stoisku.

Dążenie dostawców usług druku do rozwijania możliwości produkcyjnych o nowe aplikacje było jednym z głównych tematów poruszanych podczas FESPA 2018, dlatego na stoisku Canon zaprezentowano bardzo szerokie portfolio aplikacji do różnorodnych zastosowań, m.in. wysokiej jakości materiały promocyjne, opakowania czy elementy wystroju wnętrz.

Klientów już posiadających plotery płaskie tłumnie przyciągnął premierowy pokaz Océ Touchstone – zintegrowanej technologii wielowarstwowego druku cyfrowego do zastosowań graficznych, dekoracyjnych i zadruku opakowań na urządzeniach Océ Arizona. Nowa technologia może być z powodzeniem wykorzystywana m.in. do odtworzenia różnorodnych, nietypowych faktur na medium, np. kamienia, cegły, drewna czy kafelków, czyli elementów znajdujących zastosowanie np. w branży wnętrzarskiej czy przy produkcji luksusowych opakowań.

ilustracjastrzałka

Mark Lawn podsumowuje: - Ponad połowa wszystkich obecnych na targach FESPA gości odwiedziła nasze stoisko. Jest to dla nas dowód uznania dla silnej i stale rosnącej pozycji na rynku cyfrowych rozwiązań wielkoformatowych. Tym bardziej, że wszystkich wystawców było ponad 700. Rozmowy prowadzone z klientami uzmysłowiły nam, jak ogromny potencjał rozwoju w oparciu o nowe technologie druku drzemie w firmach oraz jak ważne dla klientów jest długofalowe partnerstwo i wsparcie biznesowe sprawdzonego partnera, jakim jest Canon. Dzięki licznym przykładom wdrożeń, prezentowanym przez naszych klientów na stoisku, uwolniliśmy też nowe pokłady energii u naszych potencjalnych klientów, dla których bardzo ważna jest całościowa wizja rozwoju i realizacja nowych, bardziej zaawansowanych usług w ramach swojej oferty.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764