logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2018: OKI zaprezentuje system do drukowania na kopertach oraz eko-solwentowe plotery

  PR 18.05.2018, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

Wśród wyjątkowych rozwiązań technologicznych jakie OKI Europe Ltd (stanowisko nr 3.1 – A22) zaprezentuje na targach FESPA 2018, które odbędą się w dniach 15-18 maja, znajdują się wielokrotnie nagradzane plotery wielkoformatowe z serii ColorPainter oraz innowacyjna seria kolorowych drukarek Pro9000E.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2018%3A-oki-zaprezentuje-system-do-drukowania-na-kopertach-oraz-eko-solwentowe-plotery,36546,artykul.html

Oferowana przez OKI seria wielkoformatowych ploterów eko-solwentowych ColorPainter zapewnia najwyższą jakość, gęstość kolorów i dodatkowe źródło przychodów dla firm poligraficznych. Uczestnicy targów będą mogli osobiście przekonać się o zaletach urządzenia ColorPainter M-64s, które niedawno otrzymało nagrodę Printer Pick Award 2018 w kategorii zaawansowanych technologicznie drukarek CMYK 54"/64" wykorzystujących tusz ekosolwentowy/lateksowy, przyznaną przez niezależne laboratorium Buyers Lab firmy Keypoint Intelligence (BLI).

Na stoisku OKI będzie można również zobaczyć inne nagradzane urządzenie – eko-solwentowy ploter ColorPainter E-64s. To najnowsze urządzenie w rodzinie ColorPainter oferuje producentom oznakowań, dostawcom usług wystawienniczych, przedsiębiorstwom zajmującym się sitodrukiem i innym firmom możliwość przejścia z niskomarżowego druku na nośnikach winylowych i bannerów na zastosowania o wyższej zyskowności, umożliwiając im dalszy rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Wielkoformatowe plotery OKI są zaprojektowane tak, aby drukować wysokiej jakości projekty kreatywne i aby spełnić różnorodne wymagania branży oznaczeń zewnętrznych i grafiki wewnętrznej, przy czym we wszystkich zastosowaniach wykorzystywany jest ten sam wysokiej jakości tusz, dzięki czemu oferowane drukarki są idealnym rozwiązaniem dla firm poligraficznych, które chcą w jak najszerszym zakresie wykorzystać możliwości jednego urządzenia.

Niezwykle trwałe drukarki do wydruków graficznych oferują niezrównaną jakość obrazu, a dzięki certyfikatom GREENGUARD Gold i Nordic Eco Label ten sam tusz może być używany zarówno w zastosowaniach zewnętrznych, jak i wewnętrznych, w tym na potrzeby druku bannerów, na materiałach do podświetleń od tyłu, dla wydruków graficznych do oklejania pojazdów, a także druku na tapetach, grafiki w punktach sprzedaży, grafiki podłogowej i wystawienniczej oraz innych zastosowań. Tegoroczna edycja targów pozwoli OKI podkreślić unikalne cechy swojej floty drukarek wielkoformatowych, w tym największą pigmentację tuszu na rynku zapewniającą kolory, które pozostają żywe nawet przy mocnym podświetleniu. Nawet czarny tusz, który zwykle po podświetleniu wydaje się wyblakły, pozostaje intensywny, jednolity i ciemny – „najgłębsza czerń”.

Co więcej, wielkoformatowe eko-solwentowe plotery OKI umożliwiają druk w formacie od 64 do 104 cali, mogą obsługiwać niewielkie projekty oraz druk wysokonakładowy, zapewniając ostry i wyrazisty tekst, nawet przy 2-punktowej czcionce, którą można wciąż łatwo odczytać. Zwykle trudno jest uzyskać taką jakość, a produkty OKI zapewniają taką możliwość jako jedyne na rynku – obecnie żaden konkurencyjny producent drukarek nie dorównuje ofercie OKI w tym zakresie.

Seria Pro9000E z systemem do drukowania na kopertach wniesie do tegorocznej imprezy świeżość i innowacyjność dzięki systemowi nowej generacji umożliwiającemu drukowanie na kopertach w krótkich seriach. Dzięki Serii Pro9000E drukarnie mogą wykorzystać najnowsze tendencje w branży marketingu bezpośredniego i odgrywać wiodącą rolę w drukowaniu wysokiej jakości materiałów wysyłanych pocztą i w zakresie innych innowacyjnych rozwiązań.

Urządzenia Serii Pro9000E istotnie zwiększają wydajność drukowania kopert, umożliwiając drukowanie zmiennych danych na kopertach w krótkich seriach, eliminując długi i kosztowny tradycyjny proces produkcji form drukowych i napełnienia tuszem maszyny drukarskiej. Żywe i przyciągające wzrok wyniki można osiągnąć dzięki doskonałej jakości wydruku w bieli i intensywnym kolorom, jakie zapewnia urządzenie Pro9542E, umożliwiające szybkie i łatwe jednoprzebiegowe drukowanie na ciemnych kopertach.

– Badania przeprowadzone przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Association) wykazały, że konsumenci postrzegają korespondencję bezpośrednią za bardziej osobistą i godną zaufania niż inne rozwiązania stosowane w ramach e-mail marketingu – powiedział Shun Mochizuki, Senior Marketing Manager, Small Format Printers, OKI Europe Ltd. – Chociaż firmy skupiają się na cyfrowych działaniach marketingowych, badania pokazują, że 75% konsumentów było w stanie przypomnieć sobie daną markę po otrzymaniu korespondencji listownej, natomiast rozpoznało ją jedynie 44% respondentów, którzy byli odbiorcami kampanii e-mail marketingowej. Łatwość i dostępność cenowa rozwiązań opartych na poczcie elektronicznej oznacza, że 51% przedsiębiorstw zdecyduje się na kampanię hybrydową skierowaną do konsumentów w dwóch kanałach, zarówno za pośrednictwem poczty elektronicznej, jak i tradycyjnej. Odsetek ten wskazuje na wyraźne zapotrzebowanie na drukowanie przyciągających uwagę kopert w krótkich seriach.

– Urządzenia Serii Pro9000E zapewniają drukarniom możliwość uzyskania niezrównanej jakości nasycenia, której konkurencja nie jest w stanie dorównać, dzięki możliwości druku w kolorystyce CMYK + kolor biały, gdzie w przypadku Pro9542 istnieje możliwość poddruku koloru białego pod standardowym kanałem kolorów CMYK na ciemnych lub kolorowych nośnikach, w jednym przebiegu.

Oferowany przez OKI system drukowania na kopertach można łatwo skonfigurować, a jego dodatkową zaletą jest rozwiązanie Envelope Fuser służące do redukowania zagnieceń i zapewnienia jednolitego druku na szerokiej gamie nośników. Aby zwiększyć wydajność, na potrzeby systemu firma OKI opracowała podajnik i automatyczną tacę odbiorczą o wysokiej pojemności, które umożliwiają drukowanie na kopertach w szerokim zakresie rozmiarów, w tym standardowych i niestandardowych (2,5” x 3,5” – 13” x 15”), w imponująco szybkim tempie (do 500 kopert DL w niecałe 12 minut).

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. Zapraszamy również do odwiedzenia stanowiska OKI na targach FESPA (nr 3.1 – A22), gdzie można bezpośrednio sprawdzić jak działają urządzenia Serii Pro9000 z systemem do drukowania na kopertach.

– Bardzo cieszymy się, że po raz kolejny możemy uczestniczyć w targach FESPA w roli Złotego Partnera. Podczas tegorocznej edycji zaprezentujemy nasze innowacyjne technologie na stanowisku OKI Europe ALIVE WITH COLOUR, które będzie ożywiać kolorem i które po prostu trzeba odwiedzić. Oprócz znanej rodziny wielkoformatowych drukarek ColorPainter zaprezentujemy szeroką gamę technologii druku, które pomagają firmom z całej branży zwiększyć nakład projektów kreatywnych i zapewnić wzrost przychodów – powiedziała Pamela Ghosal, General Manager, Marketing Communications, OKI Europe Ltd.

Źródło: OKI Europe

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764