logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2019: Premiera drukarki Mimaki UV JFX200-2513 EX

  PR 15.05.2019, przeczytano 1484 razy
ilustracjastrzałka

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała europejską premierę nowej, wielkoformatowej, płaskiej drukarki atramentowej UV JFX200-2513 EX, która odbędzie się na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Model JFX200-2513 EX, wyposażony w nowy tryb drukowania i dodatkową głowicę drukującą, wyróżnia się znacznym wzrostem wydajności w porównaniu do poprzednich modeli JFX – jest o 280% szybszy w nowym trybie roboczym, kiedy drukuje w czterech kolorach plus biały oraz o 100% szybszy we wszystkich pozostałych trybach drukowania. Ta podstawowa drukarka oferuje także funkcję 2,5D Texture Maker firmy Mimaki, umożliwiając gładki druk wypukły za dotknięciem jednego przycisku. Po raz pierwszy umożliwi to dostawcom usług druku oferowanie wielkoformatowego druku cyfrowego z zachęcającymi do dotknięcia, wymiarowymi efektami teksturowania bez długotrwałego przygotowywania pliku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2019%3A-premiera-drukarki-mimaki-uv-jfx200-2513-ex,382457,artykul.html

Nowa technika nakładania warstw firmy Mimaki, zaprojektowana z myślą o wyjątkowej prostocie i łatwej obsłudze, stwarza klientom nowe i cenne możliwości zastosowań. Oryginalne oprogramowanie RIP RaterLink6Plus firmy Mimaki wykonuje cały proces w kilka sekund, eliminując czasochłonny i wymagający wysokich kwalifikacji proces tworzenia wielu plików w programie Photoshop, złożonych z umieszczonych kaskadowo warstw dla uzyskania gładkiego efektu. Osiąga to, dodając obraz w skali szarości oryginalnego kolorowego pliku w RIP.

Funkcja została pierwotnie opracowana na potrzeby technologii druku 3D firmy Mimaki i jest oferowana wyłącznie przez firmę Mimaki w obszarze druku oznakowań i grafiki. Przenosząc zastosowania druku wielkoformatowego w inny wymiar, drukarnie Mimaki mogą teraz oferować wyjątkowe drukowane tekstury, takie jak imitacja struktury drewna, obrazów olejnych na płótnie, a także wypukłe, dobrze widoczne napisy w bardziej tradycyjnych zastosowaniach oznakowań.

Danna Drion, starszy dyrektor ds. marketingu na region EMEA, Mimaki Europe, komentuje: - Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem nowej drukarki Mimaki JFX200-2513 EX na rynek, na którym panuje zaciekła rywalizacja, a marże są coraz niższe. Jeśli chodzi o oferowanie nowych opłacalnych usług, nasz nowy produkt jest ważnym wyróżnikiem firmy dla klientów. A gdyby tego było mało, wzrost wydajności oferowany przez model JFX200-2513 EX czyni z niego bardzo atrakcyjną propozycję. Mimo to, niezależnie od wielkości firmy, wchodząc na nowy rynek, koniecznie należy mieć technologię i zaufanego partnera. Firma Mimaki, oferująca japońską jakość produktów i kulturę zbudowaną wokół doskonałej obsługi klienta, bez wątpienia to zapewnia.

Nowa drukarka Mimaki JFX200-2513 EX, zaprezentowana po raz pierwszy w Europie na stoisku firmy Mimaki na targach FESPA 2019 (B6-A30), jest następcą wielkoformatowej, płaskiej drukarki atramentowej UV JFX200-2513. Od swojego debiutu sześć lat temu, model JFX200-2513 odniósł wspaniały komercyjny sukces i zyskał dużą popularność na świecie. Nowa drukarka Mimaki JFX200-2513 EX bazuje na tej spuściźnie, przesuwając innowacje jeszcze dalej za sprawą zwiększonej wydajności i obietnicy druku o wartości dodanej.

Model JFX200-2513 EX idealnie nadaje się do wymagających procesów produkcji i drukuje na podłożach o wymiarach do 2500 x 1300 mm (98,4 x 51,2 cala) na szerokiej gamie materiałów, w tym na białych, przezroczystych i kolorowych tablicach, drewnie, tekturze i metalu – jest powszechnie używany do zastosowań obejmujących szyldy, wystawy mebli, materiały budowlane i wiele więcej. Obsługa została poprawiona za pomocą przełącznika nożnego do sterowania podciśnieniem w sytuacjach, kiedy użytkownik ma zajęte ręce i chce, aby nośnik był stabilnie przytrzymywany na łożu drukarki. Dodano także połączenie Ethernet, zwiększając funkcjonalność w zakresie połączeń IoT. Dodatkowy interfejs umożliwia teraz podłączenie zewnętrznych urządzeń zabezpieczających, takich jak kurtyna świetlna. System zawiera też podstawowe rozwiązania techniczne firmy Mimaki, system kontroli dysz (NCU) system przywracania sprawności dysz (NRS), które zapewniają nieprzerwane drukowanie bez utraty jakości w przypadku zapchania lub awarii dysz.

Na targach FESPA, firma Mimaki przedstawi korzyści atramentu metalicznego MUH-100-Si utwardzanego promieniami UV, pierwszego na świecie atramentu metalicznego do druku płaskiego Direct-to-Object. Łącząc specjalny jasny pigment aluminiowy z atramentem, drukarki mogą umieszczać metaliczny atrament UV bezpośrednio na produktach bez konieczności stosowania oddzielnego brokatu czy procesu nanoszenia folii. - Firma Mimaki po prostu kolejny raz dostarcza rozwiązania swoim klientom, aby mogli wyróżniać się na tle konkurencji i oferować markom druk o wartości dodanej, wykorzystując swoje usługi — dodaje Drion.

Firma Mimaki zaprezentuje także swoje najnowsze rozwiązanie do druku 3D, 3DFF-222, i wyjaśni, jak firmy drukujące znaki i displaye mogą obniżać koszty operacyjne i wkraczać na nowe zyskowne rynki, wykorzystując w swojej działalności drukarkę 3D. Zastosowanie własnej drukarki 3D do produkcji przyrządów technologicznych używanych w druku Direct-to-Object umożliwi drukarniom poszerzenie oferty produktów. Pozwoli też bardzo szybko wprowadzać nowe produkty, eliminując wydatki i oczekiwanie na przyrządy zlecone do wykonania tradycyjnymi metodami. Własna drukarka 3D umożliwi także produkcję oznakowań 3D i eksplorację nowych rynków, aby móc maksymalnie wykorzystać jej możliwości.

Firma Mimaki wykorzystuje również targi FESPA 2019, aby pochwalić się swoją współpracą z kilkoma najbardziej inspirującymi, czołowymi światowymi projektantami, twórcami i fotografami na rynku. Na stoisku będzie można podziwiać prace zamówione u takich projektantów jak Claire Vos (Studio Roderick Vos). Od kreatywnych podświetlanych grafik i upominków do modnych sukien i tkanin tapicerskich, zaprezentujemy niezliczone zastosowania druku cyfrowego firmy Mimaki, aby goście mogli poznać jego moc w intensyfikacji procesu twórczego i tworzeniu nowych zyskownych możliwości zastosowań.

- Prezentowana dziś nowa drukarka Mimaki JFX200-2513 EX, która odzwierciedla nasze hasło na targach Wyobraź sobie przyszłość druku, oferuje najnowocześniejszą technologię i możliwości mające napędzać rozwój firmy. W zasadzie każda nowa technologia wprowadzona przez firmę Mimaki została opracowana, aby wspierać zarówno obecne, jak i przyszłe sukcesy naszych klientów. Dlatego cieszymy się, że możemy zaprezentować część z tych najnowszych innowacji na targach.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764