logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa i European Sign Expo 2019: Co pokażą w Monachium?

   14.05.2019, przeczytano 1433 razy
ilustracjastrzałka
Fespa 2018

Fespa Global Print Expo 2019, jedne z największych europejskich targów druku i reklamy wizualnej, odbywają się w tym roku ponownie w Monachium. Stolica Bawarii spodziewa się przybycia tysięcy zwiedzających, którzy będą mili okazję zapoznać się z ofertą ponad 700 wystawców prezentujących technologie i materiały eksploatacyjne do druku wielkoformatowego, sitodruku, nadruków na tekstyliach i realizacji oznakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-i-european-sign-expo-2019%3A-co-pokaza-w-monachium,382441,artykul.html

European Sign Expo i rynkowe premiery

Odwiedzający targi Fespa Global Print Expo 2019 będą mieli również bezpłatny wstęp na European Sign Expo - ekspozycję dedykowaną realizacjom z dziedziny reklamy i komunikacji wizualnej, nie opierającymi się na technikach druku. Odwiedzający European Sign Expo będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami ponad 100 wystawców, prezentujących rozwiązania w zakresie liter blokowych i reklamy świetlnej, neonów i reklam LED, systemów informacji wizualnej i oznakowań, czy też technik znakowania takich jak grawerowanie.

ilustracjastrzałka

European Sign Expo 2018

Fespa to miejsce wielu premier branżowych. Podczas tegorocznych targów spodziewane są m.in. debiuty rynkowe nowych drukarek sublimacyjnych HP z serii Stitch S do drukowania tekstyliów czy drukującego z roli na rolę plotera Karibu firmy swissQprint. 

Oprócz dwóch podstawowych ekspozycji, goście mogą wziąć udział w wielu bezpłatnych wydarzeniach edukacyjnych i prezentacjach:

Kolor L * A * B *

Najnowsza propozycja dla odwiedzających, Color L * A * B * (stoisko B4-K70), ma pomóc usprawnić zarządzanie kolorem w druku. Interaktywna prezentacja uwzględnia technologie dostawców takich jak Barbieri, CMA Imaging, EFI, Eizo, HP, Just Normlicht, Pantone, Techkon i X-Rite. Zwiedzający mogą również uczestniczyć w codziennych sesjach eksperckich i uczestniczyć w wycieczkach pod przewodnictwem Paula Sherfielda, Laurela Brunnera i Paula Lindströma, którzy podzielą się dodatkowymi szczegółami na temat prezentowanej technologii. 

Printeriors

Goście rozpoczynający zwiedzanie terenów Messe Munich od wschodniego wejścia, trafią na  Printeriors - showroom prezentujący zastosowania technik druku w dziedzinie wystroju i architektury wnętrz. Prezentowane są tu m.in. rozwiązania Adobe, Canon, Mad Chair, Mimaki, Mitwill Textiles, Offthewallcoverings, Printfab, Rex Frame i wiele innych.

Print Make Wear

Ekspozycja ta powraca na Fespę w 2019 r. w ulepszonym wydaniu (stoisko B6-A80) FESPA, prezentując całościowy proces technologiczny dla branży modowej. Specjalistyczne wycieczki z udziałem Debbie McKeegana będą okazją do zapoznania się ze szczegółowymi omówieniami technologii i etapów powstawania produktu.

Trend Theatre

Goście poszukujący inspiracji i najnowszych trendów w druku specjalistycznym powinni odwiedzić ekspozycję FESPA Trend Theatre (stoisko B5-F95), która oferuje codzienne seminaria i dyskusje panelowe na temat kluczowych obszarów rynku. W ciągu 4 dni odbędzie się 38 sesji obejmujących ważne, aktualne zagadnienia.

World Wrap Masters

Konkurs oklejania pojazdów World Wrap Masters (stoisko A4-P40) to kolejny targowy powrót, który tym razem podzielony jest na dwie części: European Wrap Master Competition, (14 i 15 maja) oraz World Wrap Masters Final (16 i 17 maja). Konkursy będą uzupełniane przez codzienne warsztaty szkoleniowe i pokazy, prowadzone przez eksperta car wrappingu sędziego głównego, Kissa Lajosa.

ESMA - Zapytaj ekspertów

Goście poszukujący bezstronnej porady technicznej mogą zarezerwować indywidualną sesję z niezależnym konsultantem w ramach sesji Ask The Experts prowadzonych przez ESMA. Sesje odbędą się w pawilonie ESMA (A6-A70) i ​​mogą być zarezerwowane wyłącznie za pośrednictwem oficjalnej aplikacji FESPA 2019.

Nagrody FESPA 2019

Z listą zgłoszeń zakwalifikowanych do tegorocznego finału można zapoznać się przy wejściu głównym (wschodnim).

Źródło: FESPA

www.fespa.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764