logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa i European Sign Expo 2019: Co pokażą w Monachium?

   14.05.2019, przeczytano 293 razy
ilustracjastrzałka
Fespa 2018

Fespa Global Print Expo 2019, jedne z największych europejskich targów druku i reklamy wizualnej, odbywają się w tym roku ponownie w Monachium. Stolica Bawarii spodziewa się przybycia tysięcy zwiedzających, którzy będą mili okazję zapoznać się z ofertą ponad 700 wystawców prezentujących technologie i materiały eksploatacyjne do druku wielkoformatowego, sitodruku, nadruków na tekstyliach i realizacji oznakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-i-european-sign-expo-2019%3A-co-pokaza-w-monachium,382441,artykul.html

European Sign Expo i rynkowe premiery

Odwiedzający targi Fespa Global Print Expo 2019 będą mieli również bezpłatny wstęp na European Sign Expo - ekspozycję dedykowaną realizacjom z dziedziny reklamy i komunikacji wizualnej, nie opierającymi się na technikach druku. Odwiedzający European Sign Expo będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami ponad 100 wystawców, prezentujących rozwiązania w zakresie liter blokowych i reklamy świetlnej, neonów i reklam LED, systemów informacji wizualnej i oznakowań, czy też technik znakowania takich jak grawerowanie.

ilustracjastrzałka

European Sign Expo 2018

Fespa to miejsce wielu premier branżowych. Podczas tegorocznych targów spodziewane są m.in. debiuty rynkowe nowych drukarek sublimacyjnych HP z serii Stitch S do drukowania tekstyliów czy drukującego z roli na rolę plotera Karibu firmy swissQprint. 

Oprócz dwóch podstawowych ekspozycji, goście mogą wziąć udział w wielu bezpłatnych wydarzeniach edukacyjnych i prezentacjach:

Kolor L * A * B *

Najnowsza propozycja dla odwiedzających, Color L * A * B * (stoisko B4-K70), ma pomóc usprawnić zarządzanie kolorem w druku. Interaktywna prezentacja uwzględnia technologie dostawców takich jak Barbieri, CMA Imaging, EFI, Eizo, HP, Just Normlicht, Pantone, Techkon i X-Rite. Zwiedzający mogą również uczestniczyć w codziennych sesjach eksperckich i uczestniczyć w wycieczkach pod przewodnictwem Paula Sherfielda, Laurela Brunnera i Paula Lindströma, którzy podzielą się dodatkowymi szczegółami na temat prezentowanej technologii. 

Printeriors

Goście rozpoczynający zwiedzanie terenów Messe Munich od wschodniego wejścia, trafią na  Printeriors - showroom prezentujący zastosowania technik druku w dziedzinie wystroju i architektury wnętrz. Prezentowane są tu m.in. rozwiązania Adobe, Canon, Mad Chair, Mimaki, Mitwill Textiles, Offthewallcoverings, Printfab, Rex Frame i wiele innych.

Print Make Wear

Ekspozycja ta powraca na Fespę w 2019 r. w ulepszonym wydaniu (stoisko B6-A80) FESPA, prezentując całościowy proces technologiczny dla branży modowej. Specjalistyczne wycieczki z udziałem Debbie McKeegana będą okazją do zapoznania się ze szczegółowymi omówieniami technologii i etapów powstawania produktu.

Trend Theatre

Goście poszukujący inspiracji i najnowszych trendów w druku specjalistycznym powinni odwiedzić ekspozycję FESPA Trend Theatre (stoisko B5-F95), która oferuje codzienne seminaria i dyskusje panelowe na temat kluczowych obszarów rynku. W ciągu 4 dni odbędzie się 38 sesji obejmujących ważne, aktualne zagadnienia.

World Wrap Masters

Konkurs oklejania pojazdów World Wrap Masters (stoisko A4-P40) to kolejny targowy powrót, który tym razem podzielony jest na dwie części: European Wrap Master Competition, (14 i 15 maja) oraz World Wrap Masters Final (16 i 17 maja). Konkursy będą uzupełniane przez codzienne warsztaty szkoleniowe i pokazy, prowadzone przez eksperta car wrappingu sędziego głównego, Kissa Lajosa.

ESMA - Zapytaj ekspertów

Goście poszukujący bezstronnej porady technicznej mogą zarezerwować indywidualną sesję z niezależnym konsultantem w ramach sesji Ask The Experts prowadzonych przez ESMA. Sesje odbędą się w pawilonie ESMA (A6-A70) i ​​mogą być zarezerwowane wyłącznie za pośrednictwem oficjalnej aplikacji FESPA 2019.

Nagrody FESPA 2019

Z listą zgłoszeń zakwalifikowanych do tegorocznego finału można zapoznać się przy wejściu głównym (wschodnim).

Źródło: FESPA

www.fespa.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764