logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal „Ulicznicy” - konkurs na plakat

   08.04.2020, przeczytano 575 razy

Przedmiotem konkursu jest projekt plakatu XIV edycji Międzynarodowego Festiwalu Artystów Ulicy „ULICZNICY” w Gliwicach. Do wygrania jest 3 tys. zł i nagrody rzeczowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-_ulicznicy_---konkurs-na-plakat,386508,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się plakatem XIV edycji Międzynarodowego Festiwalu Artystów Ulicy „ULICZNICY” w Gliwicach, a także podstawą do budowy innych materiałów promocyjnych.

Konkurs jest otwarty, skierowany przede wszystkim do grafików, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem plakatów. Do konkursu każdy z uczestników zgłosić może dowolną ilość projektów.

Zwycięski projekt powinien zakładać możliwość przetwarzania i przystosowania go do innych materiałów promocyjnych festiwalu, m.in. takich jak: program, ulotka, afisz, zaproszenie, itp.

Termin nadsyłania prac mija 14 kwietnia 2020. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 27 kwietnia 2020 r.

Za nagrodzony projekt zostaną przyznane nagrody:

  • 3000 zł brutto (na podstawie umowy o dzieło lub rachunku/f-ry)
  • 20 pudełek zapałek festiwalowych.

Festiwal jest organizowany na zlecenie Samorządu Miasta Gliwice przez MANANA Production House Piotr Chlipalski,

Źródło: MANANA Production House

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764