logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Druku: Forcard prezentuje drukarki do kart plastikowych Evolis

  PR 18.04.2013, przeczytano 1282 razy
ilustracjastrzałka

Udział we wrześniowej edycji Festiwalu Druku potwierdziła firma Forcard , która zaprezentuje kolorowe drukarki do kart plastikowych francuskiej firmy Evolis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku%3A-forcard-prezentuje-drukarki-do-kart-plastikowych-evolis,18488,artykul.html

Urządzenia o wyjątkowej jakości druku będzie można obejrzeć w trakcie pracy jako element Systemu Identyfikacji Wizualnej. Na stoisku firmy Forcard osoby zainteresowane będą mogły poznać najnowsze modele drukarek termosublimacyjnych Evolis z linii Primacy i Zenius oraz wydrukować próbne karty z własnym zdjęciem.

Oferta drukarek do kart plastikowych skierowana jest szczególnie dla firm z branży reklamowej i poligraficznej, dla punktów z usługami np. XERO ale także dla firm oferujących teletechniczne systemy kontroli dostępu i  administratorów tych systemów.

W drukarkach zastosowano inteligentne materiały eksploatacyjne wyposażone w układ zbliżeniowy , dzięki temu po włożeniu kasety z taśmą barwiącą urządzenie automatycznie rozpoznaje zainstalowane materiały eksploatacyjne i  optymalizuje swoje parametry zapewniając najlepszą jakość wydruku.  Użytkownik ma także dostęp do informacji o aktualnym poziomie wykorzystania taśmy barwiącej.

Wysoka jakość wydruku w rozdzielczości 300 dpi pozwala na uzyskanie wyraźnych wydruków z wiernie odwzorowaną kolorystyką projektu, dzięki temu drukarki mogą być wykorzystane zarówno do druku identyfikatorów i legitymacji jak też kart stałego klienta czy kart podarunkowych. Drukarki są bardzo proste w obsłudze o czym będzie można się przekonać odwiedzając stoisko firmy Forcard.

5. edycja Targów Reklamy i Poligrafii odbędzie się w Warszawie w zmienionej formule. Festiwal Marketingu został połączony z Festiwalem Druku. Targi, które odbędą się w dniach 11-12 września w warszawskiej halii EXPO XXI, skierowane są do szerokiego grona przedstawicieli rynku reklamowego: pracowników agencji reklamowych, drukarń oraz działów marketingu klientów końcowych. Wzorem poprzednich lat obowiązywać będzie pre-rejestracja wyłączająca przypadkowych zwiedzających. Wystawcami targów będą firmy z rynku artykułów promocyjnych, szeroko pojętej produkcji reklamowej oraz dostawcy mediów i maszyn.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764