logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Druku: Forcard prezentuje drukarki do kart plastikowych Evolis

  PR 18.04.2013, przeczytano 1143 razy
ilustracjastrzałka

Udział we wrześniowej edycji Festiwalu Druku potwierdziła firma Forcard , która zaprezentuje kolorowe drukarki do kart plastikowych francuskiej firmy Evolis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku%3A-forcard-prezentuje-drukarki-do-kart-plastikowych-evolis,18488,artykul.html

Urządzenia o wyjątkowej jakości druku będzie można obejrzeć w trakcie pracy jako element Systemu Identyfikacji Wizualnej. Na stoisku firmy Forcard osoby zainteresowane będą mogły poznać najnowsze modele drukarek termosublimacyjnych Evolis z linii Primacy i Zenius oraz wydrukować próbne karty z własnym zdjęciem.

Oferta drukarek do kart plastikowych skierowana jest szczególnie dla firm z branży reklamowej i poligraficznej, dla punktów z usługami np. XERO ale także dla firm oferujących teletechniczne systemy kontroli dostępu i  administratorów tych systemów.

W drukarkach zastosowano inteligentne materiały eksploatacyjne wyposażone w układ zbliżeniowy , dzięki temu po włożeniu kasety z taśmą barwiącą urządzenie automatycznie rozpoznaje zainstalowane materiały eksploatacyjne i  optymalizuje swoje parametry zapewniając najlepszą jakość wydruku.  Użytkownik ma także dostęp do informacji o aktualnym poziomie wykorzystania taśmy barwiącej.

Wysoka jakość wydruku w rozdzielczości 300 dpi pozwala na uzyskanie wyraźnych wydruków z wiernie odwzorowaną kolorystyką projektu, dzięki temu drukarki mogą być wykorzystane zarówno do druku identyfikatorów i legitymacji jak też kart stałego klienta czy kart podarunkowych. Drukarki są bardzo proste w obsłudze o czym będzie można się przekonać odwiedzając stoisko firmy Forcard.

5. edycja Targów Reklamy i Poligrafii odbędzie się w Warszawie w zmienionej formule. Festiwal Marketingu został połączony z Festiwalem Druku. Targi, które odbędą się w dniach 11-12 września w warszawskiej halii EXPO XXI, skierowane są do szerokiego grona przedstawicieli rynku reklamowego: pracowników agencji reklamowych, drukarń oraz działów marketingu klientów końcowych. Wzorem poprzednich lat obowiązywać będzie pre-rejestracja wyłączająca przypadkowych zwiedzających. Wystawcami targów będą firmy z rynku artykułów promocyjnych, szeroko pojętej produkcji reklamowej oraz dostawcy mediów i maszyn.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.
Można zwariować i żyć normalnie – tak głosi hasło kampanii społecznej, której celem jest nawiązanie dialogu, a docelowo zmiana świadomości społecznej dotyczącej postrzegania zdrowia psychicznego. Akcję edukacyjno-informacyjną zainicjowała fundacja Można Zwariować, która otwarcie mówi o zaburzeniach psychicznych, między innymi w podcaście o tym...
Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont
Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.
Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764