logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Druku po raz pierwszy na 3 halach

   18.12.2015, przeczytano 1003 razy
ilustracjastrzałka

Przyszłoroczna odsłona targów zajmie aż trzy hale warszawskiego centrum wystawienniczego Expo XXI. Dwukrotne zwiększenie powierzchni targów jest naturalną konsekwencją rozwoju imprezy, która w tym roku zanotowała dynamiczny wzrost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku-po-raz-pierwszy-na-3-halach,26902,artykul.html

- Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą tego typu imprezą w drugiej połowie roku. Tegoroczny Festiwal zanotował zdecydowany wzrost w kontekście zarówno ilości uczestników, jak i zwiedzających. Na Festiwalu pojawiło się 50 nowych wystawców (25% wzrost), a cały event odwiedziło ponad 30% więcej osób niż w 2014 r. Jeśli chodzi o edycję 2016 - już teraz 80% hali dla branży druku jest zajęta – mówi Robert Załupski, organizator targów.

Podobnie jak podczas tegorocznej edycji, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty i konkursy branżowe. Uczestnicy po raz kolejny będą mogli wziąć udział w konferencji Pack Trends – przeznaczonej dla branży opakowań oraz w konferencji Marketing MIX - poświęconej promocji w miejscu sprzedaży. Konferencje specjalnie zostaną umiejscowione w Hali nr 1 tak aby ich uczestnicy przechodząc przez targi mieli możliwość zapoznania się z ofertą W tym roku konferencje przygotowywane są z myślą o przedstawicielach branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży reklamowej i poligraficznej. - Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów a nie ich ilość, dlatego też zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – mówi Monika Opałka, organizator targów.

Festiwal Marketingu i Druku odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest OOH magazine. Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Hurra, hurra.

Nareszcie będzie więcej miejsca na konkurs piękności, badziewia kontenerami sprowadzanego z Azji.

avatar użytkownika
,

Które to - to badziewie?  

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764