logo
WIADOMOŚCI

Festiwal Druku po raz pierwszy na 3 halach

   18.12.2015, przeczytano 984 razy
ilustracjastrzałka

Przyszłoroczna odsłona targów zajmie aż trzy hale warszawskiego centrum wystawienniczego Expo XXI. Dwukrotne zwiększenie powierzchni targów jest naturalną konsekwencją rozwoju imprezy, która w tym roku zanotowała dynamiczny wzrost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku-po-raz-pierwszy-na-3-halach,26902,artykul.html

- Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą tego typu imprezą w drugiej połowie roku. Tegoroczny Festiwal zanotował zdecydowany wzrost w kontekście zarówno ilości uczestników, jak i zwiedzających. Na Festiwalu pojawiło się 50 nowych wystawców (25% wzrost), a cały event odwiedziło ponad 30% więcej osób niż w 2014 r. Jeśli chodzi o edycję 2016 - już teraz 80% hali dla branży druku jest zajęta – mówi Robert Załupski, organizator targów.

Podobnie jak podczas tegorocznej edycji, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty i konkursy branżowe. Uczestnicy po raz kolejny będą mogli wziąć udział w konferencji Pack Trends – przeznaczonej dla branży opakowań oraz w konferencji Marketing MIX - poświęconej promocji w miejscu sprzedaży. Konferencje specjalnie zostaną umiejscowione w Hali nr 1 tak aby ich uczestnicy przechodząc przez targi mieli możliwość zapoznania się z ofertą W tym roku konferencje przygotowywane są z myślą o przedstawicielach branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży reklamowej i poligraficznej. - Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów a nie ich ilość, dlatego też zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – mówi Monika Opałka, organizator targów.

Festiwal Marketingu i Druku odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest OOH magazine. Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Hurra, hurra.

Nareszcie będzie więcej miejsca na konkurs piękności, badziewia kontenerami sprowadzanego z Azji.

avatar użytkownika
,

Które to - to badziewie?  

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone