logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Druku po raz pierwszy na 3 halach

   18.12.2015, przeczytano 1013 razy
ilustracjastrzałka

Przyszłoroczna odsłona targów zajmie aż trzy hale warszawskiego centrum wystawienniczego Expo XXI. Dwukrotne zwiększenie powierzchni targów jest naturalną konsekwencją rozwoju imprezy, która w tym roku zanotowała dynamiczny wzrost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku-po-raz-pierwszy-na-3-halach,26902,artykul.html

- Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą tego typu imprezą w drugiej połowie roku. Tegoroczny Festiwal zanotował zdecydowany wzrost w kontekście zarówno ilości uczestników, jak i zwiedzających. Na Festiwalu pojawiło się 50 nowych wystawców (25% wzrost), a cały event odwiedziło ponad 30% więcej osób niż w 2014 r. Jeśli chodzi o edycję 2016 - już teraz 80% hali dla branży druku jest zajęta – mówi Robert Załupski, organizator targów.

Podobnie jak podczas tegorocznej edycji, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty i konkursy branżowe. Uczestnicy po raz kolejny będą mogli wziąć udział w konferencji Pack Trends – przeznaczonej dla branży opakowań oraz w konferencji Marketing MIX - poświęconej promocji w miejscu sprzedaży. Konferencje specjalnie zostaną umiejscowione w Hali nr 1 tak aby ich uczestnicy przechodząc przez targi mieli możliwość zapoznania się z ofertą W tym roku konferencje przygotowywane są z myślą o przedstawicielach branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży reklamowej i poligraficznej. - Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów a nie ich ilość, dlatego też zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – mówi Monika Opałka, organizator targów.

Festiwal Marketingu i Druku odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest OOH magazine. Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Hurra, hurra.

Nareszcie będzie więcej miejsca na konkurs piękności, badziewia kontenerami sprowadzanego z Azji.

avatar użytkownika
,

Które to - to badziewie?  

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764